Pupa Milano: Vamp! set riasenka a dvojfázový odličovač


Tento set od značky Pupa Milano je jedna z mojich najlepších investícií za posledné mesiace. Mojim favoritom bola doteraz úplne iná riasenka tejto značky, no moje preferencie sa doplnili o tento nový kúsok.

Riasenke Vamp! odolávam už dobré dva roky a teraz si hovorím, aká hlúposť bola staviť na prvý dojem. Raz mi ju totiž odporúčala jedna pani v obchode a hovorila, aká je skvelá, ale nechcelo sa mi to moc veriť. Pani mala riasy síce dlhé ako bábika, no okrem môjho podozrenia, že to asi nebudú jej riasy, ma odradil fakt, že ich mala polepené do trsov. Aby dobrá riasenka takto lepila? To asi nebude až taká dobrá, či? Aj mi napadlo, že sa len možno nevie líčiť, ale už len pre to podozrenie som radšej siahla pre osvedčenú riasenkovú ikonu Diva's Lashes a kúpila tú. 

Tomuto zvýhodnenému dvojbaleniu sa ale nedalo donekonečna odolávať. Samotná riasenka stojí 7,90 EUR a odporúčaná cena setu s dvojfázovým odličovačom (alebo elixírom) je 9,90 EUR. Dôvodom podľahnutiu k nákupu bola narodeninová zľava, ktorú získate aj vy, ak sa zaregistrujete v obchode a požiadate o zákaznícku kartičku Pupa Card. Ak nezabudnete uviesť svoj dátum narodenia, získate v období 3 dni pred až 3 dni po narodeninách jednorázovú 50% zľavu na dva produkty podľa výberu. No nekúpte taký set za 5 EUR...


riasenka Pupa Milano Vamp! a odličovač v peknom sete
Moje skúsenosti so setom Pupa Milano Vamp!

Riasenka VAMP! MASCARA

Už sa nečudujem, že som obviňovala dotyčnú zákazníčku z podvádzania s umelými riasami. Veď ja som nespoznala ani tie svoje! Mala som chuť im povedať: "Neviem, koho ste, ale moje asi nie ste." Lepenie rias môj prípad nebol. Možno sa pani ponáhľala a nemala čas sa hrať s tými svojimi, no mne riasenka Vamp! dobre slúžila už od prvého momentu. Nebolo ju treba dlhšie používať, aby pigment trošku vyschol a dalo sa s ním úplne pokojne robiť. Žiadne lepenie.



Kefka nenaberá príliš veľa farby. Občas niečo ostane na špičke, no to sa dá otrieť. Štetinky však vždy nanášajú optimálne množstvo farby. Sú skôr kratšie, čo pomáha predĺženiu rias a smerom do stredu sa skracujú vytvárajúc tvar bábiky matriošky, ale stredová os je široká, čo zasa robí dobrý objem. Tvrdím, že toto je úplne skvelé riešenie kefky pre riasy, ktoré potrebujete aj vytočiť. Tvar presne rešpektuje líniu oka a pár ťahmi zvládnete nielen obalenie rias farbou, ale tiež točenie rias smerom nahor. Hrot je tenší, takže ním dosiahnete aj na riasy vo vnútorných kútikoch. Veľká spokojnosť.

Riasenka Vamp! od Pupa Milano riasy nezlepovala, pekne ich oddeľovala, vytáčala a také natočené aj poľahky zafixovala. Neboli pocitovo ťažké a farba na nich vydržala až do večera bez čiernych šupiniek a machuliek od očami. 

Ako vyzerá efekt? Asi za všetko vypovedajú fotografie. Bez riasenky sú moje riasy nevýrazné a rovné. Ako keby som ani žiadne nemala.
Moje riasy bez riasenky Pupa Milano Vamp
moje riasy bez akejkoľvek riasenky
Fotografie s riasenkou som urobila len narýchlo. Mali sme návštevu a na nalíčenie i obliekanie som mala pár minút. Neprivítam predsa hostí v teplákoch. Ani som sa nejako extra nesnažila o perfektné líčenie, za dve minúty sa ani viac spraviť nedá, ale fotografie sem dávam tak či tak. Aby ste videli, že aj bez dôkladného hrania sa s kefkou sú riasy viac než fajn.
moje riasy s riasenkou Pupa Milano Vamp!
Ak moje riasy vyzerajú takto bez extra snahy a len s jedinou vrstvou riasenky, asi nemusím hovoriť, ako vyzerajú, keď sa snažím poriadne. To vám už ale ukážem nabudúce, keď urobím seriózne líčenie. V ňom vám predstavím aj svoje nové očné tiene.

Aby som riasenku Vamp! odlíšila od iných riaseniek podobného typu s podobným kartáčikom, spísala som vlastnosti, na ktoré som prihliadala aj u tých ostatných.
  • VRSTVENIE: s touto riasenkou stačí jedna vrstva, ale keby ste chceli dve, bude to v pohode a riasy sa ešte kúštik predĺžia
  • PRUŽNOSŤ rias ostáva aj s dvoma vrstvami, na tri vrstvy už boli riasy trošku ťažké
  • NADVIHNUTIE: riasenka nadvihne riasy, ale to nadvihnutie vykonajte radšej v prvom kroku
  • SCHNUTIE: na riasach zasýcha celkom rýchlo a druhú vrstvu môžete dávať už po minúte
  • PREDĹŽENIE: vynikajúco až nad moje očakávania
  • OBJEM: mojim riasam nechýba, no zdali sa mi o čosi plnšie než pri iných riasenkach
  • ODLIČOVANIE: bezproblémové, ide odlíčiť aj bežnou micelárnou vodou
  • VÝDRŽ: výborná, vydrží celý deň, nedrobí sa a pri líčení sa neotláča
  • PIGMENTÁCIA: u odtieňa 100 Extra Black vcelku dobrá, nie je to super intenzívna čierna, ale pekne zvýrazňuje riasy
  • TRVANLIVOSŤ: ukáže čas, no zatiaľ má 3 mesiace a čas jej neublížil, už sa ale míňa
Moje hodnotenie riasenky Vamp!:

Textúra: stredne hustá, krémová, nie príliš tekutá, čo je veľké plus
Manipulácia s kefkou: veľmi ľahká a ak nie ste vyslovene babráčka, nebudete mať problém, neotláča sa na viečka
Výdrž: výborná (viac ako 12 hodín)
Celková spokojnosť: 10 (zatiaľ najlepšia riasenka z tých multifunkčných)
Odolnosť voči vode: 3 (a pritom nie je vodeodolná)
Cena: 7,90 EUR, dostanete ju v obchodoch Pupa Milano


Grafické znázornenie:
celkové hodnotenie - slovomVÝNIKAJÚCA
obal / prezentácia výrobku
efekt po nalíčení
účinnosť v dlhodobom horizonte
pigmentácia
odličovanie
zloženie
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Pristihla som sa pri tom, že keď sa potrebujem rýchlo a pekne nalíčiť (nejako jemne), tak siahnem rovno po tejto riasenke. A už ju mám aj takmer minutú. Každé rande, každý výjazd vonku, tak vždy s ňou. Akurát to zloženie by mohlo riasy viac rozmaznávať. V tvarovaní je dobré, no budem úprimná, tej výžive veľa nedá. Na druhej strane, výrobca to ani nesľubuje. Nepíše nič o výžive, ale o vysokom štruktúrujúcom výkone, čo aj splnil.

Dvojfázový odličovač alebo čistiaci elixír BIPHASIC ELIXIR

Tento elixír je odporúčaný na telo, tvár i oči. Hneď ma zaujalo, ako to bolo myslené s tým telom a dozvedela som sa, že produkt možno použiť v sprche ako jemné čistenie, alebo skôr ako akúsi náhradu mlieka do sprchy. Dvojfázová emulzia síce necháva mastný film, no je formulovaná tak, aby sa mastný film dal zmyť z povrchu pokožky. To som na vlastnej koži zakúsila raz a bolo to tak, no pre veľkosť balenia to nebudem v budúcnosti praktikovať. Ostávam pri používaní na oči. Objem je len 50ml.

Balenie elixíru má vyklápacie tlačidlové dávkovanie. Na jednej strane stlačíte, na druhej vybehne zobáčik. Samozrejme nezabudnite fľaštičkou pred použitím pretrepať, aby sa tekutiny spojili. Je to inak praktický dizajn a aj na pohľad škatuľka pekne vyzerá, ale s chválami by som bola opatrná.



Zložením to až taký zázrak nie je, aby som ho brala ako elixír. Za to, ako ho značka prezentuje, budem musieť strhnúť bod. Pre najcitlivejšiu pleť? Rozhodne nie. Hydratácia? To tiež nebude silná stránka produktu. Fakt to zloženie nič moc. 

Do testovania tohto divu sa mi spočiatku ani veľmi nechcelo. Chcela som si ho nechať na cesty. Ja príliš nemusím tieto olejovo - vodné veci. Mne každú riasenku odlíči micelárna Bioderma Sensibio alebo Sébium. Aj vodeodolné. Raz som ale bola unavená, šľahla sa do postele a už sa mi nechcelo ísť do kúpeľne. Takže som siahla po tom, čo som mala po ruke. Odličovacie mliečko na tvár a toto čudo na oči. 

Keď riasenka zliezla z rias na prvý dotyk tampónom, na ktorom bolo pár kvapiek, tak to som sa čudovala a nechuť skúšať rázom prešla. So záujmom som odličovač skúsila aj na iné riasenky a všetky šli dolu akoby ich odtiaľ ťahala kúzelná palička. A tá pekná sladká kvetinková vôňa...  Proti tej tiež nemám námietky. Odličuje perfektne, jediným ťahom, len by mohol byť menej mastný.

Moje hodnotenie elixíru Biphasic Elixir:

Hustota: vodno-olejový roztok tekutej konzistencie, hustotou podobnej oleju
Okamžitý čistiaci účinok: vynikajúco odličuje a aj veľmi rýchlo, necháva však mastný film
Účinok z dlhodobého hľadiska: nedráždi oči, nezaznamenala som žiadny problém
Vôňa: príjemná, roztok vonia čistotou a kvetinami (asi zmes fialiek, ruže, ľalie so štipkou citrusovej sviežosti a sladkosti), akurát od tej prírodnej má vône má dosť ďaleko
Celková spokojnosť: 6 (až na tú mastnotu super, ale asi by som nekúpila druhý krát)
Cena: netuším, lebo samostatne som ho v predaji nevidela, ale podľa cien iných produktov odhadujem cenu tohto na 10 - 15 EUR.

celkové hodnotenie - slovom

DOBRÝ

obal / prezentácia výrobkuhttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
zloženiehttp://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg
pocity pri čisteníhttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
hydratácia vs. výživahttp://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg
čistiaci vs výsledný efekthttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
vôňahttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
pomer kvalita / cenahttp://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg
celkové hodnotenie
Na celú tvár určite elixír nepoužívam. Na jednej strane na to nemám dôvod, pretože v otázke výživy a opatery nemá výrazný efekt. Na druhej strane ostáva po ňom na pokožke mastnota, lebo je to emulzia. No keď potrebujem zhodiť nejakú fakt odolnú riasenku, už sa nebabrem s micelárnou vodou, lebo s ňou by som sa musela hrať dlhšie a viac máčať oči, ale rovno beriem tento zázrak. Nedráždi oči a dobre odličuje. Na rozdiel od odličovača od značky Avon, ktorý bol len mastný a odličovanie nič moc.

Obsahové ingrediencie riasenky Vamp! a elixíru

O riasenke nemám veľmi čo písať. Celá je len zmesou rastlinných voskov a syntetických polymérových voskov pre stuženie a tvarovanie rias, ďalej celulózy, akáciovej a xantánovej gumy kvôli pružnosti rias, glyceridov pre zachovanie štruktúry rias a hydratáciu a zmesi mastenca s pigmentom pre vytvorenie objemu. Je to až na tie polymérové vosky (ktoré už patria skôr k hi-tech zložkám) zložením úplne bežná riasenka, no správny pomer zložiek a správna kefka z nej robia super silnú zbraň na mužov. Stačí zažmurkať. ;-) Rozhodne kúpim aj nabudúce.

Elixír, resp. jeho zloženie taktiež veľmi nestojí za reč. Začnem ale predsa kritikou. Svojim spôsobom sa mi dosť podobá na výrazne lacnejší odličovač od Avonu. Silikónyolejevoda...

Normálna pokožka s ním mať problém nebude a ani ja nemám po čistení oči červené ako angorský králik, no máme tu až 5 vonných ingrediencií (BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOEXENE CARBOXALDEHYDE, CITRONELLOL), čo je dosť. Hoci je produkt oftalmologicky testovaný a očiam neuškodí, za bezproblémový efekt pri veľmi citlivej pokožke by som ruku do ohňa nedala. 

To dobré? Značka vsadila na využitie kvalitného mandľového oleja (PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEER ALMOND) OIL) na zmäkčenie a zvláčnenie pokožky. Ďalej využila etylhexyl glycerín (ETHYLHEXYLGLYCERIN), ktorý pokožku hydratuje. Toto zloženie nie je vyslovene zlé, účinných látok nie sú stopové množstvá (ako u Avonu), no ako som už spomínala, ani toto zloženie nie je prelomové a nemotivovalo by ma kúpiť si produkt v plnej veľkosti za plnú cenu. Jedine s nejakou super zľavou.

Už ste skúsili riasenku Vamp! alebo dokonca tento set? Čo naň hovoríte vy?
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. Riasenka vyzerá vážne dobre a myslím, že by mi mohla vyhovovať, ale ten odličovač by ma asi samostatne kúpiť nenapadlo...
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes