DM box: Tidy Up box pre čistú domácnosť


Môžu aj neobľúbené domáce práce baviť? Vraj áno. Nový DM box zameraný na upratovanie a čistú domácnosť s sľubuje dobre vypratú, voňavú bielizeň, riad bez nečistôt a príjemnú vôňu v každej miestnosti. Aj tej, kam i králi chodia pešo. Kúpila som krabičku Tidy Up box. Čo obsahovala?

Než prejdem k menovaniu obsahu DM boxu zameraného na produkty pre domácnosť, dovoľte mi venovať ďalšie riadky aktuálnemu systému získavania boxov. Stále počúvam a čítam, ako sa na nový spôsob ľudia sťažujú. Nepáči sa im, že je akcia DM box o náhode a k boxu sa dostane ten, kto práve pozerá Facebook či Instagram. Ale úplne najviac ľuďom vadí zaplatiť poštovné vo výške 3,99 €. Dať takmer 4 eurá je im priveľa, pretože mnohé dámy sú na materskej / študujú a vraj nemajú na to peňazí.  Radšej by si svoj DM box vyzdvihli priamo na pobočke, ktorú majú mnohí ľudia blízko. Ale pozrel sa už každý frfloš na celú vec aj inak?




DM box ako reprezentatívna vzorka produktov


Predstavte si, že vlastníte sieť obchodov a chcete prezentovať tovar. Posnažíte sa preto vytvoriť určitú vzorku produktov a tú darovať / predať určitej cieľovej skupine, aby si produkty mohla vyskúšať. Takouto vzorkou je aj DM box, je to reklama a cieľovou skupinou sú ľudia, ktorým by sa produkty mohli páčiť a môžu byť budúcimi zákazníkmi. DM box, kvázi reprezentatívna vzorka produktov, by sa mal preto dostať do čo najväčšieho počtu domácností, ktoré nakupujú. Nie k čo najväčšiemu počtu jednotlivcov! Uvažujte, na kieho sváka by chcel obchod napríklad tento Tidy Up box poslať všetkým členom rodiny? Keď budete predávať drahý mejkap, rozdáte jeho vzorky v každom dome každému a deckám na ulici? Asi sotva. Preto sa o DM box v dobrej viere zriadila súťaž. Kto chcel  byť v žrebovaní a chcel skúšať produkty, tak sa proste prihlásil. A keďže bol DM box výhrou a každá súťaž musí spĺňať nejaké právne predpisy, organizátor bol nútený zverejňovať výsledky súťaže a pri odovzdávaní výhry pýtať určitý doklad totožnosti. A tu nastali mnohonásobné problémy. 


Keď (ne)výherca i zákon všetko skomplikujú



Ako prvý bol problém s dopravou a odovzdávaním. Dopraviť určitý počet DM boxov do konkrétnych predajní, v každej viesť evidenciu výhier + evidenciu osobných údajov výhercov a potom vydokladovať odovzdanie, to je naozaj organizačne, časovo i finančne náročné. Prevoz čosi stojí, školenia zamestnancov k narábaniu s údajmi tiež. Necháte brigádnika, aby si od výhercov pýtal občianske preukazy? To nejde. Je okolo toho veľa papierovačiek, ktoré si vy mnohí ani len nedokážete predstaviť.


Za zmenou systému podľa môjho osobného názoru vďačíme ľudským vlastnostiam ako závisť, chamtivosť, ľahostajnosť. Kým sa o DM box súťažilo, mnohí ľudia ani len nečítali podmienky. Aby mali väčšiu šancu, do súťaže prihlasovali všetkých členov rodiny, často aj neexistujúcich. Vnučka prišla pýtať DM box pre svojho nevládneho dedka na lôžku alebo sestra box svojho neexistujúceho brata a nemohol im byť vydaný. Dámy z predajne mi hovorili, akí sú ľudia vynaliezaví. Ďalší súťažiaci počkali, až niekto niekde zavesí fotku / zverejní obsah a ak sa im produkty nehodili, jednoducho svoj DM box neprišli vyzdvihnúť. Iní nepochopili princíp, že ide o platenú vzorku, teda budú doplácať 5 EUR. Niektorí ani nezistili, že sú výhercami, lebo ako tradične, nesledujú internet, nečítajú emaily a je im jedno, či sa niekde prihlásili. DM drogéria sa stala terčom kritiky, lebo neúspešným súťažiacim sa zdalo, že stále vyhrávajú tí istí a celé rodiny. A keď súťaž skončila, časť boxov musela sťahovať z pobočiek za nemalé prostriedky späť a zasa papierovať...  Vám by sa to chcelo?

GDPR regulácie a nový lepší systém


Ani slávne GDPR zákony určite situácii príliš nepomohli. Už ako obchod nemôžete len tak žiadať alebo zbierať osobné dáta. Vidím to aj u nás. To bude zrejme dôvod, prečo v DM drogérii vymysleli nový spôsob, ktorý je viac o náhode a vyhovuje i zákonom. Spolu s obalom (škatuľka už nemá samostatné veko, ale je pre bezpečný prevoz zaklápacia) sa zmenilo všetko. O box sa nesúťaží a výhercovia sa nežrebujú. Keď DM drogéria pripraví limitovaný počet boxov, dá ich ako tovar do e-shopu a vyvesí o tom oznam na FB / Instagram. Ak sociálne siete sledujete práve v tomto momente, máte šťastie, lebo kto prv príde, ten prv melie. Boxy sa dostanú iba k tým, čo si ich stihnú objednať do vypredania zásob. 



Zasa sa ozýva frflanie, že nový systém je dobrý pre tých, čo stále sedia na sociálnych sietiach, ale nedá sa vyhovieť každému... A ja si myslím, že sociálne aktívny človek určite spraví lepšiu reklamu, než ten, čo na internet nechodí a nechá si dobré dojmy pre seba. Zo skúseností viem, že komunikatívny zákazník zdieľajúci skúsenosti online (aj offline) je na nezaplatenie. Takže by som to možno videla ako plus pre obchod a jeho reklamu i predaj. 

Keďže sa box posiela ako objednávka, v DM drogérii šetria náklady na prevoz boxov a zároveň získavajú osobné údaje tam, kde je to povolené a kde ich môžu lepšie chrániť - cez e-shop. 

Poštovné odrádza lakomcov, špekulantov i tých, ktorým sa nechce čítať, o čo ide. Vložením tovaru do košíka, zadaním údajov a odoslaním objednávky s povinnosťou platby zákazník právne potvrdzuje, že si všetko prečítal, so zadaním údajov súhlasí a za svoj DM box riadne zaplatí. Maximum doručených boxov, minimum opletačiek s lajdákmi.
Čo domácnosť, to (spravidla) jeden box. Dúfam. Veď načo by členovia rodín platili X-krát poštovné? DM drogéria z peňazí ušetrených na poštovnom a špekulantoch môže dávať do obehu viac boxov (aj dávajú) a môžu ešte lepšie skladať obsah. Už nerobia takú "všehochuť", ale obsahy prispôsobujú k životnému štýlu a k príležitostiam. V boxe sú stále veci, ktorých hodnota ďaleko presahuje nákupnú cenu aj s poštovným, tak čo treba riešiť? A ak by ste spravili väčší nákup, poštovné máte ZADARMO! Žeby v DM drogérii nebolo čo kúpiť? Neverím.

Všetko je podľa mňa tak, ako malo byť. Potešili sa i zákazníci, ktorí mali do mesta ďaleko, lebo teraz im box príde priamo domov. Tí neraz precestovali aj ďaleko viac než 4 eurá. Super! Ešte radšej sú tí, ktorým sa zdal obsah priveľmi všeobecný. Teraz je DM Box špeciálny a ľudia si tak môžu vyskúšať presne to, čo by i sami kupovali. Nežiješ vo vzťahu a nemáš ani deti? Asi nebudeš chcieť DM Love Box ani Kids Box. Správne! Nevyhľadávaš zdravé produkty a nechodíš na festivaly? Pravdepodobne si neobjednáš DM Health Box ani Festival Box. Správne! Neupratuješ? Tidy Up Box si isto nekúpiš. Ale ja upratujem a teda som si ho objednala. Poďme preto konečne na ten obsah. Zatiaľ len v skratke.

Čo obsahoval DM Tidy Up box

Aby bola bielizeň čistá a voňavá, ako bolo sľúbené, box obsahuje pracie kapsuly na farebnú bielizeň Duo-Aktiv značky Denkmit v hodnote 2,99 € a aviváže. Rovno dve. Prvou sú vonné perličky Be Happy Spring Blossom značky Denkmit za 4,99 € a druhou aviváž Coccolino Intense koncentrovaná aviváž s vôňou Fresh Sky za 3,79 €. 



Až na vonné perličky ma výber v boxe potešil, pretože vôňu Fresh Sky od Coccolino sme zvykli s priateľom kupovať, len sme ešte neskúšali túto koncentrovanú verziu. Ani kapsuly na pranie sme doma ešte nemali, lebo poslednú dobu viac kupujeme tekuté pracie prostriedky Denkmit. Tie sami o sebe pekne voňajú a aviváž k nim až tak netreba. Ale novinky vyskúšame a radi. A zreferujem, či sú lepšie. O perličkách si tiež prečítate samostatný článok, kde vysvetlím, čo mi na nich nesedí.



Hygienická čistota. To je heslo ďalších dvoch produktov do domácnosti. Tuhý WC blok Power 5 od značky Domestos za 1,99 € čistí a prevonia toaletnú misu. Viacúčelové univerzálne vlhčené utierky Denkmit v hodnote 1,29 € zasa pomôžu rýchlo očistiť všetky ďalšie odolné povrchy. Aj misu, ak chcete. Nehovorím, že bez nich neprežijem, ale také veci sa doma vždy zídu.



Tam, kde sa býva a spí, tam sa aj papá. Lenže kto varí, ten neraz niečo pripečie, alebo mu špina občas na riadoch zaschne. Jar - prostriedok na umývanie riadu Pure & Clean (1,39 €) už doma máme a používame, pretože je tento prostriedok silný a nemá zbytočnú parfumáciu. Kus navyše potešil. Ešte viac sa však teším na používanie nového čistiaceho vankúšika na jemné povrchy Twist od značky Spontex. Tento typ "drátenky" vidím vôbec prvý krát a nevedela som, že existuje i produkt, ktorý je takto drsný a predsa nepoškriabe teflón. Ak sa osvedčí, za 1,09 € si ho budem s nadšením kupovať.



A napokon tu máme niečo na voňavý vzduch,  citrónovo-pomarančový osviežovač vzduchu Pure od AirWick s vôňou "Stredomorské slnko" (2,79 €) a niečo, aby sme tú vôňu mohli cítiť. S plným nosom by to nešlo, takže s priateľom vyskúšame vreckovky Tento Natural Oils Almond (1,79 €). Obaja sme trošku nachladnutí a rozhodne ich spotrebujeme. Len pri striekaní sprejom musíme dať pozor na naše psie slečny. Držte svojich miláčikov ďaleko od osviežovačov vzduchu. Nestriekajte, keď sú v izbe, ani keby sa nedostali priamo do spŕšky kvapiek. Mohli by dostať alergickú reakciu. 

Sčítané, podčiarknuté, hodnota obsahu boxu je bez obalu a poštovného 22,11 €. Nech mi nikto nehovorí, že dať za box v tejto hodnote 9 € aj s poštovným je moc!

Ja som ale poštovné neplatila. Už predtým som si v e-shope vyhliadla a uložila do nákupného zoznamu iné zaujímavé produkty s tým, že si ich pri ďalšej objednávke hodím do košíka. Spolu s boxom som ich mala v košíku za hodnotu vyššiu než 39 EUR, preto bolo doručenie objednávky ZADARMO.



Nejdem vám ich ale teraz predstavovať, pretože by som im chcela vyhradiť samostatné články. Sú až príliš dobré na to, aby som ich odbila v článku dvoma vetami. Zatiaľ musí stačiť iba fotka. 

O prvých dojmoch z produktov v boxe i tých objednaných sa dočítate nabudúce. Sledujte ma. 😊
ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Velmi pěkně děkuji za objasnění celé této situace. Taky jsem si DM box koupila a určitě budu odkazovat na tvůj článek ohledně toho poštovného. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekně vysvětlené :) Ale obsah by mě teda ani trošku nepotěšil - na to, že se nehlásím k "bio" matkám, tak teda toto je na mně moc chemie...snad jen ty vreckovky by u mě prošly :D Ale hodnotou určitě takový box potěší mnoho domácností - sama vím, že jsou to "drahé" produkty a teda dát jen 9 e je fakt super! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes