Sothys Paris: Homme energizujúci čistič tváre pre pánov

 Sothys Paris: Homme energizujúci čistič tváre pre pánov

Posledný z trojice produktov v miniatúrnom balení od Sothys Paris ma zaujímal najviac a práve ten môj otec používal najmenej. No vieme... chlapi...


Medzitým sa však v našej rodine udiali rôzne veci, otec bol medzitým i v nemocnici a tak muselo testovanie počkať. Teda ani nie tak testovanie, ako to moje vyzvedanie, aký bol čistič, ako čistil a tak... no však poznáte moje články a viete, čo všetko ma zaujíma.

Pre mňa mal energizujúci čistič najzaujímavejšie zloženie. Šlo totiž o hĺbkovo čistiaci produkt a súčasne peeling. Lenže dokopte chlapa, ktorý predtým nepoužíval ani len krém, k peelingu. Poriadna námaha. :-) Ale tak stalo sa.


Aký je energizujúci čistič Sothys Paris

Pre otca toto bolo pochopiteľne niečo úplne nové, niečo, na čo si musel trošku zvyknúť, kým vedel oceniť, aký význam to malo pre jeho pleť. V prípade čističa nejde o to isté, ako bol jemne vodový a chladivý fluid, ale o hustejší krém, ktorý zahustil íl a púder z ryže. V tomto kréme sa navyše nachádzali kúsky pemzy, takže brúsenie v pravom slova zmysle. Nie však nejaké nepríjemné. Čo som skúšala na chrbte ruky, peeling nie je až taký drsný, že by mal poškriabať. Čistí naozaj jemne, ale o to dôslednejšie. Prirovnala by som ho štruktúrou k svojej gomáži od Yves Rocher. Tá mala tiež aj jemnejšie a aj hrubšie častice, akurát farba sa líši.

zaujímavá textúra čističa - hustý krém
Podobne ako gomáž, aj tento čistič vytvára penu, ale nie takú hustú, ako by ste čakali., pretože v ňom máme detergenty, no nie práve tie penotvorné. Obsahuje aj SLS, ale v menšom množstve a preto pení menej. Povedala som otcovi, aby skúsil čistič použiť aj ako masku. Počúvol ma. Naniesol si krém rovnomerne na tvár, krúživým pohybom krém masíroval, nechal 5 minút pôsobiť a potom zmyl. 

Po zmytí väčšinou máte chuť ihneď aplikovať nejaký krém. Peelingy a hĺbkové čističe si to väčšinou vyžadujú. Presne pre to sa čistenie a brúsenie koná, aby sa odstránil nános odumretých buniek a krémy tak mohli lepšie prenikať do pokožky. No tu som čakala absenciu tých pocitov sťahovania pleti, ktoré prichádzajú po čistení. Možno nejakú lepšiu výživu aspoň, nech ten peeling nielen brúsi, ale aj niečo navyše pridá, ale otec vraj potreboval nutne použiť krém. 

Mne sa to čistenie pleti video naozaj ako klasický peeling, nie vyslovene energetická bomba, pre čo by som mala nazvať čistič energizujúcim. Aspoň podľa viditeľných výsledkov a rozprávaní otca sa taký nezdal byť. Aby sme však boli spravodliví, toto bolo aj dosť maličké balenie na to, aby čistič mohol tak rýchlo javiť efekt, takže nebudeme hodnotiť účinnosť z dlhodobého hľadiska.

No zasa musíme uznať, že pokožka bola viditeľne hladšia a mäkšia. Tiež voňavá, pretože čistič vonia rovnako príjemne ako celý zvyšok sady. 

Energizujúci čistič sa predáva v plastovej tube s objemom 125ml. Otvor na ústí tuby je dostatočne široký, aby sa obsah vytláčal bez väčšej námahy a tým, že stojí hrdlom dolu, obal bráni prístupu vzduchu a znehodnocovaniu obsahu. Proti tomuto obalu nemám výhrady. Azda len tých informácií o produkte by mohlo byť dostupných viac. Tuby a fľaštičky s pumpičkou sú podľa mňa najideálnejšie obaly na čistiacu kozmetiku (nie dózy a tégliky, pretože vzduch ničí antioxidanty a zbytočne tak prichádzame o dobré látky) a ešte sa na ich povrch aj vmestí dostatok textu, čo značka nevyužila. 

Hodnotenie energizujúceho čističa Homme:

Textúra: krémová s pár drsnými zrniečkami a jemným ílom, mierne brúsi, neškriabe
Hydratácia: 3
Výživa a zvláčnenie pleti: 3
Vyhladenie pleti: 5 (výborne vyhladil a zbrúsil aj menšiu škvrnu, čo mal otec na líci)
Vôňa: príjemná ako celý rad,  drevitá s citrónovým nádychom, svieža
Celková spokojnosť: 10
Cena: odporúčaná cena je 32,80 EUR za 125 ml, 
produkt v plnom balení sa dá kúpiť na stránke Sothys.sk

celkové hodnotenie - slovom

VÝBORNÝ

obal / prezentácia výrobkuhttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
čistiaci efekt vs. okamžitý pocit
účinnosť v dlhodobom horizonte
(nehodnotíme, nevieme)
vyhladenie pleti
výživa pleti vs. hydratácia
vôňa - príjemná ako celý rad
pomer kvalita / cena
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg

Set vyzerá úžasne a podľa toho, čo som videla v e-shope v čase, keď mi otec prišiel oznámiť výhru, mal stáť 50 EUR. No však uznajte, nie je to krásne balenie?

Zdroj: Facebook Sothys Paris Slovakia
Tých 4 motýlikov však získal peeling s odretými ušami. Nie som si istá, či je hodný toľkých peňazí aj keď vezmem do úvahy, že sa používal krátko a aj keď spravím pomer cien jednotlivých produktov v balíčku. Telový a vlasový šampón dopadol o čosi lepšie, hydratačný fluid najlepšie. Do toho fluidu by som veru, byť pánmi, šla. Právom získal také hodnotenie. Nad šampónom by sa tiež dalo uvažovať a tento peeling... ak máte, milí páni, citlivú pleť a chcete pekne voňať, tak áno. Inak si pokojne vezmite akýkoľvek peeling od svojich polovičiek. Urobí tú istú službu.

Kto chce čítať ďalej o zložení, nech sa páči. V opačnom prípade ďakujem za prečítanie a príďte zas, aj keď tento blog čoskoro končí (info v menu vpravo).

Obsahové ingrediencie čističa

Ako som spomínala v úplne prvom článku, základným kameňom (doslovne) celej pánskej kozmetiky Homme zameranej proti starnutiu je olivín (OLIVINE EXTRACT), ktorého najväčšou výhodou je vysoký obsah horčíka, takže aj energizujúci čistič sa spolieha na zbavenie pleti známok únavy a stresu.

Zaujímavou zložkou sú aminokyseliny zo pšenice a kokosu, konkrétne ide o sodnú soľ týchto kyselín (SODIUM COCOYL WHEAT AMINO ACIDS ), ktorú tak často v produktoch nevidím. Látka má čistiaci účinok, podporuje efekt tých ďalších peničov, ale pre svoj pôvod spoločne s glycerínom (GLYCERIN) tiež zvláčňue pokožku. Soľ taktiež redukuje podráždenie. Preto by tento peeling mohli používať aj páni s citlivou pleťou.

Z hodnotných látok je to žiaľ všetko. Už tu máme len ingrediencie, ktoré brúsia ako íl kaolín (KAOLIN) a pemza (PUMICE). V čističi je prítomný zahusťovač a ak nie je pomletý najemno, tak robí tak trošku aj tú gomáž -  ryžový prášokORYZA SATIVA (RICE) POWDER.

Neteší ma konzervácia a prítomnosť toľkého množstva pomocných látok bez ďalších účinkov na pokožku. Vždy sa dali zvoliť také detergenty, ktoré okrem zmáčania nečistôt tiež aspoň trošku zjemňujú pokožku. Keď sa pozriete na ten zoznam na obrázku vyššie, tak od dioxidu titánia (CI 77891) začínajú pomocné látky. S výnimkou pemzy, olivínu a propylén glykolu (PROPYLEN GLYCOL), ktorý aj trošku drží vlhkosť v pokožke, sú všetko látky na konzerváciu, parfumáciu alebo penenie. Na jednej strane som rada, že sa aspoň tie aminokyseliny a brúsne látky dostali viac dopredu, no na druhej strane mi tam chýba väčšia výživa. Možno by častejším používaním peelingu získala tvár viac energie, no fakt je, že na produkt za viac ako 30 EUR by som čakala úplne výživné orgie. Vitamíny, minerály, vzácne oleje,  možno nejaké AHA a BHA kyseliny, skrátka niečo viac. V porovnaní s peelingom je hydratačný fluid z tohto setu úplný kráľ.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes