DM Love box. Čo sa skrývalo vo vnútri?


All you need is Love Box :) Tak znelo heslo, s ktorým pustila DM drogéria do online predaja svoj nový box plný kozmetických i nekozmetických potešení. Ako vždy, tak i teraz jeho reálna hodnota vysoko presiahla jeho predajnú cenu. Aké produkty májový box obsahoval?

Bol štvrtok a odrazu mi z čista jasna zablikal Facebook. Nakoľko odoberám príspevky na fanúšikovskej stránke dm drogerie markt Slovensko, som vždy medzi prvými notifikovaná o každej novinke. I táto novinka bola pre mňa užitočná. Stránka ma upozornila, že je na svete nová edícia populárnych dm boxíkov.  Ako už viete, hodnota produktov vo vnútri je vždy minimálne 18 €, no predajná cena je iba symbolických 5 €. I posledne sa vypredali rekordne rýchlo a mne sa žiadny neušiel. Tak som neváhala a okamžite vložila do košíka jeden kus. A samozrejme neostalo iba pri boxe. Nuž poďme teda rátať, nech sa dozvieme, či to bol môj ďalší nákup storočia. 😊


Čo obsahoval DM Love Box


Ako milovníčke vôní mi hneď padli do oka parfumy. Miss Fenjal je úplnou novinkou na trhu. Pod značkou Fenjal ste kedysi poznali iba dezodoranty a inú telovú kozmetiku. Najnovšie sa značka zameriava i na vône a toaletná voda Floral Fantasy je - ako už názov napovedá - vôňa kvetinová. Jej odporúčaná predajná cena činí 14 €.


V Love boxe ma prekvapila značka Lazell, ktorá vyrába vône inšpirované parfumami svetových značiek. Parfumovaná voda Lazell LPNF Pink by mala pripomínať ikonickú vôňu Donny Karan - DKNY Be Delicious Fresh Blossom radenú medzi kvetinovo-ovocné parfumy. V e-shope som konkrétne túto vôňu nenašla, ale cena inej vône značky Lazell (Aqua Women) je 4,59 €. Recenziu oboch vôní napíšem.

Aby bolo voňavé i telo, box obsahoval i sprchovací gél a to rovno dva kusy. Prvým je sprchovací gél Fa Island Vibes Hawaii Love. Jeho balenie 250 ml stojí 1,79 €.


Blíži sa nám leto, kedy sa väčšina ľudí (okrem mňa) cielene opaľuje. Po opaľovaní sa môže hodiť gél z novej edície Nivea Love Sunshine. Jeho 250 ml bežne vychádza na 2,05 €.

Čo sa v lete zíde, je taktiež suchý šampón. Suchý šampón L’Oréal Paris Magic Shampoo s vôňou Fresh Crush by mal okrem zanechania čistých vlasov vytvoriť i žiadaný objem. Jeho presnú predajnú cenu nepoznám, ale menej než 5 € určite nikde nestojí.


V poslednom čase často narážam na reklamu najnovšieho krému Garnier Botanicals. Nie som si istá, či ho budem skúšať, to si ešte rozmyslím. Avšak malo by ísť o denný hydratačný krém s kvetovým medom a 50 ml vychádza 3,69 €.


Láska vraj prechádza cez žalúdok. Ten môj je momentálne prázdny a pýta jesť. Počkám však na drahého, kým príde z roboty a podelíme sa o bio kokosovú tyčinku HAPPY LIFE COCO BAR s višňami. Cena tejto 40 g tyčinky je 0,99 €.


Čo mi úplne vyrazilo dych? Posledný kúsok v balíčku. Kondómy Durex Intense Orgasmic boli údajne vyrobené so stimulačným vrúbkovaním a gélom, ktorý má navodiť intenzívnejší pocit vzrušenia. Asi nám tej lásky chceli dopriať hodne, pretože DM Love box obsahoval balenie 10 ks, ktorého predajná cena je 10,39 €. 😍


Keď zrátam ceny, ktoré poznám a pripočítam predpokladané či odporúčané ceny, vychádza mi suma 42,50 €. Za toto všetko som však zaplatila iba 5 € a prirátajme ešte poštovné 3,99 €. Necelých 9 € naozaj nie je horibilná čiastka a box sa podľa mňa oplatí. Takže áno, je to kúpa storočia. 😊

Ďalšia súčasť objednávky online


A čo ďalšieho okrem boxu skončilo v mojej objednávke? Pochválim sa, aby ste boli v obraze a vedeli, na čo aké recenzie sa môžete tešiť na tomto blogu. 

V poslednom kozmetickom súboji suchých šampónov som sa zastrájala vyskúšať suchý šampón privátnej DM značky Langhaarmädchen. Už od nej testujem kondicionér a doma mi dochádzal i lak na vlasy. Tak som si teda priobjednala suchý šampón i ten lak. Bude o nich samozrejme samostatný článok, kde uvidíte, ako sa ja doma pasujem so svojimi večne rovnými vlasmi bez objemu.



Na objednávku peelingu Alverde Beauty & Fruity ma nalákali pochvalné komentáre iných blogeriek. Nedalo mi to, musím si ho skúsiť i ja. A čistiaca tyčinka Balea je horúcou novinkou. Natriete ňou pleť ako dezodorantom, navlhčíte a ona má vytvoriť penu. Tak som na toto duo veľmi zvedavá. O dojmy z používania sa s vami podelím.




Bežne nakupujem v kamennom obchode, ktorých je v Žiline dosť. Online predaj Love boxu ma však donútil registrovať sa v e-shope a skúsiť si objednávanie cez internet. DM drogéria mi nákup spríjemnila darčekom k objednávke. Bol to krém na ruky Balea s vôňou granátového jablka.


Krém vonia božsky a je to už tretia vec na ruky, ktorú z DM drogérie mám. Produktom teda venujem samostatný priestor.

S nákupom v online obchode DM drogérie som s pokojná. S obsahom  boxu tiež. Akurát sa priznám, že som v ňom čakala skôr možno nejakú penu do spoločného kúpeľa, emulziu na masáž vo dvojici či nejaký čaj povzbudzujúci vášeň. Niečo, čo využije i muž. Veď takých produktov má DM drogéria celé mraky. Tento boxík poteší skôr ženy a výstižnejší názov by bol "Sexy lady". Ale nepochybujem, že láska z toho môže vzplanúť. 😊 Minimálne láska k produktom. 

ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Ja som stihla ten prvý beauty box a vyplatil sa.Skoro všetko mám už rozpoužívané okrem špirály Catrice a Garnier pure active 3v1.No a za mňa spokojnosť.
    Akurát,že to bolo šťastie pretože som práve bola na IG keď zverejnili príspevok a na FB nechodím...nevieš mi poradiť ako by sa to dalo lepšie vychytať?Do emailu mi z DM eshopu nechodia žiadne upozornenia ani nič a on je ten box vždy do pár hodín vypredaný.Takže mi príde,že to je fakt len o šťastí ale bola by som rada keby sa mýlim :D Budem vďačná za tvoju odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Mne sa tento nový systém tiež nepozdáva. Aj som v komentári na FB navrhla iný, lepší spôsob, keď sa mi box predtým neušiel. A nebolo to o tom, že by som box niekomu závidela. Aj keď to šlo po starom, boli kolá, keď som sa do žrebovania ani len nezapojila... Ide o to, že týmto novým systémom sa k boxu dostanú len určité skupiny - školopovinní, nezamestnaní, dôchodcovia, ženy na MD a tí, čo majú v robote benevolentných šéfov + nemajú do čoho pichnúť. Lebo kto má čas sedieť non-stop na FB? Bežný človek určite nie. Bežný človek pracuje, stará sa o domácnosť, varí, pracuje v záhradke... Ten sa k boxu dostane naozaj iba šťastnou náhodou. A ako poznám Slovač, určite sa nájdu ľudia, ktorých poštovné neodradí a tak zadajú aj 3 - 4 objednávky, na každého člena rodiny jednu. Veď aj keď zaplatia poštovné zakaždým, cena boxu bude stále dobrá. Ale DM-ke sa vraj tento nový spôsob páči a nebudú ho najbližšie meniť. Preto žiaľ neexistuje iný návod než byť na FB a mať tam nastavené upozornenia na nové príspevky. Žiadne upozornenia mailom oni neposielajú.

      Odstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes