Indulona v téglikoch - univerzálne krémy na telo (3. časť)


Krémy Indulona v téglikoch sú univerzálne. Dajú sa používať ako telové krémy, sú o čosi hustejšie než telové mlieka a redšie než krémy na ruky, ale stále dostatočne výživné, aby sa natrvalo zabývali vo vašej domácnosti. Aké sú, na čo sú vhodné, to sa dozviete v poslednej časti seriálu o produktoch Indulona.

Univerzálne krémy Indulona dostanete buď vo veľkom balení (250 ml) alebo v menšom praktickom balení vhodnom na cesty (75 ml). V ponuke je veľký a malý univerzálny, veľký a malý nechtíkový a veľký olivový. Nuž si ich teda po jednom predstavme.

Indulona nechtíková - regeneračný krém



Indulona nechtíková sa kedysi v našej domácnosti vyskytovala ako krém v tube. Používali sme ju ako krém na ruky a jej konzistencia bola o čosi redšia než u modrej Indulony. aj novodobá "tégliková" Indulona nechtíková - regeneračný krém má krémovejšiu konzistenciu, v ktorej chýba biely včelí vosk a tak ju ľahko rozotriete na väčších plochách. Pripomína hustejšie telové mlieko. 

Zložením sa veľmi podobá na kamilkový krém na ruky (viď prvá recenzia o krémoch Indulona), krásne vonia kvetom nechtíka, má naozaj prirodzenú a jemnú vôňu (ba vonia  dokonca lepšie, cítim nechtíkové kvety a z nejakého dôvodu i olivy), výborne hojí a upokojuje podráždenú pokožku, skvelo hydratuje a aj preto mi ako krém veľmi vyhovuje. Týmto telovým krémom sa vždy natriem a rada, lebo nezanecháva mastný film a rýchlo vsiakne do pokožky. Jednoznačne perfektná. Až miniem malé balenie, kúpim si veľké rodinné. Spolu s marhuľovým telovým mliekom a kamilkovým krémom patrí medzi moje naj produkty.




Indulona olivová – hydratačný telový krém



Hydratačný telový krém Indulona olivová sa mi hodí hlavne po cvičení vo fitku. Aby aj v zime fungovalo odvetrávanie, majú tam pustenú klimatizáciu, ktorá vysušuje telo i sliznice. Suché mávam aj ruky, pretože na čistenie strojov po cvičení používame dezinfekčný sprej, ktorý taktiež vysušuje. Ako mi telo po tréningu vychladne, pokožka sa mi zdá na dotyk tvrdšia a menej poddajná. Ako keby bola na nej taká jemná mikro škrupinka. Už aj môj priateľ povedal, že mám akési tvrdé ruky, odkedy cvičím. A mal pravdu.




Za normálnych okolností by som po telovom kréme s lanolínom (LANOLIN) nesiahla. Som na lanolín, tuk z ovčej vlny, intolerantná a natrieť ho na veľkú plochu každý deň by nebol dobrý krok. Tento však obsahuje kyselinu boritú (BORIC ACID), ktorá zmierňuje dopad každodenného sprchovania tvrdou vodou na moju kožu, lebo zmäkčuje a pôsobí aj proti baktériám. Lanolín s olivovým olejom a tentokrát i voskom (CERA ALBA) sa držia na povrchu pokožky dlhšie, chvíľku i v podobe mastného filmu, ale za ten čas pôsobenia stihnú pokožku zjemniť a tá sa stáva elastickejšia. 

Hydratačný telový krém Indulona olivová si kvôli jeho mastnote a obsahu lanolínu doprajem každý druhý alebo tretí deň, ale s prívlastkom "hydratačný" veľmi nesúhlasím. Pre prítomnosť vosku a lanolínu je krém tuhší. Konzistenciou by som ho prirovnala k telovému maslu. Hutnému, mastnejšiemu. V zjemnení pokožky sa preto osvedčil. Hydratácii ale nemôžem dať vysoké hodnotenie, nemá v sebe dostatok ingrediencií, ktoré by hydratovali. Ak chcete hydratačný krém, kúpte si rozhodne regeneračný telový krém Indulona nechtíková. Ten hydratuje lepšie.


Indulona original – vyživujúci krém


Posledné z troch mazadiel používam na telo najmenej, pretože je veľmi mastné a intenzívne premasťuje pokožku. Vôňa vyživujúceho krému Indulona original je najsilnejšia a dobre ju poznáte. Uhádli ste, vonia ako klasická modrá Indulona, teda väčšine ľudí príjemne. 



Po tomto kréme siahnem vždy, keď sa chystám navliecť vlnené rukavice a ísť von niečo robiť (trebárs odhadzovať sneh), alebo sa chystám upratovať. Textúra obsahuje najmenší podiel vody a jej základ je z lanolínu a vazelíny, takže vyživujúci krém Indulona original navráti pokožke pružnosť a uzamkne v jej póroch vlhkosť. 

Či by som ju použila na celé telo? Ja asi nie. Jedine, že by som mala extrémne suchú kožu, alebo sa permanentne máčala vo vode, lebo proti vode asi silnejšej ochrany na našom trhu niet. Indulona vždy vyhrávala. 

Indulona original krém na telo zanecháva mastný film a je pri natieraní rovnako tuhá ako olivová Indulona telový krém alebo Indulona originál v tube (krém na ruky), akurát olivová mi príde viac našľahaná, maslovitejšia a obsahuje viac vody, čo pri styku s pokožkou pocítite ako chladný dotyk. Indulona Original je zameraná viac na ochranu. Ak by som ale musela pracovať každý deň s čistiacou chémiou, alebo sa vyskytovala vo výparoch chemikálií, zaradím do svojej starostlivosti práve tento krém. 



Z ponuky telových krémov si vyberie každý človek. Mne osobne sa najviac pozdáva nechtíkový rad. Hydratuje, má hojivé účinky a hodí sa aj pre ľudí so zmiešaným typom pleti. Ak máte suchšiu pokožku, siahnite po masielkovitom olivovom kréme a pokožka trpiaca extrémnou suchosťou potrebuje krém s vazelínou, vyživujúci krém Indulona original. 
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. ako menšia som indulonu milovala, ale myslím si že teraz to nahrádzam rôznymi inými krémami ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes