MY body: sprchovací gél Lotus Spa Wellness Shower

Nedávno ste si na mojom blogu mohli prečítať článok o kozmetike za ľudové ceny, ktorá na sebe nesie značky obchodných reťazcov a ktorá sa s prehľadom vyrovná aj tým drahším kúskom. Dnes budeme v tomto duchu pokračovať a reč bude o výrobku, ktorý predáva Billa - sprchovací gél vlastnej značky MY.


Priznám sa, kedysi som do Billy veľmi nechodila. Jednak v blízkosti domu rodičov žiadny taký obchod nie je a jednak sa mne i mame zdal tento obchod dosť drahý. Názor som zmenila po tom, ako som začala bývať v Žiline. Tam máme až tri predajne Billa a jednu mám len kúsok od bytu. Odkedy som do nej vliezla, už nechodím do iných obchodov. A už ani mama, lebo aj ju som naučila chodiť na isté potraviny do Billy. :-) Čo konkrétne a kde nakupujem, o tom už bude iný článok na mojom druhom blogu NewBridget, tu sa teraz venujme kozmetike, ktorú taktiež predáva Billa a ktorá má takú ľudovú cenu, že z toho padnete na zadok. Ja som začala sprchovacím gélom, penou na holenie citlivej pokožky a krémom na telo. A ešte som si kúpila vatové tyčinky, vreckovky, ale o tých tu písať nebudem. :-)

Ak nudíte, spravíte si jazierko a na ňom kačičky, ale verím, že budete kozmetiku MY používať aj inak... :-p
Obsahové látky:

Vy ma už poznáte a viete, že nákupmi kozmetiky zabíjam dosť času, lebo čítam celé etikety, vrátane ingrediencií. A to aj keby som mala z cien padať na už spomínaný zadok. Proti parabénom nemám nič osobného, hlavne keď sú v prípravkoch, ktoré sa z tela zmývajú, no keď už mám prehrabávať regál, vyberám radšej variant s benzoátom sodným. Je minimálne trikrát menej rizikový a človek si naň predsa už len o niečo viac zvykol, keď ho tak často konzumujeme i pijeme v kadečom. Benzoát je tiež súčasťou sprchovacieho gélu značky MY body a nemáme tam žiadny parabén, preto som ho kúpila, že vyskúšam. Zložením nepôjde o žiadny prevrat. Je to úplne obyčajný sprchovací gél na bežné čistenie pokožky, tela bude vhodný pre každého. Azda okrem suchej pleti, lebo gél neobsahuje žiadne výživné oleje a tej citlivej. Lenže, aby som mu nekrivdila, tá citlivá neznesie väčšinu aromatizovaných prípravkov. Nie len tento.

Keď berieme do úvahy hydratáciu, to je už iná pesnička. Máme v ňom glycerín i kyselinu mliečnu, ktoré opatria pokožku dostatočnou dávkou vlhkosti. Kyselina mliečna sa tiež pridáva do prípravkov pre zrelú pleť. Tá skôr trpí nedostatkom vlhkosti a býva nepríjemne napnutá, občas aj farebne nejednotná a drsná, čo kyselina mliečna rieši tiež. Aj to je dôvod, prečo som k článku pridala menovku "Zrelá pleť".


Moje dojmy z používania:

Jeden z dôvodov kúpy práve tohto gélu je vôňa lotosového kvetu, ktorou poteším tie ženy, ktoré si potrpia na relax vo vani. Však aj ten názor hovorí, že to má byť wellness, takže keď oddych, tak oddych. Vôňa nie je prírodná, takže za to bude bodík dolu, no asi najviac mi ladí k pene do kúpeľa, ktorú najčastejšie používam práve pri relaxácii. Nebije sa ani s ružou a nechtíkom ani s kamilkami a jazmínom. Niekedy si v byte zvyknem zapaľovať popri kúpeli aj vonné tyčinky a kupujem si práve lotosové, lebo uvoľňujú myseľ, zbavia ma napätia i negatívnych emócií a vždy mi pozdvihnú náladu. Lotosový kvet je kvetom meditujúcich ľudí. Keď si potrebujem vyčistiť myšlienky a prísť na nejaké riešenia, kúpeľ s takýmito vôňami by mal byť ideálny. A pre mňa i je.

Gél pokožku rozhodne nevysušuje a po osprchovaní ostáva príjemný pocit. Čistiaca schopnosť je taká akurát. Možno by mohol čistiť aj silnejšie, ale to by už asi vysušoval a nebol by vhodný pre všetky typy pleti. Nečistoty pomáha rozpúšťať kyselina citrónová. 

Ľudí, ktorí chcú šetriť, rozradostí aj nízka cena. Vmestíte sa do jedného eura. Za takú cenu si ich pokojne vyskúšajte aj všetky. :-) 

Moje hodnotenie gélu:

Textúra: gélová a stredne hustá, ľahko gél dostanete z fľaštičky
Hydratácia: 4 (výborná)
Výživa a premastenie pleti: 2 (pre suchú pleť rozhodne nie)
Čistiaci účinok: 4 (dosť dobrý)
Vôňa: 4 (výborná, len škoda, že syntetická)
Celková spokojnosť:  7
Cena: len do 1 EUR za 300ml, veľmi príjemná cena


celkové hodnotenie - slovom
VÝBORNÝ
obal / prezentácia výrobku
krátkodobá účinnosť
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
účinnosť v dlhodobom horizonte
http://nd06.jxs.cz/478/151/e1bfd40f60_92820933_o2.jpg
hydratácia vs. výživa
http://nd06.jxs.cz/471/874/396e6cde80_92820932_o2.jpg
zmývateľnosť vs. čistenie
http://nd06.jxs.cz/478/151/e1bfd40f60_92820933_o2.jpg
vôňa
http://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
pomer kvalita / cena
http://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
 
Ja som ho kúpila za 0,99 EUR, ale kto chce šetriť ešte viac, do 25.2. by mal byť gél v akcii za cenu 0,79 EUR. Ani to euro nie je veľa a Billa spraví takúto akciu? To bude nejaké znamenie, aby sme všetci šli a nejaký kúpili. :-)
 
Môj tip: Okrem tohto lotosového gélu sa mi celkom pozdával aj gél s mliekom a medom. Medzi jeho ingredienciami som si všimla okrem iného odtučnené mlieko (SINE ADIPE LAC) a tuším som tam videla aj ten med. Ešte si to overím raz, no fakt sa mi zdá, že to nebola len medová aróma. Medovo-mliečny gél bude asi ďalší v poradí na vyskúšanie, alebo ho niekomu kúpim len tak pre radosť.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes