Fleur de Santé: riasenka Amaze Pump Up The Volume

Keď v telke vidím reklamu na nejakú zázračnú špirálku, chce sa mi smiať. S Paintshopom si také riasy za pár minút spravím tiež. ;-) Zažmurkať svojimi extra dlhými i objemnými 3D riasami a každého nimi očariť, to nie je problém. Len by bolo fajn, keby k takému efektu jedného krásneho dňa naozaj stačila aj riasenka...Čo myslíte? Bude to práve táto?



Úprimne, kebyže chcem niekoho očariť, neskúšala by som to cez 3D riasy. Vidím ich vždy, keď omylom zapnem (alebo počas reklamy prepnem) TV Markíza. Okrem tých trápnych slovenských seriálov tam dávajú aj reality šou Farma, kde ženy namiesto starostlivosti o zverený majetok hodinu denne trávia líčením a jeho opravami. A tam každú chvíľu zábery na osadenstvo a prírodu strieda záber do ksichtu z 2/3 pokrytého riasami. Vôbec sa mi to nepáči. Možno tie riasy vyzerajú na prvý pohľad pekne (keď sa pozeráte cez cca 0,5cm medzery pomedzi prsty), ale na druhý až tak dobre nie. :-) A vlastne načo tá umelina? 

Opäť prízvukujem, že ja ľuďom nezávidím žiadne "prednosti ani zadnosti" a je mi vcelku fuk, či budú mať moje riasy 1 alebo 2 centimetre a či ich voľným okom narátam 30 alebo 60. Radšej budem mať svoje a menšie riasy, než sa hrať s nalepencami na niečo, čím nie som. Takže si pekne vezmem nejakú riasenku s ceramidmi, fajnovými olejíčkami a zvýrazním ich o trošku menej, ale aspoň budú zdravé. Po analýze zoznamu ingrediencií z popisu riasenky Amaze by som mohla povedať, že toto by bol jeden z adeptov, od ktorých by sa to dalo čakať.
 
Keď niekde počujem meno značky Fleur de Santé, ako na zavolanie sa mi z pamäti vynárajú obrázky z ich katalógov. Dizajn obalov produktov, ich naaranžovanie a citlivý výber farieb pozadia - to všetko svedčilo o práci profesionála. A tie krásne flakóny parfémov a estetické obaly na krémy... úžas... toto ma vždy vedelo nadchnúť. Naproti tomu riasenka z kozmetického radu Amaze je svojim obalom ľahko zabudnuteľná. Nemá žiadne dizajnérske prvky, gravírovanie, embosovanie, obrázky, špeciálne ergonomické držadla či sofistikované tvary. Dostanete klasický obal v tvare valca, s obyčajným viečkom a možno trošku neobvyklou povrchovou úpravou plastu. Je taký drsnejší na dotyk, matný - akoby pogumovaný a nápis bol vytvorený v praobyčajnom fonte ponášajúcom sa na font Arial. Neviem si vysvetliť, prečo je tomu tak, lebo nepoznajúc pravdu by som podľa toho názvu a ceny predpovedala, že ten obal bude dych vyrážajúci a toto ma trošku sklamalo.


Kefka je tiež taká obyčajnejšia. Ide o klasický hrebienok strednej veľkosti Je vyrobený z plastu a má tvrdé zúbky (nie štetinky) , čiže je to štandardný a komerčne dostupný aplikátor. Zúbky sú husto osadené, takže jednou vetou zhrnutý význam týchto zistení by bol takýto: Dá sa predpokladať predĺženie a mierne zväčšenie objemu.


Objemové riasenky mávajú skôr silónové štetinky než hrebienky a priemer aplikátora býva väčší, takže tu hneď vyvstala otázka, či je názov riasenky naozaj až taký výstižný. Tvarovanie? Možno. Nadvihnutie? Možno tiež áno, ale objem?

Zloženie náplne

Návrhom kefky asi veru nie, no s prihliadnutím na ingrediencie už áno. Zloženie sa ponáša na riasenku Mega Effect, akurát namiesto karnaubového vosku bol pridaný "kandelilový" (CANDELILLA CERA). Opäť teda pochválim výber surovín. Kvalitka.

Pozitívne hodnotím i pridaný hydrolyzovaný keratín (HYDROLYZED KERATIN). Keratín sa podieľa na raste, spevňovaní a zahusťovaní rias i vlasov. Je to vlastne ich stavebný materiál. Keď sme už pri vlasoch, tak riasy majú presne taký životný cyklus ako vlasy. Nás zaujíma hlavne tá posledná fáza, v ktorej je riasa (rovnako ako vlas) prakticky mŕtva. Drží sa, no nerastie a nemá ani žiadny lesk. Aby teda vaše riasy vyzerali dobre vo všetkých fázach, je fajn ich ošetrovať keratínom bez ohľadu na to, či ešte porastú alebo nie. Pravidelne ošetrované riasy sú zacelené, pružné a majú krásny lesk. Cez praskliny nestrácajú vodu, takže u tých živých môžeme hovoriť aj o skvelom zásobovaní vodou a živinami od korienkov až po končeky. Akurát treba riasenku pravidelne používať, ak chcete takéto účinky. Neudeje sa to za noc. No aspoň sa tieto vylepšenia budú týkať kvality vašich vlastných rias, nie nejakých umelých chumáčov, ktoré po nejakom čase odlepíte a potom musíte nejakú dobu používať séra, aby ste napravili tie škody. V horšom prípade i očné kvapky.

Test riasenky

Nemôžem povedať, že by som bola úplne natešená.  Líčenie touto riasenkou nikoho neurazí ani nenaštve, ale ani nadpriemerne neohromí. Ja to práve s týmito drobnými kefkami veľmi neviem a paradoxne, s týmito tekutejšími náplňami sa mi horšie líčia riasy od korienkov. Vždy sa zamažem. Mám radšej väčšie štetinkové kartáčiky a stredne tuhé náplne.



Ak sa posnažím, fígľom so žmurkaním priamo na zúbky alebo natáčaním kefky si nezlepím všetky riasy do jedného trsu, ale ten objem či hustota... Nebádam nič. Asi to nie je až taká revolučná zmena a až také zvýraznenie. Môže to byť aj farbou riasenky - tá nie je taká intenzívne čierna. Zniesla by som aj o odtieň tmavšiu.

 
Súhlasím s tvrdeniami, podľa ktorých s použitím riasenky docielite prirodzený vzhľad. To sedí, líčenie nevyzerá umelo. Skoro, ako keby som žiadne nemala. A pravdivé je aj vyjadrenie o zvyšovaní kvality rias. Naozaj sa s postupom času zlepšovali. Menej vypadávali, viac sa ligotali a zdali sa mi odolnejšie. 


Sklamala ma však pri teste odolnosti. Bežný výjazd do mesta zvládne, ale celý pracovný deň už veru nie. Čakala som viac. Dôvod? Ťažko povedať. Možno výrobca nezvolil úplne najlepší pomer voskov voči gumám. Riasy síce neobaľujú príliš hrubou vrstvou, preto nie sú moc tuhé a vyzerajú pružné, avšak táto ich jemnosť je potom na úkor výdrže.



Oči mi nič nedráždilo, moje riasy náplň znášajú a ostávajú pevné, no aby vydržal aj pigment, nesmiete sa rias príliš často dotýkať. Ku koncu dňa takto opadával.

Moje hodnotenie riasenky:

Textúra (hustota): krémová a redšia 
Manipulácia s kefkou: priemerná, no ak ste zvyknuté na takéto kefky, pôjde vám to ľahko 
Výdrž: dobrá (5 - 7 hodín) 
Intenzita pigmentu: 4 (fajn) 
Odolnosť voči vode: 3 (priemer, ale ona nie je vodeodolná, takže je to v poriadku)
Celková spokojnosť: 6 (zmiešané pocity)
Cena: okolo 19 EUR 
Odtiene: 1 - čierna
celkové hodnotenie - slovom
DOBRÁ
obal / prezentácia výrobku
http://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg

efekt po nalíčení
http://nd06.jxs.cz/471/874/396e6cde80_92820932_o2.jpg
účinnosť v dlhodobom horizonte
http://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg
pigmentácia
odličovanie
zloženie
http://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
pomer kvalita / cena
http://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/471/874/396e6cde80_92820932_o2.jpg


Riasenku Amaze hodnotím ako celkom fajn riasenku z kvalitných surovín, no cena a výdrž jej podstatne uberajú z celkového bodového hodnotenia. Nepotešilo ma najmä výrazné opadávanie farbiva. To by veru riasenka za 18 EUR robiť nemala. Riasenka sa môže droliť, ale nie takto skoro a tak intenzívne, že tie šupinky vidieť z piatich metrov.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes