Rimmel: riasenka Scandal Eyes Retro Glam

Ja vážne nemám rada Retro. Kto to o mne vie a komu som to už hovorila, zrejme mu tým opakovaním poleziem na nervy, ale v rokoch, kedy sa ľudia takto obliekali a boli obklopení týmto štýlom, by som nechcela žiť ani náhodou. Jediné, nad čím dokážem mávnuť rukou, je to líčenie a geometrické vzory. Do toho celého ako dielik skladačky zapadá riasenka Retro Glam.


http://nd01.jxs.cz/846/226/66886da769_94884753_o2.jpgNeviem datovať vznik tejto mojej averzie voči retro štýlu. Za normálnych okolností neodsudzujem to, čo k nám prichádza ako módna vlna či ošiaľ. Keď sú IN motýle, tak je to OK. Nalíčim sa ako motýľ Pokojne si tiež kúpim tričko s motýľom. Keď letia neóny, potom ich striedmo nosím a som schopná dať si nejaké aj do svojej domácnosti. Avšak keď sa všetky firmy zbláznili do retra, šiel ma trafiť šľak. Začalo to tým strapatým fúzatým strašidlom (neznášam fúzy, absolútne sa mi na mužoch nepáčia) propagujúcim služby istej banky a odrazu bolo retro všade, kam som sa len pozrela. A vtedy dal Rimmel do obehu aj riasenku Retro Glam. Prirodzene, nebola som z toho nadšená. Máte plnú hlavu, retro vám z nej pomaly vylieza ušami a teraz vám prikážu urobiť retro fotoblog. Úlohu som splnila, ale nebolo to bohviečo. Ťažko sa zasmejete na vtipnej historke, keď vám ju niekto vykladá so smrteľne vážnou tvárou. Možno ju tomu dotyčnému ani nebudete veriť. A presne tak to bolo aj s mojim fotoblogom, ktorý môžete vidieť vpravo. 

Riasenku som nezatratila,veď ona nijako nesklamala, avšak to moje vtedajšie hodnotenie s odstupom času vidím ako vlažné a dosť nedôveryhodné. Prišiel teda čas, keď už retro pomaly ale isto mizne z médií a neovplyvnená to môžem uviesť na správnu mieru. Začnime obalom.


Obal riasenky je pravé retro. Tento vzor sa objavil aj na oblečení prezentovanom na módnych mólach a nielen tam. Vzor ovládol aj svet interierového dizajnu. Nič lepšie si na túto riasenku neviem predstaviť. Toto Rimmel vychytal, za čo ho chválim.


Aj kefka je taká retro. Možno má na môj vkus trošku krátke držadlo. To mi trošku prekáža aj na ostatných Scandal Eyes riasenkách. Ich obal je mohutný a pekný, ako aj to, čo máme ukryté vo vnútri, avšak to všetko na úkor dĺžky. https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiI4FeW4YJAsIMWaSwAoHfSlNYFt0Gi2C2HyzoOA31zBJ1aYiRkWH5zwcxzc5Ddy5TyTPvEIPAzzAvAArJVeXn-gVIMewYbe0J1vnEE_tYSot_fOvdKahpVu8F2K3cGSJ2oxE-1qrWaup-R/s320/RIMMEL.jpgKefka  má tvar pripomínajúci údajne presýpacie hodiny, ale mne tými oblinami viac pripomína matriošku (istotne poznáte tú ruskú bábiku z dreva, ktorá má vo svojom vnútri menšie a menšie bábiky). Jej štetinky sú klasické mäkké a kefka je nimi pokrytá husto, čo nám poskytuje malú nápovedu, keby sme sa pýtali, s akým typom riasenky máme česť. Ide o typickú objemovú riasenku. Čím viac štetiniek, tým lepšie a jednoduchšie obalíte riasy pigmentom a tým lepší objem dosiahnete. Priehlbina v strede tu nie je na ozdobu, bol to zámer. Takto strihané kefky (či už špirálovité alebo "snehuliakovité") majú vďaka priehlbinám lepšie uchopiť riasy. Tým, že ich obsiahnete všetky naraz a polovica z nich vám nevykĺzne, môžete sa sústrediť na samotný manéver, ktorým ich na jeden krok obalíte a zároveň aj vytočíte. Líčenie mi pripadalo jednoduchšie. S predošlými Scandal Eyes som si musela dávať viac pozor, aby som sa nezašpinila. Ten hrubý vrchnáčik neuchopíte s takou istotou ako napríklad pero a pre krátkosť tyčinky, na ktorej konci je kefka, sa poľahky nalíčite i tam, kde ste nechceli. Pohľad na kartáčik riasenky Retro Glam - chytajúci všetky riasy - je bodík k dobru. Určite prispeje k rýchlejšiemu nadobudnutiu istoty a dôvery v schopnosti tejto riasenky. Ja som sa ňou vedela nalíčiť rýchlejšie, keď to teraz porovnávam s oranžovou Scandal Eyes a zelenou Scandal Eyes Lycra Flex riasenkou.

Moje fotky, ktoré ste mohli vidieť vo fotoblogu, nevypovedali o nejakom extra nadšení. No fakticky si ju dokážem predstaviť v nejakom strelenom, odviazanom, nápadnom líčení v štýle retro, aké prezentuje Georgia May Jagger v aktuálne bežiacej televíznej reklamnej kampani. Nateraz vám ukážem aspoň tie, čo mám. Všetky sú z prvého líčenia, lebo to prvé vždy najlepšie vypovedá o kvalitách výrobku.

Takto moje riasy vyzerajú bez akejkoľvek riasenky - sú krátke, rovné a farebne nevýrazné
Riasenka moja riasy vytočila nafarbila i nafarbila, čím ich zvýraznila. Nemôžem hovoriť o natočení do neba, ale ten efekt sa mi celkom páči. Na obrázku celkom pekne vidieť ten rozdiel. A to všetko urobila 1 vrstva pigmentu. Dve dávať netreba - to by bolo možno priveľa.

Riasy nafabené 1 vrstvou riasenky
Pýtate sa, či riasenka zlepuje riasy? Môžete byť pokojné. Ani nová riasenka nie je z tých, ktoré by ste museli "rozpoužívať", aby sa jej hustota stála akurátnou. Z obchodu rovno na riasy a to všetko bezpečne bez nutnosti kadejakých opravných manévrov a dodatočného rozčesávania.


Výdržou patrí riasenka k tým lepším. 8 hodín dá, zvládla by aj viac, akurát sa ku koncu dňa už trošku drobí. Ale to len s drsnejším kontaktom prstov. Keď si počas dňa netriete oči dlaňami alebo sa rias prehnane nedotýkate, mala by to všetko zniesť bez väčších problémov a bez opadávania.

Ja som si čierne odrobinky pod očami večer nenašla a čo ma potešilo ešte viac, bolo ľahké odlíčenie. Nemám rada riasenky, po ktorých musíte riasy doslova napúšťať odličovačom a dlho máčať, aby ste ich dali dole. Presne taká bola oranžová Scandal Eyes. Táto je však iná. Nepotrebujete odličovač na vodeodolný mejkap. Stačí ten, čo používate bežne.

Aby som ju odlíšila od predchodkýň, spíšem v krátkosti parametre, ktoré som hodnotila aj u tých zvyšných dvoch Scandal Eyes riaseniek (článok nájdete tu):
  • VRSTVENIE: s touto riasenkou stačí jedna vrstva, dve by som radšej nedávala, je dosť hutná
  • PRUŽNOSŤ sa stráca vrstvení,
  • NADVIHNUTIE: riasenka nadvihne riasy, ale je to porovnateľný efekt
  • SCHNUTIE: schne rovnako rýchlo ako zelená, čiže rýchlejšie ako oranžová
  • PREDĹŽENIE: riasy lepí z trojice najmenej a predlžuje tak lepšie
  • OBJEM: pre menej zlepené riasy je trošku lepší
  • ODLIČOVANIE: bezproblémové a ešte jednoduchšie ako u zelenej
  • VÝDRŽ: výborná
  • PIGMENTÁCIA: priemerná
  • TRVANLIVOSŤ: ukáže čas, no zatiaľ má 3 mesiace a čas jej neublížil
Moje hodnotenie riasenky Retro Glam:

Textúra: stredná
Manipulácia s kefkou: priemerná
Výdrž: výborná (viac ako 8 hodín)
Celková spokojnosť: 8 (nemusí a vlastne sa ani nedá veľmi vrstviť, stále však nenadvihuje riasy)
Odolnosť voči vode: 3 (a pritom nie je vodeodolná)
Cena: 7,50 - 8 EUR

Grafické znázornenie hodnotenia podľa novej stupnice:
celkové hodnotenie - slovom
VÝBORNÁ
obal / prezentácia výrobku
efekt po nalíčení
účinnosť v dlhodobom horizonte
pigmentácia
odličovanie
zloženie
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Dobre si spomínam, ako som zatracovala oranžovú Scandal Eyes, ktorú čas robil čoraz lepšou. Spočiatku riasy lepila a zaťažovala a potom sa to všetko začalo meniť k lepšiemu. Za pravdu mi dala aj kamarátka z kurzu orientálnych tancov, ktorej s pomocou práve onej oranžovej riasenky skúsená vizážistka jej jemné a nenápadné riasy zvýraznila a vytiahla tak, že vyzerali ako umelé. Keby som ju nepoznala, tak si poviem, že ma klame a že si nechala riasy nalepiť a teraz machruje.

Ani riasenka Retro Glam nepatrí k tým najlepším z najlepších, no určite váš nesklame. Som strašne zvedavá, čo sa s ňou stane, až bude staršia, preto si ju nechám. Čakám od nej viac a keďže som to prvé líčenie takto odflákla, sľubujem, že vám ju ukážem aj v nejakom lepšom a originálnejšom líčení.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes