Moje zimné Bioderma MUST HAVE a Atoderm novinky


Kedysi len v zime, dnes už pomaly celoročne používam niektoré produkty z radu Atoderm od značky Bioderma. Pomáhajú mi totiž so suchými partiami na tele. Ktoré vecičky som si zamilovala, ktoré produkty patria medzi novinky a o čom budú moje najbližšie recenzie? Všetko sa dozviete práve teraz.


Spomínate si na moje ironické tvrdenie, že moje telo je ako barometer s displejom rovno na ksichte? To nebol žart ale realita. Momentálne sa mi blíži jedno z najkritickejších období - pokročilá jeseň a zima, kedy bude displej ukazovať šupinky a suchú kožu.

Zima je pre mňa ťažké obdobie. Orechy sú takmer všade a hoci ich milujem, spôsobujú mi problémy. Ekzémy. Kokos, arašidy, vlašské orechy, lieskovce, toto všetko na mňa bude číhať z každého druhého koláčika, ktoré budem piecť pre najbližších. V práci budeme mať veľa roboty a stresu sa nevyhnem. Stres, každoročná depresia z Vianoc, chlad, to všetko sú faktory, ktoré vyvolávajú suchosť mojej pleti a škriabanie. Preto mám už teraz po ruke všetko, čo budem potrebovať.

Klasické sprchovacie gély odložím. Nahradia ich produkty obsahujúce oleje a krémové sprchovacie produkty. Mojim naobľúbenejším produktom do sprchy je sprchovací krémový gél Atoderm Créme Lavante (úplne vpravo). Tento mesiac mi pribudol do výbavy aj penivý gél Atoderm Intensive Gel Moussant (na obrázku druhý zľava).

Hoci som na telové mlieka náročná a tak trošku lajdáčka, bez telového mlieka sa tentokrát nezaobídem. Môj favorit? Jednoznačne Atoderm Intensive krém na tvár a telo (vľavo) a keby bolo treba, počas dňa a v mraze ma ochránia krém Atoderm Nutritive a Atoderm tyčinka (uprostred).

Hoci by sa na pokožku s atopickým ekzémom nemali používať peelingy, ja peeling potrebujem kvôli čiernym bodkám na tvári. Keď pleť nie je príliš podráždená (čo vďaka produktom Atoderm a gélu z aloe vera nebýva tak často), používam jemné peelingy a gomáže. Na telo väčšinou cukrové a soľné, na tvár radšej čosi jemnejšie, takže buď enzýmové alebo nejaké iné, ale šetrné. Po prečítaní chvál na iných blogoch som sa aj ja rozhodla vyskúšať peeling Hydrabio. O ňom teda bude druhá z najbližších recenzií.


Na obrázku nižšie ale vidíte tri produkty. Tým tretím je balzam na pery Atoderm určený na veľmi vysušené pery. Tento balzam som predtým nikdy nemala (používala som tyčinku) a bol mi poskytnutý spoločnosťou Bioderma na otestovanie. O ňom bude ďalší článok.

Do radu Bioderma Atoderm patria aj ďalšie produkty. Tie, o ktorých som vás už informovala, nájdete na mojom blogu pod záložkou Atoderm (Bioderma)

Z tých neodkúšaných spomeniem ešte:
  • Atoderm krém na ruky
  • Atoderm mlieko
  • balzam Atoderm PP Baume
  • krém Atoderm Preventive
Informácie o všetkých produktoch nájdete na stránkach spoločnosti Bioderma v sekcii Atoderm.

Tento rok však medzi produkty pribudla aj čerstvá novinka. Je to prírastok do intenzívneho radu a je to ďalší balzam, ktorý sa volá Atoderm Intensive Baume.

Balzam má na pleť čistiaci účinok, bráni množeniu baktérií, ktoré zvyknú zhoršovať zápaly, zmierňuje podráždenie, svrbenie, zjemňuje pleť a podobne ako ostatné produkty Atoderm, aj tento intenzívny balzam obnovuje jej obranyschopnosť.  Ak vás tento balzam zaujíma, navštívte tento odkaz na stránkach Bioderma

http://www.bioderma-sk.com/skinbodyguard
Na stránky vás však neposielam len tak pre nič za nič. Sledovať web spoločnosti Bioderma sa rozhodne oplatí a nie len preto, že je aktualizovaný, vynovený, modernejší, prehľadnejší a omnoho krajší. Čaká vás tam mnoho prekvapení. Tešiť sa môžete nielen na články, ale napríklad aj na súťaž o pobyt v Tatrách. Pobyt bude All Inclusive samozrejme. 

Novotou je tiež sekcia #skinbodyguard, kde sa práve teraz začína seriál, v ktorom sa dozviete všetko o perfektnej zimnej starostlivosti o pokožku. Rozumejte tým starostlivosť, ktorou predídete problémom, aké mám ja. 

Už v 4. časti (publikovanej v priebehu decembra) budete môcť sledovať jednu rodinku, ktorá vycestuje Laponska, kde bude pokožka všetkých členov rodiny denne vystavená polárnym teplotám. Už to nebudem tvrdiť len ja. Na vlastné oči uvidíte, že produkty Atoderm naozaj pomáhajú pokožke adaptovať sa v extrémnych podmienkach a chrániť sa pred chladom. Obrana totiž nezačína na koži. Márne sa budete mastiť olejčekmi. Všetko je to v koži a v jej vlastných obranných mechanizmoch! Toto sa oplatí vedieť.
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. Atoderm Nutritive, Atoderm tyčinku a Hydrabio peeling milujem a používam pravidelne. Záležitosti na patlanie pokožky tela sú pre mňa už trochu "zbytočné", ale mama má s nimi bohaté /a pozitívne :)/ skúsenosti...
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes