Pupa Milano: ceruzky na oči Jeans N' Roses

Zdravím vás všetky v túto neskorú večernú hodinu. Akurát pozerám, o čom sme dávno nemali článok a do oka mi padli ceruzky použité už v dvoch líčeniach, o ktorých na tomto blogu zatiaľ niet chvály ani kritiky. Tak to mením práve teraz. Zoznámte sa, toto sú ceruzky v striebornej a nádhernej zelenkavej farbe z továrne Pupa Milano.


Kolekcia Jeans N' Roses už dávno nie je v predaji a môžem ľutovať, že som o nej nepísala skôr. Svetlo sveta uzrela na jar v roku 2012. Ale tieto ceruzky vám chcem predstaviť aj tak a mám na to dobrý dôvod. Ide o kvalitu, ktorá je pre tento typ ceruziek typická a tá nezávisí od kolekcie. Akosť ostáva nezmenená, menia sa len lesky, farby a veľkosť trblietok. Keď teda uvidíte ceruzku pomerne dlhočizného vzhľadu (s vrchnákom vyzerajú poriadne dlhé) a aplikátorom zakrytým priesvitným vrchnáčikom, potom zaostrite zrak. Bude to určite táto, len v inej farbe.


Na tejto fotografii vyzerá ceruzka viac ako fialová, aj keď som fotila pri dobrom svetle. Preto pridávam ešte jednu. Bez tej bielej strapatej ozdoby, čo mi vošla do záberu. ;-) Vikinka je zvedavá psia slečna a na zemi položené ceruzky nemohli uniknúť jej pozornosti. Skúšala, či by sa vedeli aj kotúľať. :-)


Mám celkom dva odtiene ceruziek z tejto kolekcie. Zelený odtieň 02 a ešte jeden strieborný 03.

Som toho názoru, že táto Jeans N' Roses kolekcia bola asi najvydarenejšia a všetky kúsky ste mohli vidieť na mojom druhom blogu - tu. Každá jedna farbička sa mi neskutočne páčila a všetky boli akoby nasýtené strieborným hviezdnym prachom.

Modrá ako obloha, na ktorej sa už už objavili prvé hviezdy. Zelená ako môj obľúbený mliečny pepermintový nápoj. Ružová pripomínajúca celou rodinou obdivovanú orchideu mojej sesternice. To bol základ, ku ktorému sa pridružilo ešte zopár jedinečných kúskov iných farieb. 

Tiene mali saténový lesk, drobné trblietky a pre mňa úžasnú štruktúru. Gélové rúže perfektne chladili pery a pohladili zmysly. Modré laky som musela mať až dva. Aj tmavý modrý aj svetlejší. Vyzerajú ako nebo plné hviezd či okno, z ktorého hľadíte do vesmíru, lebo aj tie obsahovali strieborné trblietky. A keď sme už pri striebre, ostalo ho dosť aj pre lícenky a tieto ceruzky.


Ceruzky značky Pupa sú mojim druhým favoritom hneď po ceruzkách Scandal Eyes od Rimmelu. Ich najväčšou výhodou je farebnosť. Je tam zopár stálic, no inak každú sezónu príde do rodinky nejaká novinka v počte odtieňov 1 - 5. Ostáva len do vypredania zásob a hneď ďalšiu sezónu ju nahradí nejaký nový. Aj preto vám radím, aby ste nikdy neváhali. Keď sa vám nejaká ceruzka páči a vidíte, že zásoby obchodu sa rýchlo míňajú, nespoliehajte sa na výpredaj. Ak sa položka z limitovanej kolekcie dopredá skôr, potom ste čakali pridlho a môžete banovať. 

Túto zelenú som stihla len tak tak. Ostal už len posledný kus. Bola by škoda, keby mi ušiel, lebo presne rovnaký mám aj očný tieň (tiež z tejto kolekcie). Toto líčenie ste už na mojom blogu videli. Ide o párty líčenie z tohto článku. Zelenou ceruzkou je orámované spodné viečko (strieborná je v kútikoch).



Možno horšia ja tá výdrž. Hlavne ak sú v aktuálne ponúkanej limitke nejaké trblietky. Farba drží poriadne, no tie drobné čiastočky môžu po 4 hodinách začať po troške opadávať. Linka znesie nejaký dotyk, ale vodeodolná nie je. To padanie nie je až taká hrôza, to nie, ale keď si začnete trieť oči, trblietky opadajú a líčka sa vám budú ligotať. V tienikoch sa mi zdali byť stálejšie. Hlavne pri mokrom líčení. Glitrová Scandal Eyes je vodeodolná, takže má výhodu.

Čomu však Scandal Eyes ceruzky konkurovať nemôžu, to je farebná sýtosť a nepriehľadnosť. Napríklad hnedá či zelená nie je až taká intenzívna, ako by ste si mysleli. Pupa Milano ceruzky sú na tom určite lepšie. Ak práve nedržíte v ruke ceruzku, ktorá má trblietky a na sebe nápis "transparentná" (čo som zatiaľ tuším ani nevidela), potom môžete vziať jed na to, že na očku bude presne taká istá farba, akou je potiahnuté drievko. Konzistenca nie je prehnane mastná, skôr je to taká pasta a preto ceruzka nevynecháva ani nepresvitá. Farby preto naozaj nemá čo skresľovať. Keď strieborná, tak naozaj strieborná a nie šedá, ako vidíte aj v mojom orientálnom líčení.



Ceruzky Pupa Milano by si mohli so Scandalkami podať ruky v hodnotení mäkkosti. Nikto nemá rád príliš mäkké ceruzky, lebo stekajú a rýchlo miznú z viečka. Tvrdé zasa nie sú príjemné pri líčení. Ceruzky oboch spomínaných značiek sú však napriek tomu mäkké. Najmäkšie, aké som kedy mala. Dotknite sa nimi pokožky a už kreslia. Na rozdiel od iných sa však netopia a teda sa ani nerozmazávajú.

Moje hodnotenie ceruziek:
Textúra / konzistencia: ľahká (ľahko kĺže)
Aplikácia: veľmi jednoduchá
Farebná sýtosť: 5 (úplne všetky sú intenzívne)
Výdrž: na ceruzku výborná (4 a pokojne aj viac hodín + ak použijete podklad, udržíte aj trblietky)
Celková spokojnosť: 10 (1 bodík by mali stratiť pre tú výdrž, ale zasa majú aplikátor, čo je plus)
Cena: cca od tých 6 EUR, no niekedy sa pošťastí ju nájsť vo výpredaji a dá sa kúpiť aj za 3 EURá
celkové hodnotenie - slovom
  VYNIKAJÚCA
obal / prezentácia výrobku
výhody (napríklad aplikátor 
či strúhadlo)
okamžitý efekt
výdrž
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
 
Aj keby ste neboli fanúšikmi značky Pupa Milano, určite radím aspoň občas zavítať do obchodíkov (hlavne keď sa zbavujú zásob) a mrknúť na ceruzky. Tieto sú veľmi kvalitné. Nie práve najlacnejšie, no vo výpredaji ich nájdete často za viac než rozumnú cenu.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes