Bioderma: Sensibio čistiaci penivý gél


Bioderma, značka známa svojim osobitým prístupom k starostlivosti o pleť, každú chvíľku prinesie niečo nové. Niektoré jej produkty mám tak rada, že ich po minutí automaticky dokupujem. A práve pri jednom takomto dopĺňaní zásob som dostala k nákupu zadarmo nový Sensibio čistiaci penivý gél. Aký je a v čom sa líši od gélu Sensibio DS+?

Sensibio Gel Moussant - čistiaci penivý gél - u mňa prešiel ťažkou skúškou. Na čistiace gély som prísna. Čakám od nich naopak veľa, pretože som v zásade lenivý človek. Nechce sa mi tráviť veľa času v kúpeľni. Už nepotrebujem gély určené pre mastnú a aknóznu pleť, ktoré nesmú prísť do blízkosti očí. Práve preto si najnovšie vyberám také čistiace produkty, ktoré dokážu odstrániť aj očný mejkap a neštípu. Nakoľko už mám svoj vek a pleť si žiada dôslednejšiu hydratáciu i výživu, prednosť dostávajú skôr tie krémové. Keď mám ale možnosť vyskúšať gél, nuž prečo nie? V lekárni Dr. Max sú každú chvíľku nejaké akcie a i tento gél mi dali zadarmo k nákupu krému Sensibio AR. Hovorí sa, že darovanému koňovi sa na zuby nepozerá, ale tomuto sa ja na zúbky kvôli vám pozriem. :-)

Čo ste už asi vydedukovali, s radom Sensibio mám výborné skúsenosti. Táto línia produktov má na mojom blogu svoju samostatnú menovku Sensibio (Bioderma) a okrem obrúskov a antiperspirantov (ktoré ma pre svoju relatívne vysokú cenu a zloženie nelákali) som z nej skúsila všetko. Mnohé produkty používam dodnes (napr. spomínaný krém Sensibio AR, BB krém, masku, micelárne vody). Odskúšaný mám i čistiaci gél, konkrétne upokojujúci a čistiaci gél na podráždenú a začervenanú šupinatú pokožku Sensibio DS+, ktorý sa ale nesmel dostať do kontaktu s očami. Primárne bol určený na umývanie pokožky tváre i celého tela, skôr by som ho nazvala jemným sprchovacím gélom na celé telo. Mne sa osvedčil i na pokožku hlavy. 

Obsahové ingrediencie čistiacich gélov Sensibio


Sensibio DS+ Moussant
Nový Moussant Sensibio slúži hlavne na jemné a dôkladné čistenie tváre a očí, nie vyslovene na telo.  V čom sa líši od gélu DS+ je balenie, novinka má praktickú pumpičku na pohodlné dávkovanie. A okrem toho ich odlišuje neprítomnosť SLS v novinke. Použitý penič získaný z kokosu SODIUM COCOAMPHOACETATE je predsa len o čosi jemnejší a menej dráždivý. To isté platí pre glukozidový penič COCO-GLUCOSIDE. Obidva sú relatívne jemné a za zbavenie sa vodoodolných líčidiel tieto ingrediencie asi nepochválite. Avšak s bežnými líčidlami, mastnotou a špinou si poradia. 

Máličko ma sklamalo, že nevidím výťažok z riasy, ktorý v ostatných produktoch Sensibio býva. Na prvý pohľad sa mi dokonca zdalo, že gél nie je ničím špeciálny. Až potom som si všimla glyceryl oleát (GLYCERYL OLEATE), ktorý mi silno vyhovoval aj v rade sprchovacích produktov Atoderm, lebo zabraňuje vysušovaniu pleti. A lecitín (LECITHIN), ktorý je tu skôr pomocnou látkou pre vytvorenie jednotnej textúry, ale tiež disponuje určitou ochrannou a hydratačnou schopnosťou. Určitou pridanou hodnotou môže byť aj prítomnosť vitamínu E a palmitátu vitamínu C a samozrejme nezabúdajme na sacharidy zvyšujúce úroveň hydratácie a odolnosť pokožky - látky známe z celého radu: MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES. 




Zo zloženia vyplýva, že pôvodný moussant Sensibio DS+ je určený skôr na upokojenie kože celého tela, ktorá sa zapaľuje a robí galibu s lupinami, začervenaním a inými prejavmi hypersenzitivity. Nový moussant Sensibio sa hodí k jemnej očiste tváre náchylnej na vysušovanie a prejavy podráždenia. Mohol by v podstate zastúpiť i chýbajúci čistiaci produkt v línii Hydrabio, kde je iba momentálne iba micelárna voda a čistiace mlieko, ktoré sa nezmýva. Penu som dlho nikde nevidela, asi sa už nevyrába.

Moje skúsenosti s gélom Sensibio Gel Moussant


Dobrý čistiaci gél u mňa musí spĺňať tieto kritériá. Rozhodne by mal vedieť odstrániť mejkap a to akýkoľvek. Z prírodných i syntetických látok. Ďalej by nemal na pokožke ani v očiach štípať, ak ho mám naozaj využívať i na zbavenie sa mejkapu. Množstvo a kvalita peny nepatria k posudzovaným vlastnostiam, nepotrebujem bohatú penu, ale vysušovanie pleti určite nestrpím. Po vyčistení nemôžem pociťovať ani sťahy, pálenie a štípanie pokožky. 



Ako dopadol nový čistiaci gél Sensibio? S čím mi nepomohol, sú vodoodolné riasenky. Tie neodlíčil. Sensibio netvorí veľa hustej peny a jeho čistenie nie je hĺbkové a až také dôkladné. Na mastnú a aknóznu pleť teda určite nebude stavaný. Jeho cieľovou skupinou sú ľudia s normálnou, dehydratovanou a citlivou pleťou i dámy, ktoré sa líčia a hľadajú odličovač. Na tvári ho napeníte v pohode a nepotrebujete vystavovať pokožku treniu, čo sa hodí špeciálne pre citlivky. Som rada, že je i pena jemná. Svedčí o šetrnom čistení.

Bežné čistiace gély pleť vysušujú, no u tohto produktu nič také nehrozí. Presne ako Atoderm sprchovací krémový gél (môj miláčik, ktorého som tiež jednu dobu používala na tvár), i tento gél naopak k lepšej hydratácii pomôže. Či až o 77 % po 2 týždňoch používania, ako tvrdí výrobca, to žiaľ neposúdim, nevlastním žiadny merací prístroj. Ale naozaj mi nový penivý gél príde ako najmenej agresívny zo všetkých gélových čistiacich produktov, aké som kedy mala a pomáha už tým, že nedráždi oči, pleť a nie som po ňom suchá ako cookie.

Teda... nedráždi ako koho. Mám kamarátku s veľmi citlivou pleťou a tú štípal. Netuším, čím to mohlo byť. Gél neobsahuje nič, čo by som mala podozrievať. Azda to mohol spraviť PROPANEDIOL, ale skôr to spôsobila tvrdá voda. Iva sa nezvykne odličovať vodou s gélmi, iba pleťovými mliečkami. Možno je to iba o zvyku, naučiť sa mejkap zmývať i vodou. Ak však máte pleť naozaj citlivú na tvrdú vodu, rátajte s tým, že budete musieť tvár vytrieť ešte micelárnou vodou, aby na nej neostali stopy vody z kohútika

U mňa čistiaci penivý gél Sensibio od značky Bioderma pochodil dobre a moje očakávania poväčšinou splnil. S odolnými riasenkami si síce neporadil, ale tie dá dolu máloktorý odličovač. Niektoré riasenky sú výzvou aj pre dvojfázové odličovače, preto som schopná mu túto jednu nedokonalosť prepáčiť a rada si ho kúpim aj nabudúce.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes