S.he stylezone: očné tiene quattro

Kdekto by si o mne mohol pomyslieť, že som teda ani náhodou neobjavila Ameriku. Však tieto tiene v novom obale sú v obchodíkoch už viac ako mesiac a bloggerky o nich píšu jedna radosť. Chvália ich. Hovoria, že sú lacné, dobre držia, pekne pigmentujú. Viac menej súhlasím, ale... treba sa nimi vedieť nalíčiť.


Mne sa to od začiatku nedarilo. Na testovanie mi prišla štvorica v odtieni 165/205, čo sú zemité farby, z ktorých dve sú pomerne tmavé. Človek si musí dať dobrý pozor, ako ich rozotrie. Skúšala som tak i onak, no zakaždým ten výsledok nebol hodný zverejnenia na kozmetickom blogu. Nebola by to dobrá vizitka pre mňa. Líčenie nebolo pekné a ja som nemala veľa času doviesť ho do dokonalosti. Tých pár minút, čo mám na nalíčenie predtým, ako sa ráno za mnou zabuchnú dvere, mi na experimentovanie veľa možností nedáva. Buď sa namaľujem perfektne a na prvý šup, alebo sa odlíčim a už dám len mejkap a riasenku, než by som to mala zasa pokaziť. No a tak som to skúšanie odložila na neurčito. Na dobu, kedy sa nebudem ponáhľať a nebude ma pred zrkadlom triafať šľak.

Aby bolo jasné, bloggerky neklamali. Tiene určite majú svoje prednosti, ale i negatíva. 


Ich obal je štíhly a praktický. Nezaberie vám veľa miesta. Na pohľad vyzerá krehko, no nenechajte sa pomýliť. On je dosť silný a znesie veľa. Poviem, že vydrží možno aj viac než iné tiene. Je to nezmar. Dokonca ho ani tak ľahko neotvoríte, lebo zatvorením sa ozve cvaknutie a potom musíte použiť miernu silu, aby ste ho otvorili. Čiže nejaké vysypanie obsahu do kozmetickej taštičky azda ani nehrozí. Mne sa to teda páči.
Moje tiene sú pekne pigmentované. Nebudú úplne také, aké sa môžu zdať v obale, maľujú trošku inak, než by ste čakali. Napríklad čokoládovo hnedá sa javí oveľa tmavšia, možno až takmer šedá a béžová sa na svetle viac blíži ku krémovej. Vidieť to aj na fotografii vyššie. Ale stále tvrdím, ako aj ostatné bloggerky, že farby sú sýte tak akurát a v prípade záujmu sa dá stupňovať ich intenzita. To docielite buď nanesením podkladovej bázy, alebo aplikovaním viacerých vrstiev.

Moje dojmy z testovania

Tieniky držia a nezhlukujú sa, to je tiež pravda. Natíska sa skôr otázka, či vždy. Tvrdím, že nie. Všetko záleží od toho, aký typ pleti máte v akom prostredí pobývate. Ak je vaša pleť suchšia a svoj čas trávite v kancelárii, máte šancu odísť domov s líčením v takmer neporušenom stave. No pobudnite vo vlhkom vzduchu a pokožka pod nimi sa bude správať ako guma. Trošku zažmurkajte, priložte prsty k viečkam a tieň z nej doslova vygumujete. Ešte vám zostanú aj fľaky na miestach, kde bolo najviac pohybu. 


Výsledok takého pobyhu viečkami vidíte na fotografii. Ráno moje líčenie vyzeralo celkom pekne, no poobede som už mala tieň v ohyboch viečka takmer úplne zodratý a ostali fľaky. :-( Aby ste ich nemali, treba na to fígeľ. Hneď poviem, aký.

S čím mám ja trochu problém, je nanášanie. Sú silno utlačené a jemnozrnné. Moje jemné štetce z nich veľa nenaberú a keď sa aj čosi nabrať podarí, ľahko to z nich opadá ešte skôr, než sa priblížim štetcom na miesto určenia. Možno to chce štetec z iného materiálu, ako je prírodný vlas. Nejakú tvrdšiu syntetiku, alebo penový aplikátor. Ale pozor, lebo ani klasickým molitanovým nešlo líčenie úplne hladko. Molitan nie je hustý materiál. Má veľa pórov a je príliš mäkký na to, aby sa ním jemný tieň dobre rozotieral do stratena. Na takéto jemné tiene sú lepšie penové štetce z polyuretánovej peny. Ich životnosť síce nie je nič moc, viac znesie molitan, ale tieň z nich toľko neopadáva, rozotieranie šlo omnoho lepšie a hlavne bez zhlukov.
Azda najcitlivejšie zaobchádzanie s tieňom predvedú prsty. Na tie sa nikdy nechytá priveľa farby a tak si môžete lepšie korigovať množstvo farby. Ich nevýhodou je akurát presnosť. Prstom asi sotva namaľujete tenšie línie. Na to si už radšej vezmite vhodný štetec alebo aplikátor. Súčasťou balenia však nie je, čo je ďalšia nevýhoda. Podľa mojej predstavy by mal každý výrobca s ohľadom na štruktúru svojho výrobku aspoň nejaký navrhnúť a pribaliť. Ak je tieň jemne utlačený, tak doňho patrí štetec, ak tuhší a krémovejší, potom penový aplikátor. Nikoho to neurazí. Je už na zákazníčke, či ho bude používať alebo nie. 

Ako som už naznačila, tieto tieniky potrebujú hustý tvrdší štetec a čo najmenej pórovité aplikátory, ale i povrch. Tiež treba dokonale hladké očné viečko. Pre dvadsaťročnú slečnu žiadny problém, no ja mám o desať rokov viac a tie moje oči už so mnou toho preskákali viac než dosť. Ich povrch už nie je taký jemnučký, ako bol desať rokov dozadu. Pokiaľ máte také oči, ako ja, na minimalizovanie fľakov a zhlukov odporúčam použiť buď podkladovú bázu, alebo nejaký iný tieň, ktorý taktiež výborne drží. Môže byť aj trošku perleťový. Keď ním poprášite viečko, jeho povrch bude jemný, hladký a tieňovanie pôjde jedna radosť.  

Dá sa použiť aj ten najsvetlejší tieň z paletky, ale na ňom najtmavšia farba až tak dobre nedrží. Vyzerá to, akoby svetle farby boli mastnejšie a menej púdrové než tmavé a akoby sa spolu nemali rady. Ak už chcete ako podklad tieň, môžem poradiť, že mne sa najlepšie osvedčili perleťové tiene konkurenčných značiek a tiene S.he som dávala na ne. Môj ďalší pokus bol s tieňmi Astor a takto to dopadlo.


Jednu hodinu som tancovala na tanečnom kurze, kam chodím každú stredu, a zvyšný čas behala po obchodoch. Dostali teda za tie 4 hodiny aktivít zabrať. Vidíte, že moja tvár sa už leskne, ale na tieňoch to vidieť nie je. Veľa z líčenia neubudlo ani do večera. Celých 8 hodín vydržali tiene v dobrom stave, potom už kvalita klesala. Fľaky neboli. Ešte krajšie líčenie sa mi podarilo v kombinácii s tieňmi Pupa Milano. Však v budúcom článku vám to ukážem. Bola som s nimi spokojná, lebo predĺžili výdrž tieňov z Pupy. Pekne sedeli jeden s druhým.

Celkovo, 8 hodín a viac... to je fajn výdrž. Podobný výsledok som dosiahla aj s podkladovou bázou, čo sa určite odrazí aj na výslednom hodnotení, ktoré nebude také zlé, ako sa spočiatku zdalo.
 
Moje hodnotenie tieňov

Textúra: ľahká až veľmi ľahká (smotanový tieň) a jemná
Schopnosť priľnúť: 3 - 4
Aplikácia: stredne ťažká, treba vedieť, ako na to
Farebná sýtosť: 4, ale sú trošku iné, než sa zdajú v obale, odporúčam tester
Výdrž: aj bez podkladu výborná (8 > hodín)
Celková spokojnosť: 8
Cena: tiene predáva DM drogéria a mali by stáť do 4 EUR, fajn cena

celkové hodnotenie - slovom
  VÝBORNÝ
obal / prezentácia výrobku
aplikácia
http://nd06.jxs.cz/471/874/396e6cde80_92820932_o2.jpg
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Na začiatku sa zdalo, že im neprídem na chuť. Nemám rada, keď musím špekulovať. Ale nakoniec sa ukázalo, že vhodnou technikou a s dobrým podkladom nie je nemožné dosiahnuť pekný efekt. I keď... tie moje oči nie sú dobrým kandidátom, lebo potrebujú najskôr úpravu povrchu. Je to predsa len trošku komplikované, ale myslím, že si zaslúžia šancu.

Nevýhody som vám nepopísala preto, aby ste si tiene v žiadnom prípade nekúpili. V ponuke sú aj svetlé pastelové farby, s ktorými sa ani zďaleka nebudete musieť toľko hrať, ako s touto paletkou s dvoma tmavými farbami. Pozerám web a vidím tam aj jednu chutnú štvorku so žltou, fialovou, modrou a zelenou. Fakt pekná kombinácia farieb. Navyše cena a ostatné dobré vlastnosti určite vyvážia nedostatky a keby ste to naložili na misky váh, priklonili by sa k ÁNO. Mladšie dámy šetriace rozpočet si prídu na svoje. Je to stále fajn kvalita za rozumnú cenu.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes