Zásady ochrany osobných údajov



Tieto nižšie popísané zásady ochrany osobných údajov stanovujú podmienky, za ktorých môj blog http://awards4beauty.blogspot.sk používa a chráni všetky osobné údaje a ďalšie informácie s tým súvisiace, ktoré poskytnete pri používaní jeho stránok. Ja som ako jeho autorka povinná chrániť vaše súkromie, vrátane osobných údajov, a túto povinnosť sa zaväzujem riadne dodržiavať. 


Tento web je mojim osobným blogom, na ktorom nájdete recenzie o produktoch, ktoré som vyskúšala. Hoci ako jeho autorka poskytujem priestor k spolupráci a využívam widgety tretích strán, blog neslúži na komerčné účely.


Správa a spracovanie osobných údajov


V zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) - GDPR - som povinná uviesť údaje, ktoré na tomto blogu zbieram.


Na účely komunikácie s náhodnými návštevníkmi webu, so svojimi stálymi čitateľmi i výhercami súťaží využívam súkromný e-mail (awards4beauty@gmail.com) vedený k tomuto blogu, kontaktný formulár (umiestnený v päte stránky - v pravom dolnom rohu), komentáre, alebo sociálne siete.

Kontaktný formulár zaznamenáva tieto údaje:
  • meno a priezvisko prípadne prezývka (voliteľné)
  • email, na ktorý Vám pošlem svoju odpoveď (povinné)
Formulár pre komentovanie článkov zaznamenáva tieto údaje:
  • profil Google (voliteľné)
  • meno a priezvisko prípadne prezývka (voliteľné)
  • URL Vášho webu / blogu (voliteľné)
Pri odoslaní komentára i správe cez kontaktný formulár sa kvôli SPAMovej ochrane zaznamenáva IP adresa, ktorá sa na Slovensku nedá použiť ani na presné určenie mesta a už vôbec nie na zistenie konkrétnej osoby. Čo sa týka ostatných údajov, redakčný systém môjho blogu Blogger neoveruje, či ste tieto údaje vyplnili pravdivo. Teda neprichádzam do kontaktu s overiteľnými či reálne využiteľnými údajmi.

Pri posielaní výhry žiadam iba osobné (adresné) údaje, ktoré sú nevyhnutne potrebné k doručeniu výhry

V každom prípade vaše získané osobné údaje nebudem predávať, distribuovať ani poskytovať tretím stranám, pokiaľ k tomu nebudem mať váš výslovný súhlas, alebo ak k tomu nebudem oprávnená zo zákona. 

Ako prispôsobujem obsah blogu


Aby bol môj blog príjemnejším miestom pre všetkých čitateľov, snažím sa prispôsobiť jeho obsah i príslušné reklamy. Príkladom jednej takej "reklamy" sú okienka s titulkom "You might also like" s podobnými / relevantnými článkami, ktoré vidíte pod každým článkom, umiestňuje komponent tretej strany zvaný Linkwithin. Okienka a zobrazované články v nich sú tiež dôkazom toho, že sa snažím všetko triediť a ponúkať iba taký obsah, ktorý by vás mohol v súvislosti so zobrazeným článkom zaujímať. 


K vášmu komfortu využívam taktiež funkcie sociálnych sietí (možnosť zdieľania, hodnotenia, komentovania), aby ste sa mohli k novinkám dostať ako prví a prípadne ich ohodnotiť. Sú to sociálne siete Facebook, Twitter, Google Plus, You Tube, Pinterest a Instagram. Môj blog môžete sledovať cez kanál Google a Bloglowin. Odkazy na všetky kanály sú umiestnené v pravom hornom rohu blogu (hneď pod hlavným menu) a v pravom bočnom paneli.

A samozrejme pre uspokojenie duše potrebujem robiť i nejakú tú analýzu návštevnosti, aby som videla, ktoré články vás zaujali a ktoré naopak nie. K tomu všetkému mi pomáhajú súbory cookies. 

Čo sú cookies


V súlade s novými zákonnými nariadeniami som povinná zobrazovať na stránke lištu, kde sa zobrazuje upozornenie o používaní cookies. Lišta sa zobrazuje v hlavičke stránky pri návšteve blogu.

Cookie je malý textový súbor, ktorý po návšteve našich webových stránok žiada o to, aby mohol byť stiahnutý do vášho osobného počítača, inteligentného telefónu, tabletu alebo iného zariadenia, ktoré používate pre prístup na web. Tento súbor môžete kedykoľvek vymazať (ja si tiež spätne mažem cookies z počítača), prípadne vo vašom prehliadači používanie cookies úplne zakázať

Súbory cookie sa používajú k záznamu internetovej prevádzky a zahŕňajú identifikáciu stránok, ktoré sú používané. To mi pomáha analyzovať dáta o návštevnosti blogu, aby som mohla zlepšiť jeho užívateľské prostredie. Celkovo mi súbory cookie pomáhajú poskytnúť vám lepšie webové stránky tým, že sa dozviem, ktoré stránky považujete za užitočné.

Súbor cookie neobsahuje v žiadnom prípade vaše osobné údaje (ako napr. meno, priezvisko, email, telefónne číslo) a neobsahuje ani údaje o zariadení, na ktorom si môj blog prezeráte (identifikačné údaje zariadenia, používané aplikácie a podobne). Viac informácií o cookies si môžete zistiť sami napríklad na webových stránkach www.wikipedia.org
Zaobchádzanie s cookies a ich nastavenie nájdete vo svojom prehliadači.

Odkazy na iné webové stránky


Moje webové stránky môžu obsahovať odkazy na môj druhý blog http://newbridget.blog.cz/ a iné webové stránky tretích strán



Tretími stranami myslím najmä webové stránky výrobcov a predajcov kozmetiky. Nad cudzími webovými stránkami však nemám žiadnu kontrolu a týmto mojim zásadám ochrany osobných údajov nepodliehajú. Ich vlastné zásady ochrany súkromia sa môžu líšiť od tých mojich. 

Keď však v texte recenzie odkazujem na nejaký konkrétny obchod, tak tiež iba taký, ktorý mám vyskúšaný a som s jeho službami spokojná. Nepošlem vás z kliknutia na lokalitu, ktorej nedôverujem. S prípadnými otázkami k ochrane súkromia Vám však odporúčam obrátiť sa priamo na správcu daného webu.

Na mojom blogu môžete v jednotlivých článkoch naraziť aj na tzv. embedded obsah, teda najmä videa, obrázky a podobne. Niektoré som vytvorila ja, iné iba zdieľam. Podmienky používania tohto obsahu sú rovnaké, ako keby ste ako návštevník vstúpili priamo na materské stránky, kde má tento obsah zdroj.


Vaše práva


Pokiaľ si chcete vyžiadať výpis svojich osobných údajov, chcete údaje vymazať / anonymizovať, alebo sa domnievate, že akékoľvek vaše osobné údaje, ktoré spravujem alebo spracovávam, sú nesprávne, prípadne máte nejaké návrhy / pripomienky, môžete ma kontaktovať.
ZDIEĽAJTE:
Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes