Babičkina záhrada - kozmetická škatuľka prekvapení


Moje prvé dobrodružstvo so škatuľkou plnou kozmetiky dopadlo pomerne dobre. OK, nebola to možno kúpa storočia, niektoré vzorky sa mi stále povaľujú doma, ale produkty v plnom balení som zúžitkovala všetky (dva ešte čakajú na recenziu, o tých niekedy nabudúce). Ako dopadla moja druhá krabička od obchodu Babičkina záhrada?

Milujem prekvapenia, no ako od koho a ako s čím. Málokedy sa nechám nahovoriť na nejaké kozmetické prekvapenie ukryté v boxe, preto ste na tomto blogu nevideli Misterybox, Ladybox a ani žiadne podobné vychytávky. Dôvod? Ja sa väčšinou pre kúpu akejkoľvek kozmetiky rozhodujem podľa zloženia alebo podľa referencií. Nekupujem telovú a vlasovú kozmetiku len tak od buka. Ani dekoratívnu.

Jedinú výnimku má prírodná kozmetika, ktorú mala obsahovať aj moja nová kozmetická škatuľka prekvapení. Bez ohľadu na to, čo to je, prírodným produktom ja nikdy nepohrdnem, pretože prírodné produkty väčšinou sadnú na každý typ pleti. Keď mám teda možnosť kúpiť / skúsiť vzorku, vždy ju využijem. Preto som prijala ponuku obchodu Babičkina záhrada na otestovanie produktov a nechala sa prekvapiť. :-) 


Začnime pekne od piky a teda obalom. Balenie je pekné a dizajn jednoduchý. Nie je to tradičný box konskej veľkosti vyplnený guličkami, senom, papierovými pásikmi a ani ničím iným. Ani nie je nejaký extra luxusný, ako zvyknú mať iné obchody. Je to len škatuľka menších rozmerov, ktorá vám príde previazaná povrázkom a v nej budú produkty + sprievodný list s popisom. Nikdy neviete, aké produkty budú v škatuľke. Je to vždy prekvapenie, pretože každá škatuľka je iná.

Obsah škatuľky, ktorú som dostala ja:
Nejdem napínať, s obsahom som bola spokojná. Hoci viem, že sa určite nájdu takí, čo budú mať voči nemu námietky, pre mňa je táto nová škatuľka využiteľná. A som s ňou spokojnejšia než s tou predošlou, pretože tieto vzorky míňam jednu za druhou a ani sa do toho nemusím nejako nútiť. A produkty v plnom balení sa mi páčia tiež.

Kozmetická škatuľka prekvapení - obsah
Prvým plným produktom je sprchovací olej od značky Saloos / Salus určený na prevenciu celulitídy. Nezaváhala som ani na chvíľku a môj nos okamžite pričuchol k obsahu. A neostalo len pri "ňuchaní". Olej vonia prírodne najmä po bylinkách a čo podaktorých ľudí pri sprchovaní prekvapí je, že vôbec nie je mastný. Ale o tom potom v recenzii. Bežná cena sprchovacieho oleja Saloos Celulinie je 5 EUR.

Saloos Celulinie sprchovací olej - plné balenie
Druhým produktom bol organický balzam na pery s vôňou ruží od značky Soaphoria. Balzam má príjemnú ružovú farbu, ktorú mu poskytli obsahové ingrediencie, no žiadny pigment a teda nefarbí. Neskutočne krásne vonia. Úplne mi pripomenul môj tuhý parfum od L'Occitane, ktorý taktiež obsahuje damascénsku ružu. Hoci sú balzamy na pery s kvetinovou vôňou u mňa novinka a budem si naň musieť zvyknúť, určite ho využijem. Cena organického balzamu na pery Soaphoria je 2,90 EUR.

Soaphoria organický balzam na pery ružový - plné balenie
Zvláštnosťou škatuľky je prášok Ecce Vita Dr. Frej - Tarika Akné, ktorý sa používa na čistenie a vyhladzovanie pleti ako peeling a maska zároveň. Ako už názov napovedal, má pomáhať s akné.  Produkt je 100% prírodný a bol pripravený podľa ajurvédskych receptúr. Cena 20g prášku Tarika Akné je 4,90 EUR. 

Ecce Vita Dr. Frej Tarika prášok na akné - plné balenie
Prášok je samá bylinka a samé korenie a nie je tajomstvom, že ja tieto ajurvédske zázraky dosť žeriem. Neviem, či nájdem denne 2x po 25 minút, aby som ho skúšala až jeho odporúčanou frekvenciou, ale počkám, až sa mi dačo na tvári vyhodí, prášok skúsim aj "v plnom nasadení" a výsledok prinesiem v recenzii. Zatiaľ len aktuálna foto na pobavenie s napoly zaschnutou maskou. :-) Priateľ sa smeje, že minule zelená ako Shrek, dnes žltohnedá ako Marge Simpson. :-)




Ďalším ajurvédskym zázrakom je ECCE VITA Dr. Frej Neem - bylinná zubná pasta s nymbou, tentokrát 10g vzorka. O tej by som rada napísala samostatnú recenziu, žiaľ, nebude to možné, lebo na zrecenzovanie by som ju musela používať aspoň týždeň. Neviem teda, či mala byť hmotnosť vzorky 10g, ako uvádza obal, ale v tejto tube som mala sotva 1,5g. Predpokladám, že to mohol byť posledný kus na výrobnej linke a preto sa mu neušla plná dávka, čo výrobca žiaľ nezistil. Cena vzorky je 0,80 EUR.

Ak ste doteraz počítali, už predošlé tri produkty presiahli cenu 12 EUR a hodnota prekvapenia je  10 EUR. Jeden plný produkt už teda máme zadarmo a taktiež všetky vzorky + balenie.

Ecce Vita Dr. Frej Neem bylinná zubná pasta - vzorka
Vzorkou, na ktorú som celkom zvedavá, je ochranné mlieko od značky Primavera - Moisturizing Protective Lotion. Zloženie mlieka je vyšperkované a plné rastlín. Ako som ho čítala, svietili mi oči. Cenu vzorky neviem a v obchode som nevidela ani plný produkt , takže len tipujem, že by mohla stáť min. 1 EUR. Možno aj viac.

Primavera hydratačné telové mlieko - vzorka
Zaujímavým kúskom je sprchovacia pena / pena do kúpeľa od značky Soaphoria nazvaná Lavender Fields (Levanduľové pole). Dlho som váhala, či mám tento kúsok hodiť do vane alebo sa s ním osprchovať, nakoniec voľba padla na voňavý napenený kúpeľ, kde sa vzorka príliš nevyznamenala. Pena nebola vo vani žiadna, no kúpeľňa krásne voňala a mne sa potom dobre spalo. V posteli, nie vo vani. :-) Účinky na pokožku som nezaznamenala, to by som musela penu používať dlhšie. Cena takýchto vzoriek sa pohybuje okolo 0,80 EUR.

Soaphoria sprchovacia pena - vzorka
Aniónovú intímku som ešte nikdy nemala a neviem, aké výhody prináša. Nemám totiž žiadne problémy, ktoré by ma nútili siahať po takýchto riešeniach. Rada však intímku vyskúšam a kto vie, raz možno kúpim zo zvedavosti celý balíček a pozorovania zreferujem. Aniónová intímka od značky Wincare ako vzorka stojí 0,30 EUR a niečo si o tomto produkte môžete prečítať priamo v e-shope.

Aniónová intímka Wincare - vzorka
Týmto vecičkám som sa zaradovala. Moja prvá reakcia: "Aha, dezodorant", reakcia druhá sprevádzaná s poskakovaním: "Veď ony sú dva". Vždy som chcela skúsiť nejaký prírodný dezodorant. Popravde, aj som mala nejaké vyhliadnuté, no vždy šlo o nejaký bylinkový sprej a tým sa mi moc veriť nechce. No tento tuhý krémový dezodorant by už mohol mať nejaké tie účinky. Zatiaľ skúšam prírodný dezodorant Ponio s vôňou pomaranča a eukalyptu. Krásna vôňa a moja spokojnosť. Prírodný dezodorant Dulcia s vôňou citrónovej trávy a mäty príde na rad nabudúce, až miniem Ponio. O dojmy sa podelím v samostatnom článku. A je možné, že pre porovnanie predsa len kúpim aj dáky ten sprej a spravím vám porovnávací článok. 

Cenu vzorky dezodorantu Ponio nepoznám, no v sáčku je cca 20g. Náhradná náplň 50 g vyjde na 3,80 EUR, takže hodnota vzorky dezodorantu v sáčku bude 1,50 EUR. Rovnako ako dezodorant Dulcia, ktorého vzorka stojí 1,5 EUR. Obsah téglika Dulcia odhadujem na polovicu - max 10g.

Dezodoranty Ponio a Dulcia - vzorky
Poslednými vzorkami sú vzorky Weleda. Tú druhú už dôverne poznám a tento tehotenský olej na prevenciu strií (u mňa na hojenie rán) poznáte z môjho blogu i vy. Vzorku detského krému musím ešte vyskúšať. Je to ochranný krém do škaredého počasia s nechtíkom lekárskym a jeho čas určite príde. Vzorky vyjdú každá na 0,90 EUR.

Weleda olej a detský krém - vzorky
Ak ste nepočítali doteraz, tak vám ušetrím robotu. Hodnota prekvapenia aj so vzorkami mi vyšla na 20,50 EUR a k tomu by sme si mohli prirátať ešte 2,5 EUR za obal, no škatuľka stojí 10 EUR. To je dobrá cena za tri plné produkty a kopec vzoriek.

Niekto možno bude frfľať, že prečo dva dezodoranty a prečo práve takéto vzorky, no pre mňa je táto kozmetická škatuľka prekvapení príjemným prekvapením. Celý jej obsah (samozrejme vrátane vzoriek) využijem, tým som si istá. A už poškuľujem aj po ponuke obchodu. Majú tam krásne mydlá a Vianoce sa blížia. ;-)

Pre rekapituláciu, aké to články som vám sľúbila (a pre seba, aby som nezabudla):
- recenzia: sprchovací olej Saloos Celulinie
- recenzia: prášok Tarika akné
- porovnávací článok: prírodné dezodoranty Ponio + Dulcia + možno ešte nejaký pridám

Možno napíšem o:
balzame Soaphoria a článok venovaný vzorkám, kde by mohla byť aj zmienka o mlieku Primavera 

P. S. Ak máte odskúšaný nejaký prírodný dezodorant v guličke / spreji, ktorý funguje, budem rada, ak sa podelíte o tip v diskusii.
ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Ahoj, Tariku poznam. Pouzivam uz druhe balenie, ale priznam sa, ze nikdy som nenabrala odvahu pouzivat ju podla navodu kazdy den. Ja ju pouzivam priblizne raz za tyzden a u mna vcelku fajn funguje na odstranenie upchatych porov a jaziev po akne. Z prirodnych deodorantov bol pre mna najucinnejsi deodorant v spreji od Alva. Obsahuje vsak Amonium Alum, takze ten sa Ti asi nebude pacit :-). Ja vsak myslim, ze ani netreba odporucat nic dalsie, lebo minimálne Dulcia, alebo Poniu budu fajn.
    Krabicka z Babickinej zahrady je kazdopadne skvely napad. Este som nevidela dve z rovnakym obsahom, takze prekvapenie je urcite zarucene. A za tu cenu naozaj nie je co riesit.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. článok som zhltla na jeden šup a som zvedavá na jednotlivé recenzie....v poslednej dobe dosť čítam o Poniu a Dulcii, tak na tieto som obzvlášť!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes