Swarovski: Aura Crystal Touch Jewel Face and Body Highlighter


Tajomná škatuľka označená nadpisom Aura by Swarovski vyzerá po rozbalení ako starý známy fór. V škatuľke je škatuľka a v nej ešte ďalšia. Na tomto vtipe sa ale smiať nebudete. Celé balenie totiž vyzerá úžasne a pri rozbaľovaní sa nebudete cítiť podvedená. Naopak, budete sa tešiť.

Na odhalenie vnútra ste si museli počkať. Nikomu som neprezradila, čo to vlastne mám. Poviem len toľko, že je to vychytávka na slávnostné líčenie a módny doplnok zároveň. Ale nejdem ďalej napínať, poďme rozbaľovať tento highlighter s komplikovaným a dlhým názvom Swarovski Aura Crystal Touch Jewel Face and Body Highlighter. :-)

Po odbalení fólie sa pred mojimi očami objavila takáto krásna darčeková škatuľka. Uprostred poskladaného stredu vyčnieva stuha s nápisom "Swarovski".

Swarovski: Aura Crystal Touch Jewel Face and Body Highlighter - box
Swarovski Aura Crystal Touch Jewel Face and Body Highlighter a krásny obal
Po otvorení tohto "kvetu" na mňa čakala ďalšia škatuľka. Tentokrát pevný material s ligotavým povrchom. Aby sa ľahšie otvárala a aby bolo balenie krajšie, práve z jej viečka vychádza tá stuha.


A tu prichádza krásne vnútro. Luxusný náhrdelník zdobený Swarovski kamienkami. Jeden väčší so šikmým brusom a niekoľko menších.

krásny obal skrýval ešte krajší šperk Swarovski
Krištáľ krásne odráža lúče slnka a na svetle sa ukáže v plnej nádhere. Krištáľovo brúsené elementy Swarovski majú hrany zabrúsené v dokonalých uhloch, aby pri styku so svetlom predviedli pôsobivé svetelné divadlo. Však ho aj vidíte na ďalších fotkách.

Swarovski: Aura Crystal Touch Jewel Face and Body Highlighter and his play with light

Podobne nadpis na výsačke má tieto vlastnosti. Keď sa naň pozriete z uhla, hra všetkými farbami dúhy.


Šperk je navlečený na klasickej textilnej šnúrke ukončenej kovovými koncovkami a má primerane veľké zapínanie. Ako bežné náhrdelníky. Ani veľké ani malé. Zapnúť náhrdelník by zvládol aj človek s mierne mľandravými rukami. Trošku ma sklamal ten materiál šnúrky. Uvítala by som koženku, nie textilnú šnúrku.

Šnúrka je pomerne dlhá. Ja ju okolo svojho krku omotám aj dvakrát a ešte stále je tam vôľa. V zapnutom stave sa dá náhrdelník prevliecť cez hlavu, pretože má jeho šnúrka aj s koncovkami 89cm.


Niekto by si ho možno naozaj omotal okolo krku, len aby bol samotný prívesok čo najvyššie a čo najviac vidieť. Je naozaj dokonalý a krásny. Neviem ale, či je takéto nosenie práve praktické. Ako vidíte, šperk je naplnený po okraj rozomletými kryštálmi a má preto svoju hmotnosť. Váži viac než doboška na desiatu, konkrétne 55g.

Swarovski: Aura Crystal Touch Jewel Face and Body Highlighter and detail
Highlighter Aura by Swarovski v celej nádhere
Drobnejšie ženy budú mať šperk možno na úrovni pása. :-) Ale uznajte, že jeho vnútro vyzerá fantasticky. Povrch ako mesačný prach. Na dotyk trošku mastný, ale mastnota sa vstrebe a ostávajú len trblietky. A tá vôňa ruží, čo z highligtera ide, je fakt krásna. Je to prirodzená vôňa čajových ružičiek.

K obsahu... potešilo ma, že highligter obsahuje skvalán (SQUALANE) a vitamín E (TOCOPHEROL). Také niečo by som v dekoratívnej kozmetike absolútne nehľadala a je to skvelý nápad. Skvalán sa správa ako prirodzený kožný maz a vytvára ochrannú bariéru. Vitamín E je tiež súčasťou kožného mazu a pomáha s udržaním jeho dobrej kvality. Možno aj preto trblietky tak dobre držia. Pokožka sa nepotrebuje pod vrstvou trblietavého prášku nadmerne premastovať, lebo nie je vysušovaná a pomletý kryštál tak môže dobre robiť svoju robotu. Na práci má jediné. Robí to isté, čo šperk. Odráža svetlo, priťahuje pozornosť a oslňuje ľudí.

Inak obsahuje highligter to, čo aj iné produkty určené na pokožku. Uhlovodíkovo - silikónový polymérový základ, nejaké stearáty, pomleté zlúčeniny kremíka (ten kryštál).  Niekomu môže vadiť jedine tá parfumácia. Mne ale nevadí, lebo je jemná a ruža podľa mňa nikoho neurazí. Možno tak niekoho, kto je na parfumy alergický.


Ako vidíte, trblietky sú drobné a majú presne také vlastnosti ako krištáľ, ktorým je šperk zdobený. Veľmi dobre odrážajú svetlo a ak budem robiť nejaké slávnostnejšie líčenie, skúsim sa odfotiť s bleskom, aby ste to videli aj v reáli. Zatiaľ len na chrbte ruky.


Posledná fotografia bola robená s odstupom času (+/- 4 hodiny). Mala som za sebou výrobu domácej knedle, varenie obeda, pečenie koláča, umývanie riadu. Vidíte, ony stále držia a to sú na ruke, ktorá pracovala a bola v styku s vodou. Keď budú nad a pod obočím, nad perou, skrátka na miestach, kam sa highlighter dáva, výdrž bude prakticky celodenná. 

Ja som s týmto šperkom veľmi spokojná. Som kus baby, takže mne dlhé náhrdelníky svedčia a že je ťažký, to mne nevadí. Unesiem aj ťažšie šperky. Keď som minule na chrbte dovliekla 27 kilogramový nákup z Tesca a to mám obchod vyše kilometra, tak nejakých 55g na krku ma nezabije. :-D

Až na tú hmotnosť, dĺžku a materiál šnúrky je to celkom vkusný a praktický doplnok k outfitu pre každého. A na to, že ide o originál šperk Swarovski, je cena náhrdelníka Swarovski Aura Crystal Touch Jewel Face and Body Highlighter 8,54 € podľa mňa úplne v pohode. Kúpite ho na Elnino.sk.

Keby sa vám highlighter nehodil a chceli by ste povedzme ružový lesk na pery, jeden práve taký šperk Swarovski s leskom je práve teraz vo výpredaji. Má iný dizajn a ružové kamienky, ale tiež je veľmi pekný.

BTW: V koláči ani v knedlíkoch som trblietky nevidela, ale je pravda, že mi nenapadlo ich tam hľadať. :-p Snáď boli jedlé. :-)
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes