Dermacol: sprchovací gél Aroma Ritual írska káva


Aj keď je vonku zima, každému po dňoch sedenia pred televízorom dobre padne dlhá prechádzka. My sme sa takto s drahým prešli naposledy v nedeľu. Namierili sme si to na opačný koniec dediny, cestou obdivovali svetielka vianočných stromčekov a každá druhá chalupa mala svetielkami vyzdobený i dvor, okná a balkóny. Po prechádzke okrem lásky zahreje aj teplá sprcha a šálka kávy. Čo do sprchy? Rozhodne sprchovací gél Aroma Ritual so sladkou vôňou írskej kávy.


Tento sprchovací gél bol mojim druhým produktom do sprchy od značky Dermacol. Vybrala som si ho na základe jeho príjemnej vône, ktorú si možno obľúbi i Váš priateľ / manžel. Mám referencie, že niektorým mužom sa táto vôňa páči. Priateľovi sa páči.

Moje skúsenosti so sprchovacím gélom Dermacol

Značka Dermacol zmenila obaly. Môj posledný (už neviem koľký) jahodový sprchovací gél mal mohutnejšie viečko a tuba živšie farby. Viečko prilieha dobre, je odolné v spoji a nič nevyteká. Rovnaké viečko má aj tento kávový gél a aj tie ostatné nové gély, čo som kúpila z radu Aroma Ritual. Evidentne bolo použitého viac materiálu, čo sa prejavilo na kvalite a pevnosti obalu. Dizajn je krásny, takže tentokrát hodnotím obal bez bodovej straty a chválim tento počin výrobcu.

Vizuál zodpovedá vôni. Sprchovací gél s vôňou írskej kávy pripomína známy kávový nápoj len vzdialene, ale predsa je príjemný. Originál írska káva sa pripravuje z írskej whiskey, hnedého cukru, smotany a kávy. Do tejto kávy ako keby niekto pridal karamelové Baileys alebo skaramelizované Salko a vznikla z toho mňamka, ktorú by som normálne bola schopná aj vypiť, keby to nebol sprchovací gél. Cítim v ňom karamelové cukríky a samozrejme kávu. Žiadne pachové stopy po konzervačných a iných pomocných látkach. Vždy, keď sa sprchujem, z vône sa teším.



Sprchovací gél má mliečnu farbu s hnedastým odtieňom ako latte. Tak aj pení. Jemne, ale dostatočne husto, takže sa pri čistení ruky dobre kĺžu po pokožke a tá ostáva príjemne čistá bez podráždenia. Normálne máte pocit, že sa už ničím nemusíte natierať, ale to by ste sa práve mali.

Gél obsahuje pomerne vysoký podiel peničov (ako väčšina gélov), ktoré keď sa doplnia a našou prirodzene tvrdou a teraz v zime aj o čosi teplejšou vodou (zohrievame sa), tak z pokožky dostanete preč všetok ochranný film. Suchý vzduch v našich domovoch už len dokončí dielo skazy. Obzvlášť ten, kto sa sprchuje dosť teplou vodou, z ktorej sa parí, by sa mal natierať aj dvakrát. Horúca voda totiž zmyje všetku ochranu. Z krátkodobého hľadiska takýto počin nepredstavuje väčší problém, no keby ste sa nenatierali dlhodobo, bude to inak. Moc tej výživy nedá. Je to predsa len sprcháč.

Ja používam mliečka na suchú pokožku a oleje (aj limetkovo - hroznový olej Aroma Ritual, o ktorom napíšem nabudúce). Telové mlieka Aroma Ritual z Dermacolu mi takmer vôbec nesedia, no ak nemáte problémovú pokožku ako ja a táto vôňa sa vám bude páčiť, kúpte si aj telové mliečko s vôňou írskej kávy a budete mať voňavý wellness. :-)

Moje hodnotenie sprchovacieho gélu Aroma Ritual:

Textúra: gélová, stredne hustá, farba mliečna, ľahko gél dostanete z tuby
Hydratácia: 4 (stačí, je o čosi lepšia než pri jahodovom sprcháči)
Výživa pleti: 3 (čosi dá, no suchá pleť potrebuje k nemu o čosi výživnejšie mlieko)
Čistiaci účinok: 5 (bez problémov a aj sa veľmi ľahko zmýva)
Vôňa: 5 (krásna a prirodzená, priam gurmánska na zjedenie)
Celková spokojnosť:  8 (nie je najlepší z najlepších, ale je príjemný a krásne vonia)
Cena: do 3 EUR za 250 ml, na internete sa jeho cena pohybuje okolo 2,30 EUR, v DM drogérii majú gély stálu cenu - len 1,99 EUR




celkové hodnotenie - 
slovom
 VYNIKAJÚCI
 obal / prezentácia výrobku 
 krátkodobá účinnosť /
 hodnotenie aplikácie
 http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
 používanie v dlhodobom horizonte http://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
 hydratácia vs. výživa http://nd06.jxs.cz/478/151/e1bfd40f60_92820933_o2.jpg
 zmývateľnosť vs. čistenie pleti http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
 vôňa 
 pomer kvalita / cena 
 celkové hodnotenie 

Záver: K sprchovaciemu gélu s vôňou jahody som sa spočiatku stavala tak, že si ho možno ešte kúpim. Napokon som sa do tej vône zamilovala. Tento sa mi zdá ešte o čosi lepší. Obsahuje aj kofeín, ktorý prekrví pokožku a tá vyzerá zdravšie. Raz darmo, vyzerá to tak, že mi bude na okraji vane vždy stáť nejaký ten sprcháč Aroma Ritual a z času na čas po ňom siahnem. :-) Nie vždy, lebo niekedy mám suchšiu pleť a fakt potrebujem čosi výživnejšie, no inokedy si ho užijem. A už mám aj zásoby. :-)

 

Ak Vás zaujíma, čo za svoje peniaze dostanete a čo gél obsahuje, čítajte ďalej až do konca článku. V opačnom prípade ďakujem za návštevu a budem rada, ak prídete na môj blog aj nabudúce. 

Ingrediencie sprchovacieho gélu Aroma Ritual


Myslím, že rozoberanie zloženia do podrobností je v tomto prípade zbytočné. Obsah je takmer rovnaký ako mal jahodový sprchovací gél.  Žiaľ, ostal aj penič COCAMIDE DEA. Ten nemusel byť.

Chýba benzyl alkohol, čomu sa teším, lebo ten bol taký diskutabilný. Je tu ale konzervačná kyselina benzoová (BENZOIC ACID) a benzoát sodný (SODIUM BENZOATE), ktoré tiež nie sú až také neviniatka. No rozhodne lepšie, než benzyl alkohol. 

Namiesto výťažku z jahody je kofeín (CAFFEINE), kyselina mliečna (LACTIC ACID) a karamel (CARAMEL). Tieto dodávajú gélu jeho príjemnú vôňu i farbu. Aj účinok. Kyselina mliečna zvláčňuje pokožku, karamel je na výživu a kofeín na zlepšenie prekrvenia a zásobenie tkanív výživou. Nnapríklad vitamínom E, ktorý je súčasťou. Za túto cenu i za cenu trojbalenia (okolo 5 - 6 EUR stál balíček) to naozaj nie je zlý produkt. A podľa mňa tá vôňa stojí za to.
ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Tak toto je jeden z mála sprcháčov Dermacol, čo mi voňajú :). Nicméééně, viac sa mi aj tak páči ten od Yves Rocher :D
    Inak tá prvá foto je super, presne si to vystihla ;)
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se na tenhle chystám delší dobu, ale vždycky vyhrál vodní meloun, nechápu proč. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes