Súťaž o darčekový balíček produktov Indulona


Aj ja sa chystám na Vianoce a pomaly nakupujem posledné darčeky, aby som potešila najmilších. Ak chcete i vy niekoho potešiť, alebo by ste chceli urobiť radosť sebe, táto menšia a rýchla súťaž o balíček produktov Indulona je presne tým, čo by ste nemali zmeškať. 


Produkty Indulona od spoločnosti Seneca Pharmaceuticals som zatiaľ nespomínala v žiadnom článku, pretože ich ešte testujem. Niektoré už dôverne poznám z minulosti a len si oprašujem svoje spomienky, iné boli pre mňa novinkou a narazila som na ne prvý krát. Začiatkom budúceho týždňa vám však o nich prinesiem podrobnú recenziu a teraz môžem povedať, že sa mi páčia. Až tak, že som včera vybehla do obchodu a jeden prikúpila. Dostala som kus na testovanie, jeho používanie ma nadchlo a bolo by mi ľúto jedného z vás o taký skvelý kúsok ochudobniť. Takže som ho ešte bežala kúpiť.

Čo môžete vyhrať?

Regeneračný krém Indulona nechtíková s vitamínom E, extraktom z nechtíka a jeho protizápalovým i hojivým účinkom. Taktiež slúži na ochranu a to aj pri prácou a inými činnosťami extrémne namáhanej pokožke. Balenie je veľké (250 ml), čo gazdinky, ktoré neustále musia umývať riady a drhnúť domácnosť, uvítajú.

Hydratačný telový krém Indulona olivová s príjemnou olivovou vôňou a zmäkčujúcim účinkom obsiahnutého oleja. Ja ho používam hlavne pri cvičení kvôli elasticite pokožky, ktorá vo fitku dostáva dobre zabrať, ale príjemný je i na nohy, ruky... skrátka univerzálny produkt. Aj toto balenie je veľké (250 ml).


Vyživujúci krém Indulona Original v menšom praktickom balení vhodnom do kabelky (75 ml) je na veľmi suchú a citlivú pokožku rúk a celého tela. Môže sa používať ako ochranný krém aj do zimy a chráni taktiež pred vlhkosťou. Pred guľovačkou ako stvorený. :-)

Zjemňujúce telové mlieko Indulona (250 ml) s krásnou marhuľovou vôňou vhodné pre citlivú pokožku, ktoré vďaka vitamínom skupiny B prítomným v oleji pekne zvláčni pokožku. Je super po kúpaní alebo sprchovaní a jeho vôňa je božská.


Ak chcete vyhrať tieto produkty, ktorých hlavnou výhodou je farmaceutické spracovanie a ochrana pokožky tela v zime i bežných či extrémnejších podmienkach, rozhodne sa zapojte.

Čo treba pre výhru urobiť?

Sledujte moju stránku New Bridget na Facebooku a/alebo profil Awards4beauty na Instagrame  a pozvite do súťaže (označte v komentári) aspoň dvoch priateľov, ktorí by si tiež nemali nechať ujsť súťaž o 🎁 balíček super produktov Indulona 🎁. Poteší ma i zdieľanie a "Páči". Zapojiť sa pokojne môžete na oboch sociálnych sietiach.

Súťaž trvá do 17.12.2017 a víťaza vyžrebujem / vyhlásim v pondelok 18. 12. na Facebooku. Jeho meno zverejním aj v tomto článku ako update.

Pevne verím, že nebude otáľať so zaslaním adresy, aby som mohla tento predčasný darček ihneď poslať. Bolo by fajn, keby niekoho z vás potešil pod vianočným stromčekom. 🎄 

Prajem veľa šťastia v súťaži. 💋

UPDATE 18. 12. 2017

Šťastnou výherkyňou sa stáva a z balíčka produktov sa tešiť bude @eliskabelanska, ktorú mi vyžreboval Random.org spomedzi všetkých komentárov z Facebooku aj Instagramu. Srdečne gratulujem. Balíček pošlem ešte dnes, aby sa z neho mohla radovať už na Vianoce.


ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes