Curaprox: medzizubné kefky Prime + Handy

Práve ma napadlo, ako som minule s kamarátkami sledovala zábavný program Partička a herci dostali za úlohu zaspievať rockovú pesničku na tému Mlieko. Dobre ma pobavilo, keď zaspievali "Nepijte mlíko, po mlíku vám páchne z huby!", ale okamžite som si bežala kontrolovať svoj dych. Ešte donedávna to nebolo so mnou práve ružové, ale lepší zubár, dôslednejšia hygiena, lepšie dentálne pomôcky a všetko môže byť úplne inak.



Nikto nechce s ľuďmi hovoriť z niekoľkometrovej vzdialenosti len preto, že si nie je istý, či má svieži dych. Ani vy určite nie. Zápach je svedectvo o prítomností buď baktérií v dôsledku natrávených častí jedla nachádzajúcich sa v ústnej dutine, alebo ešte horšie - dôkaz o existencii vážnych zubných kazov. Len 15 - 20% ľudí páchne z úst pre problémy so žalúdkom. Ak patríte do tej poslednej skupiny, mohli by vám pomôcť tabletky s obsahom chlorofylu. Opýtajte sa v lekárni, alebo v predajni zdravej výživy. Mali by ich tam mať. Pre ten zvyšok mám jediné odporúčanie. Na chvíľku vám pomôže cukrík alebo žuvačka, ale je to naozaj len chvíľkové riešenie. To správne riešenie je riadna hygiena a dobrý zubár.

Obrovské percento zubných kazov vzniká v medzizubných priestoroch. Presné štatistiky nemám, no odhadla by som to aj na 80%. Veľa ľudí má nie veľmi kvalitne urobené plomby. Niektoré plomby sú schopné spojiť dva či dokonca viac zubov dokopy a vznikne medzi nimi taká úzka štrbina, ktorú nie ste schopní nijako vyčistiť. Nezájdete tam kefkou ani dentálnou niťou. Niektoré plomby majú drsné plochy, na ktorých sa zasekáva jedlo a vy popri jedle s nadávaním hľadáte špáradlá. Taká je žiaľ typická slovenská realita. Nie každý má dobrého zubného lekára a tak tá správna starostlivosť môže byť niekedy aj poriadne sťažená. 

Ústa s úzkymi a nedobre vyhladenými plombovanými medzizubnými priestormi čiastočne "spasí" dentálna niť, ale ešte lepším riešením je medzizubný kartáčik. Neexistuje, aby ste zuby s takou pomôckou nevyčistili poriadne. Každý by mal mať doma aspoň dva či tri a úplne ideálne je mať ich presne podľa šírky priestorov. Na každú medzeru je určený nejaký kartáčik. 

Takto sú očíslované medzizubné kartáčiky Curaprox, iné značky môžu a aj zrejme budú mať iné značenie
Správnu veľkosť sa dá zistiť priamo v ordinácii. Poproste svojho zubára alebo dentálneho hygienika, on vám to povie. Buď tie priestory zmeria, alebo to už bude mať v oku. Je to však dôležité, lebo príliš malý kartáčik nepojme so sebou všetky nečistoty a tak ten výsledok nebude nikdy 100%. Ja mám najradšej a aj môj zubár odporúča kartáčiky Curaprox.


Svoje kartáčiky som si prvý krát kúpila v takomto balení. Je v ňom praktické a v prstoch dobre sediace držadlo + 5 vymeniteľných hlavíc so štetinkami. Jedna je už nasadená a zakrýva ju vrchnáčik, ktorý pre vás bude užitočný hlavne na cestách. 




Ako môžete vidieť na tomto 4x zväčšenom obrázku, tie kovové drôtiky so štetinkami sú jemné a v kozmetickej taštičke by sa vám mohli poohýbať, zdeformovať, alebo aj polámať. Čo je na hlaviciach skvelé je to, že sú univerzálne a budú pasovať do akéhokoľvek držadla. 


 Zdroj obrázkov: eshop http://www.zdravedasna.sk

Tých držadiel môže byť viac. Curaprox ich vyrába z plastu, kovu, alebo dostať aj plastové držadlá strednej veľkosti v sade s hlavicami. Mne však môj zubár na začiatok odporúčal používať tie Handy. Vraj mi to s nimi lepšie pôjde, takže som poslúchla.



Toto sú moje kefky - súčasť môjho každodenného čistiaceho rituálu. Na fotke vidíte červenú zo série Prime + Handy a ružovú Prime kefku. Prime kefky sa predávali kedysi, no teraz ich postupne nahrádzajú vylepšené Prime + Handy, lebo ako už naznačuje názov, lepšie sa držia.

Filozofia značky Curaprox, ktorú uplatňuje pri dizajne obalov i príbalových letákov sa pekne odráža na nápise, ktorý vidím na letáčiku, ktorý som našla vo vnútri balenia. 
"Ste pre nás dôležití, preto sme do tohto letáku vložili len dôležité a užitočné informácie, ktoré Vám pomôžu."
Nie sú skúpi na slovo, ale ani prehnane "ukecaní", aby nás zaťažovali nepodstatnými vecami. A páči sa mi hneď tá prvá časť vety o tom, že zákazník je dôležitý. Ja to vidím ako dobré využitú psychológiu predaja a všetky tie informácie na letáku vnímam ako skvelý prístup. Vyvoláva to veľmi príjemný dojem a človek má z toho dobrý pocit.

Nie som typ, ktorý by často blízkym hovoril, že sú pre mňa dôležití. Som takpovediac taký "studený čumák" (lepšie sa mi také slová píšu než hovoria) a nepotrpím na takéto prejavy, ale viem, ako toto pôsobí na iných ľudí. Keď som bola v lekárni v psychickej nepohode a robilo mi veľký problém sa usmiať, snažila som sa pacientovi dokázať, že je pre mňa dôležitý tým, že som preňho urobila všetko a venovala veľkú pozornosť tomu, aby som mu všetko poriadne vysvetlila. Pacient nikdy neodišiel bez poriadnych inštrukcií, ako sa má liečiť, ako má liek užívať a vždy som sa snažila, aby si odo mňa odniesol pocit, že mu liek pomôže. Veľkú úlohu pri liečbe zohráva psychika a nie je nič horšie, než keď má pacient strach, že mu medicína nezaberie. Ten strach môže vyvolať už len praobyčajná zachmúrená tvár predávajúceho akže nech som bola ja osobne akokoľvek deprimovaná, pacient to nesmel pocítiť. Dostal len pozitívne slová. 

Curaprox sa vybral podľa mňa dobrou cestou. Leták je navrhnutý výborne. Nechýba v ňom presný návod, ako sa hlavica nasadí do držiaka, rozdelenie veľkostí (ktoré môžete vidieť vyššie) i postup správneho čistenia medzizubných priestorov.


Kefky hodnotiť nejdem. Bolo by neskutočne ťažké porovnať ich s konkurenčnými výrobkami a vlastne ani neexistujú nejaké kritéria, podľa ktorých by som ich mala posudzovať. Mohla by som maximálne hodnotiť dizajn obalu, pevnosť kovového vlákna a tvar rukoväte, ale to všetko by boli len také čisto subjektívne kecy, ktoré by vám nič nedali. Nedá mi však na záver nepochváliť aspoň niečo.
Medzizubných kartáčikov som počas svojho pôsobenia predala stovky, ak nie tisícky. Avšak máloktoré mali takéto dobré návody ako tieto od Curaproxu. A máloktoré značky venovali toľko úsilia vydávaniu informačných buletinov, ktoré by zvyšovali povedomie ľudí o správnej hygiene a šírili osvetu. Už toto svedčí o nejakej tej kvalite. Viac k tomu ani dodávať netreba. 

Prajem vám pekný deň a zdravé zuby.

ZDIEĽAJTE:

4 komentáre :

  1. Ja tiez pouzivam handy, ale nehorazne sa mi lamu tie "drzadla"... Preto hladam nieco ine, ale este som nenasla inu medzizubnu kefku, ktoru by som narvala medzi moje zuby okrem CPS 06...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dostali sme veľa takejto spätnej väzby od mnohých zákazníkov a v súčanosti máme už na trhu nové tvrdené plasty medzizubných držiakov, ktoré nám pred časom zo Švajčiarska dorazili. Vyskúšajte ich a pokojne nám napíšte na curaprox@curaprox.sk alebo aj na náš Facebook ww.fb.me/curaproxslovensko. Sme zvedaví ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No super... a su normalne k dostaniu v lekarnach/drogeriach? Je medzi novymi a starymi aj nejaky "vizualny" rozdiel, aby som ich vedela rozlisit? :)

      Odstrániť
    2. Mne sa zatiaľ zlomilo len jedno držadlo. Ostatné sú v poriadku a nemala som s nimi väčšie problémy. Ale uvažovala som, že by som predsa len skúsila to kovové a už by som si dokupovala len hlavice.

      Odstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes