Tonino Lamborghini: Prestigio toaletná voda pre pánov


Pokiaľ ide o vôňu, nestáva sa tak často, aby som sa nechala nahovoriť na kúpu niečoho lacného. Musím vedieť, že je to kvalitná vec a mať referencie. V tomto prípade zavážila výrazná zľava. No teraz viem, že pánska toaletná voda Prestigio od značky Tonino Lamborghini bola kúpa mesiaca.



Tonino Lamborghini Prestigio
Značka Tonino Lamborghini známa aj ako Lamborghini patrí k typickým drogériovým značkám patriacim pod spoločnosť Coty. Vône Coty ako také nepovažujem za vyslovene zlé, no nemám k nim dôveru. Občas sa nejaká vydarí, ale väčšinou mi neprídu nejaké extra kvalitné, trvácne a ani zapamätateľné. Nie je nič, čo by ma zlákalo, aby som si kúpila povedzme vôňu Katy Perry, Celine Dion či Playboy. 

K vôni Prestigio som prišla v lete, keď mi končila platnosť bodov vo vernostnom programe DM drogérie. Kúpila som zľavovú knižku a bolo v nej čistou náhodou veľa kupónov na pánsku kozmetiku. Nuž som si povedala, že pokiaľ natrafím na niečo, čo aspoň trošku dobre vonia, urobím drahému radosť. Potrebovala som ale čas na premyslenie, presondovať internet, nastriekať sa testermi, všetko oňuchať, prezrieť... však ma poznáte. Aj touto som sa nastriekala a poďho rovno na svoju hodinu tanca, nech uvidím, čo vôňa "povie" po nejakej tej aktivite. Úprimne, čakala som, že buď vyprchá, alebo sa zmení na smrad, no nič také. Páčila sa mi ešte viac a dosť sa mi ponášala na voňavky, ktoré môj milý používa. Bolo to jasné. Za tých 6,50 EUR... s 50% zľavou, no nech nežeriem...

Obal ma svojim dizajnom neoslnil, no keď už nič iné, aspoň tá plechovka je pekná. Akurát neviem, kde ju miláčik dal, takže tú vám teraz neodfotím a dám len takýto obrázok. :-p


(zľava) toaletná voda, voda po holení, dezodorant, zdroj
Toaletná voda Tonino Lamborghini Prestigio sa radí do rodinky sladších orientálnych korenistých vôní s podtónmi dreva. Aj keď je to orient, má niečo z troch pánskych vôní v mojej TOP 5. A všetko sú to parfumy, ktoré keď ucítim, tak neručím za seba. :-D 

Ako by som vôňu popísala? Predstavte si sladkosť vône Paco Rabanne 1 Million a jej jasné škoricovo - ambrové kombo. Sladké, omamné a silné. 

Do toho pridajte koreniny (najmä muškátový oriešok), nie úplne zanedbateľné kvetiny srdca vône a vcelku dôrazný pižmový tón z vône Christian Dior Fahrenheit, ktorý okolo každého muža víri ako krútňava, z ktorej padnete na zadok. Teda ja padám zakaždým. :-) Len si odmyslite tie Diorové "mierne spotené" živočíšne tóny kože a dym. Koža tu nie je. Ani pačuli a vetiver.

Namiesto potu a dymu dosaďte trošku tej prívetivej ľahkosti a ovocia vône Hugo Boss No. 6 (alebo inak nazývanú Boss Bottled). To robí vôňu takou modernejšou a všeobecne ľúbivejšou než Dior, ktorého nemôžu niektorí ľudia ani vystáť. Aj Prestigio, podobne ako No. 6, sa dá nosiť i v teplejších mesiacoch. Cez deň na nejaké obchodné stretnutie i večer do baru či do kina s priateľkou. Nie je to až taký sladký uspávač. Mňa naopak táto vôňa prepína z režimu spánku do turbo režimu. :-) Asi ako ten Dior. 

Hoci vanilka a sladké tonkové bôby tlačia drevo do úzadia (preto vôňa pripomína 1 Million a preto ten Orient), ľahko exotický ovocný úvod nedovolí vôni príliš zosilnieť. Možno tie citrusy trošku uberajú na výdrži, no chladnejšom a vlhkom prostredí vydrží vôňa stále veľmi dlho. 

V teple vyprchá Tonino Lamborghini Prestigio po cca 5 hodinách a robí obláčiky. V chlade sa drží viac pri koži a dá aj 8 hodín. A stalo sa, že som ju cítila aj na ďalší deň. Kvalitatívne celý Hugo Boss (Paco Rabanne aj Dior majú výdrž samozrejme úplne inú a radia sa tiež do inej cenovej kategórie). A ako sa páči Rasťovi? Má ju veľmi rád a všetci mu ju obdivujú. Sadla mu.

Tonino Lamborghini Prestigio je dobrá vôňa do koča aj do voza. Na deň i na večer. Možno viac na zimu, jar a jeseň než na leto. Predsa len sladkosť víťazí. Možno nenadchne obalom, teda až na tú plechovku, no cena a aj jej prejav sa Vám bude páčiť. Viac než 13 EUR nikde stáť nebude a určite ju pred Vianocami budeme niekde vidieť aj v nejakom darčekovom sete alebo akcii. Ak ju uvidím, určite ju kúpim. A pokiaľ chcete, dám echo na FB, nech môžete ísť vyskúšať a prípadne aj kúpiť.
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes