Starostlivosť o poprsie s Collistar a Ziaja


Dbať o správnu starostlivosť o poprsie by mali ženy v každom veku. Opaľujeme sa, držíme diéty, cvičíme, privádzame na svete a kojíme deti (mňa sa to ešte netýka, ale raz bude), no najmä nemladneme. Starostlivosť o poprsie nespraví vždy vaše prsia väčšie a plnšie. Žiadna z nás ale nechce mľandravé prsia, lebo to je ešte horší stav. A také nechcem ani ja, preto som skúsila produkty značiek Collistar a Ziaja.




Až prekročíte vek 30 rokov, vtedy si už spravidla najviac začnete uvedomovať, že vaše prsia už nie sú tým, čo bývali. Možno keby sme žili na planéte s menšou gravitáciou, bolo by to o čosi lepšie. My ale žijeme na Zemi a jednoducho sa tomu musí podvoliť aj starostlivosť o poprsie. Tá by mala začať už v ranom veku. Čím skôr, tým lepšie. Neviem, kde sa vidíte o 30 rokov a deťoch vy, ale ja mám svoje predstavy a aj pomerne veľké prsia. Nikdy som si nemohla dovoliť nosiť šaty alebo tričká bez podprsenky. To skrátka nepripadalo do úvahy. Myšlienka, že by moje prsia po odhodení podprsenky padli na zem a oškreli bradavky, ma desí. Kozmetika na dekolt proste musí byť.

Starostlivosť o poprsie po dvadsiatke - Ziaja




Keď máte po dvadsiatke, vystačíte si s akýmkoľvek telovým mliekom na spevnenie. Môže obsahovať extrakty z rias (morských alebo aj sladkovodných), Q10, jojobový olej, bambucké maslo, avokádový olej, alebo aj extrakty z rastlín ako napríklad nechtík lekársky. Všetko, čo udrží pokožku súdržnú a elastickú, bude výborné. Pokojne sa obzrite napríklad za značkou Dermacol, Dove alebo Ziaja. 



Ja som predtým používala skôr mlieka Nivea, ale neskôr presedlala na značku Ziaja a jej rad Ziaja Slim. Mám s jeho prípravkami doposiaľ len tie najlepšie skúsenosti a dobre viem, čo dokážu s pokožkou na mojich stehnách, bokoch a bruchu. Netvrdím, že mi geniálne navrhnuté receptúry pomáhajú chudnúť, veď to za vás nikto nespraví, tobôž kozmetika, no vidím rozdiel v pevnosti. Nepatrím k štíhlym ženám a asi ani nikdy nebudem, ale nedopustím, aby sa môj zadok na stoličke roztiekol, alebo aby koža na ňom vyzerala o číslo dve väčšia. A to isté platí aj pre moje prsia.



Proteínové sérum na formovanie poprsia z radu Ziaja Slim / Multimodeling žiaľ práve teraz v e-shope Elnino.sk nemajú. Ale počkajte si, určite ho skôr či neskôr naskladnia. Zatiaľ sa môžete obzrieť po iných skvelých kúskoch tejto značky, z ktorých časť som otestovala a recenzovala. Proteínové sérum  Ziaja Slim má konzistenciu gélového krému, jemne chladí, krásne vonia, bleskovo sa vstrebáva a nezanecháva mastný pocit. Táto starostlivosť o poprsie nepotrebuje čas. Obliecť sa môžete prakticky hneď po tom, ako sa natriete. Ešte nikdy som od neho nemala mastné tričko. 


Obsahové ingrediencie séra Ziaja Slim




Okrem silikónovo-uhlovodíkového základu obsahuje sérum glycerín, bambucké maslo, jojobový olej a olej zo sladkej mandle. Klasika, ktorá vždy poteší, pretože je ľahká. Do tohto základu výrobca Ziaja zapracoval extrakt z hnedej riasy (PELVETIA CANALICULATA EXTRACT). Ide o druh hnedej riasy, ktorej domovom je kamenné pobrežie v takmer celej Európe, čiže žiadna vzácnosť na prvý pohľad. Na ten druhý ale vzácna je, pretože má silu, ktorá zdolá aj kameň a obsahuje sliz, pre ktorý prakticky nevyschne ani na prudkom slnku. Vedci jej prisudzujú výborný anti-aging efekt. Extrakt dáva pleti súdržnosť, vylepšuje jej kolagénovo-elastínovú štruktúru, vypína, bojuje proti vráskam. Ďalším zaujímavým extraktom je extrakt zo zelenej riasy (ENTEROMORPHA COMPRESSA EXTRACT) predstavujúcej nádej pre alergikov. To ale nie je podstatné. Jej účinky možno prirovnať k botoxu - spevnenie, vypnutie, vyhladenie. Ona však taktiež podporuje krvný obeh a regeneráciu. 

Spolu s týmito zložkami je tu extrakt zo živice zo stromov z druhu myrhovníka - COMMIPHORA MUKUL RESIN EXTRACT, glykosamínoglykany (HYDROLYZED GLYCOSAMINOGLYCANS), kofeín (CAFFEINE), teofylín (THEOPHYLLINE) a teobromín (THEOBROMINE), forskolín koreňa COLEUS FORSKOHLII. Zložky dôverne známe z expresného séra proti celulitíde Ziaja Slim. A pridajme ešte jednu podstatnú ingredienciu - hyaluronát sodný, ktorý v tomto sére vidím rada. Z uvevedeného vyplýva, že proteínové sérum sa najviac hodí pre ženy, ktorých prsia výrazne menia veľkosť. Či už v dobe dospievania a rastu prsníkov, priberania / chudnutia alebo pre ženy po pôrode. Ak ale budete kojiť svoje dieťa, prsia si radšej umyte a počkajte aspoň pol hodinky či hodinku. Kofeín a iné alkaloidy deťom škodia. Lepšie by bolo ho ani nenanášať na bradavky alebo nepoužívať, kým ešte kojíte. 


Pre mňa je škoda, že starostlivosť o poprsie a celý tento rad značka Ziaja nevyrobila už skôr. Sérum je lacné, posledne som ho kúpila iba za necelých 2,50 € (na Elnino.sk ho mali najlacnejšie), ale jeho efekt na spevnenie pokožky bol nepopierateľný. Možno aj vďaka nemu som so svojimi prsiami aspoň posledné roky spokojná. Ale človek chce stále skúšať nové a ja už mám po tridsiatke. Moja pleť môže potrebovať aj čosi iné. Preto som otestovala aj ďalšie sérum.

Starostlivosť o poprsie po tridsiatke - Collistar


Účinok ako kozmetická poprsenka a bez chirurgických zákrokov. Olejové sérum Collistar Special Perfect Body Volumizing Oil-Serum Bust sľubuje pevné, plné prsia. Slovko v jeho názve "Volumizing" a popis produktu môže mierne mýliť. Stále sa tu omieľa rast prsníkov, väčší objem. Než si ho kúpi žena s košíčkami A a bude čakať nárast na béčko, radšej to uvediem na správnu mieru. Sérum pôsobí na hutnosť a objem tkaniva. Prsia po ňom môžu pôsobiť plnšie, pretože tkanivo zaznamená zmeny v raste, ale určite sa z vás nestane Pamela Anderson. Táto starostlivosť o poprsie žiaľ určite nedokáže zázraky. Iba prsia obopne a pri pravidelnosti aj možno jemne nadvihne. Presne ako podprsenka. 


Sérum Collistar je na stovky kilometrov vzdialené od séra Ziaja svojou textúrou. Sérum Ziaja bolo ľahké, rýchlo vstrebateľné, nemastné. Collistar predstavuje pravý opak. 
Silikóny sa zmiešali s ťažšími olejmi ako makadamiový - MACADAMIA TERNIFOLIA (MACADAMIA) SEED OIL a slnečnicový HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) OIL. Tento základ je na mňa hodne mastný. Sérum znesiem jedine po sprche, keď je pokožka ešte vlhká a nepotrebujem sa hneď obliekať. To by ani technicky nešlo, lebo koža je po ňom mastná aj pol hodiny. V tomto ma žiaľ produkt veľmi nenadchol.



Ja mu ale jeho nedostatok rada odpustím, pretože mi ho vynahradilo ďalšie zloženie, ktoré sa zaobišlo bez konzervačných látok (produktu stačia silikóny a aromatické extrakty) a pohodlné dávkovanie. Zúžený koniec tuby má na konci otvor, ktorý sa odkrýva pootočením uzáveru doľava. Opačne sa zasa uzavrie. Z tuby vám nikdy nevyjde naraz priveľa séra a ani netreba. Aj malé množstvo vystačí na celé prsia. Mali by ste však vynechať bradavky. Tu bol výrobca Collistar obozretnejší a varoval ženy pred natieraním bradaviek. Pred používaním vystríhal aj tehotné a kojace ženy. Asi aj celkom oprávnene. Výrobok obsahuje mnohé aromatické bylinky, ktoré by sa v tehotenstve používať nemali.

Obsahové ingrediencie séra Collistar





Aké sú to tie bylinky? Nuž začnime chmeľom (HUMULUS LUPULUS CONE EXTRACT). Látkou s obsahom fytoestrogénov, ktoré majú na prsné tkanivo a jeho rast prirodzený vplyv a obsahuje ho každá druhá starostlivosť o poprsie (s výnimkou séra Ziaja, ale nevadí). Ten by sám o sebe neznamenal obmedzenie, ale je doplnený látkou zvanou MACELIGNAN. Tá sa získava z muškátového orieška - zakázaný v tehotenstve. Macelignan má mnohé terapeutické účinky, ale možno skôr na organizmus ako taký, než na pokožku. Ukázal sa však ako skvelá ochrana pred fotostarnutím. Kto sa vypeká na slniečku a musí (alebo chce), tu má aspoň aké také preventívne opatrenie proti ovísaniu pokožky. Že trošku bronzu nemôže uškodiť pružnosti kože? To nie je môj výmysel. Väčšinou sa to milovníkom opaľovania naozaj stáva. Nedávno som stretla svoju známu, ktorá nenechá svoj bronz ani na chvíľku vyblednúť. Nevidela som ju možno rok. Momentálne je hnedá ako černoška. Ale aj zostarla. Minimálne o štyri roky. Jednoducho slniečko toto robí a nikto ma nepresvedčí o opaku.



Ďalšími zložkami sú peptidy. Mix peptidov stimuluje fibroblasty, aby v koži produkovali kolagén a elastín - čo sú bielkoviny, od ktorých závisí jej pružnosť a kompaktnosť. 


Vôňu zabezpečili aromatické zložky, aké sa bežne používajú aj pri výrobe parfumov. Vonnú pyramídu tvorí zmes citrusov (pomaranč aj bergamot), levanduľa, vanilka, klinčeky (ďalšia látka neodporúčaná v tehotenstve), tonkové bôby (vonná látka), pačuli a extrakt z kvetov tuberózy. Ale prílišnej parfumácie sa obávať nemusíte. Celé sérum vonia jemne. Na prvé ovoňanie sa javí ako niečo, čo by ste mohli zjesť, no po chvíli sa vôňa zmení na jemne mydlovú, čistú. Ako ovocné mydlo z Lush.



Čo by som ešte mala pri oboch sérach vypichnúť, je nanášanie. V reklamách v televízii často vidieť ženy, ktoré sa natierajú telovým mliekom pohybmi ruky nadol. Správna starostlivosť o poprsie si ale vyžaduje niečo úplne iné. Okolo bradaviek séra aplikujeme jemným krúživým pohybom. Od dekoltu sa sérum rozotiera presne opačným smerom - smerom nahor, teda od prsníkov ku krku. Chceme predsa prsia vypnúť, nie ich ťahať k zemi.

Ktoré sérum je lepšie? Ziaja alebo Collistar?




Ťažko hodnotiť a porovnávať dva produkty s rozličným zložením i účinkami. Povedala by som, že sérum Ziaja patrí do rúk mladším ročníkom a ženám, ktoré sa venujú športu. Olejové sérum od Collistar sa hodí zrelšej pleti, teda ženám po tridsiatke, ktoré už svoj vek začínajú pociťovať (a vidieť) viac. Potrebujú pokožku vypnúť a výrazne spevniť. 

Ak by som mala hodnotiť textúru, rozhodne ma viac teší ľahké a svieže sérum Ziaja. To sa mi aj s priahliadnutím na skvelé účinky séra Collistar pozdáva viac.

ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes