Bioderma: Photoderm Max tyčinka na pery a sprej

Taká malá a taká veľká ochrana. Toto musím poznamenať na adresu tyčinky, ktorá dostala svoje čestné miesto v ruksaku na mojich posledných potulkách Tatrami. Slniečko neradno podceňovať ani v septembri. Možno je zubaté, ale na horách vám ukáže, že kto sa riadne nepripraví, ten bude potom nadávať. Aj keď ste naobliekaní ako cibuľa, chráňte pred ním svoju tvár.

Tyčinka na pery

Uznajte, že tých 8g v obale veľkom sťa tyčinka Deli, vám toto malé čudo naozaj až toľko miesta nezaberie. Je to šikovná vecička a vmestí sa aj do náprsnej tašky. Ani nebudete vedieť, že ju so sebou vláčite. 

Primárne je určená na pery, ale prakticky si ňou môžete potrieť aj líca, nos, skrátka čo potrebujete. Nemá príchuť ani vôňu, takže naozaj čokoľvek a vlastne aj ktokoľvek, lebo to je dobrá správa aj pre alergikov a ľudí s ekzémom. Ja viem o čom hovorím, lebo to bol aj môj prípad. Čerstvo pred odchodom do Tatier som ochorela silnou chrípkou, ktorá ma takmer na jeden a pol týždňa pripútala k posteli. Aby môj nos a jeho okolie ostali chránené pred trvalým dráždením vreckovkami (však poznáte ten stav, keď vám z nosa leje a vaše okolie obliehajú vreckovky), natierala som ho rôznymi mastičkami a krémami. A strelila som poriadne vedľa. V noci som po tme siahla po bambuckom masielku a zrejme v tej ospalosti vzala niečo iné. Vážne netuším, čo to bolo, ale matne si spomínam, že to voňalo po ovocí, takže najskôr nejaký ovocný balzam na pery. A ešte som si, nebohá pilná, otrela umastené prsty o líce. Utrápená pokožka dostala riadne zabrať a zareagovala tak, ako sa dalo čakať. Najskôr ostala červená a na ten ďalší deň nastal stav podobný kontaktnej alergii. A zrejme som si siahla aj na nohu, lebo aj pri kolene mi ostal silne červený a svrbiaci fľak. To teda bolo ródeo. Nevedela som, čo skôr. Či sa škriabať na nohe, alebo natierať tie fľaky na tvári. Z toho najhoršieho mi pomohla Bioderma. Krém Cicabio zaradil najvyšší rýchlostný stupeň hojenia a než sme došli do tých Tatier, škvrny boli preč. Ostala len tá na nohe, lebo tá bola najväčšia (v kuse som sa škriabala). Zvyšok krému som si odložila a šanujem ho. Až mi konečne zoperujú tú kŕčovú žilu, bude to hlavný pomocník pri rekonvalescencii. 

Smejete sa, čo som to v noci povyvádzala? Toto nie je až také smiešne. Keď som chorá, mávam vysoké teploty a v horúčkach a ospalosti stváram aj väčšie psie kusy. Raz som v noci zašla do kúpeľne a do úst si nasypala suchý šampón. Asi sa mi zdalo, že som už v kuchyni a že pijem vodu z pohára. :-) Ale to už sem nepatrí. :-)

Účelom tejto rozpravy bolo ukázať, že moja pokožka bola v tom čase dosť citlivá a keby som ju natrela hocijakým mejkapom a hocijakým opaľovacím krémom, ach Bože, tá by mi to zrátala. Takže som sa pekne nabalila výrobkami od Biodermy. Vzala som si túto tyčinku, svoje Matriciane sérum (veľmi rýchlo hojí pokožku) Sensibio BB krém, micelárnu vodu a krém AR + pre istotu Cicabio krém a k tomu prihodila ešte šikovné malé balenie termálnej vody od Avéne. Tieto veci so mnou cestujú vždy. Nedám na ne dopustiť.

Po ceste k vodopádu Skok, ktorá mimochodom trvala omnoho dlhšie ako čas vyznačený na turistickej mape, som sa z prirodzených dôvodov poriadne zapotila. Po tej chrípke a s boľavou nohou (kŕčová žila) sa dalo očakávať, že čo je pre bežného človeka malinou, pre mňa bude doslova výstup na Mont Everest. Voda padajúca zo skál bola nič oproti tomu, čo sa lialo po mojom chrbte a čele. Keby ma na tých cestičkách kosodrevinou takto spotenú pripieklo, bola by som pekne nasrdená. Ale nič také sa nestalo. Tyčinka je čo? Uhádli ste, vodovzdorná. Nezradí vás. Pretrela som sa ňou raz na ceste tam a raz po ceste späť a všetko bolo v pohode. Slniečko ma nemuselo trápiť, mohla som sa kochať skvelým výhľadom.


Účinnými látkami vás dnes trápiť nejdem. Všetko som popísala v článku o inom obľúbenom krémiku, alebo ak chcete, tak o fluide - Photoderm Max Ultra-fluid. Keby ste tak veľmi chceli, kliknite si a prečítajte, lebo tieto unikátne kombinácie látok nájdete v celej rade Photoderm Max.

Tyčinka je zabalená ako taký miniatúrny tuhý dezodorant. Tuhú náplň taktiež umiestnili do kalíška a vysúva ju taký istý posuvný mechanizmus. Ovládate ho tým malým oranžovým koliečkom. Plusom je jeho vysoká spoľahlivosť a tiež dobré skupenstvo náplne. Na rozdiel od výrobkov konkurencie, tento hocikedy vysuniete, hoci aj celý a aj ho bezpečne zasuniete. Nemajte obavy, že by sa vám náplň zmľandravela a nešla by späť. Je taká akurát a dotykom s teplým povrchom pokožky sa z nej uvoľní len potrebné množstvo, pričom ostatok ostane v pôvodnom stave. Pre lepšiu hygienickosť balenia pridala Bioderma aj prídavný kryt na náplň. Až ju zasuniete, môžete ju ním prikryť a až potom pritlačiť vrchnáčik. Mne osobne tieto kryty lezú na nervy, lebo neviem, kam s nimi a večne ich niekde odpasiem, no niekto má rád takto opatrenú kozmetiku. Oboje (aj vrchnák aj kryt) prilieha bezpečne. Tyčinka sa mi v kabelke neotvára. 

 
Moje hodnotenie tyčinky:

Textúra: tuhá na dotyk hodvábna, pri styku s telesnou teplotou sa topí a ľahko sa rozotiera na povrch pokožky 
Hydratácia: 3 (priemer, je to ochrana pred stratou vlhkosti než hydratačný prípravok) 
Účinok proti vode/potu/kožnému mazu: 5 
Vôňa: žiadna, prípravok nie je parfémovaný 
Celková spokojnosť: 10 
Cena: od 13 EUR za 8g (asi jediné mínus, lebo sa mi to zdá trošku veľa, ale za kvalitu sa niekedy naozaj oplatí pridať zopár euráčov)





celkové hodnotenie - slovom
VYNIKAJÚCA
obal / prezentácia výrobku
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
dĺžka účinnosti
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
stabilita voda/pot/kožný maz
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
hydratácia
http://nd06.jxs.cz/471/874/396e6cde80_92820932_o2.jpg
zloženie
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
pomer UVA/UVB ochrana
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
pomer kvalita / cena
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
   
Na pery ju asi používať nebudem, lebo to by bola škoda, keď mám na pery kadejaké lacnejšie balzamy s UV filtrom, no na tie svoje výlety ju určite brávať budem. Až ju miniem a opäť sa budem chystať niekde na výjazd, ako bol tento posledný (alebo k moru), rozhodne sa po ňu zastavím v lekárni. Nech to stojí čo to stojí.

Sprej na opaľovanie Photoderm MAX

Keď už sme pri rade Photoderm MAX, doprajme si aj trošku maximalizmu. Už je síce po opaľovacej sezóne a ak neplánujete dovolenku v nejakých tropických končinách, asi nebudete vidieť dôvod kupovať si opaľovacie prípravky s veľkým objemom, ale budúci rok vám tento článok pred letom ešte pripomeniem. Až sa budete rozhodovať, čo dobrého si vezmete so sebou, nech vám pomôže tento môj tip. 

Už dávno neplatí, že na predĺžený víkend strávený pri vode si pre celú rodinu potrebujete  kúpiť aspoň dve či tri balenia opaľovacieho mlieka, aby vám to postačilo. Bioderma už dávnejšie prišla s rodinným balením svojich výrobkov, len málokto o tom vie. Oproti mliečku či sprejom, ktoré mávajú spravidla tak 100 - 200ml a tie kvalitnejšie cenu od tých 17 - 20 EUR (podľa SPF) je balenie s obsahom 400ml značná úspora. Hlavne peňazí. Ušetríte zhruba polovicu, lebo namiesto 40 EUR zaplatíte 30 EUR za Photoderm s SPF 50+ a namiesto 34 EUR utratíte 26 EUR za SPF 15.


Oproti tej úspore sa mi páči na tomto spreji (a sprejoch od Biodermy všeobecne), že sú ľahké. Nie ako typické mlieka, po ktorých sme mastní a leskneme sa ako diskoguľa. Sprej má kvalitný rozprašovač, ktorým môžete striekať z viacerých uhlov, akurát ho neodporúčam otáčať dolu hlavou. To by vám asi nešlo tak dobre. :-) Nastriekaný povrch je hodvábne jemný, tekutina sa dobre rozotiera, rýchlo sa vstrebáva a ako som naznačila, nezanecháva olejovú stopu na povrchu, čo je aspoň pre mňa dosť dôležitá vlastnosť. Neznášam čakanie, kedy si už konečne budem môcť obliecť tričko. Nebudete cítiť, že ste sa niečím natreli a to je možno výhoda aj pre rodiny s deťmi. Deti nenávidia, keď im niekto zdĺhavo strieka chladný sprej na telo, potom im ho rozotiera a ony sa nemôžu okamžite vyvaliť na deku alebo rozbehnúť za kamarátmi.

Moje hodnotenie spreja:

Textúra: tekutá, veľmi jemná a na dotyk hodvábna
Hydratácia: 4 (lepší priemer, stále trvám na tom, že na hydratáciu sú určené skôr krémy a špeciálne hydratačné mlieka, prípadne - ešte lepšie - mlieka po opaľovaní) 
Účinok proti vode/potu/kožnému mazu: 5 (naozaj ho stačí striekať len občas, mám to odskúšané na sebe a potvrdzujem) 
Vôňa: žiadna, prípravok nie je parfémovaný
Celková spokojnosť: 10 
Cena: od  EUR za 400ml (za tento môj SPF 50+)






celkové hodnotenie - slovom
NAJLEPŠÍ Z NAJLEPŠÍCH
obal / prezentácia výrobku
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
dĺžka účinnosti
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
stabilita voda/pot/kožný maz
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
hydratácia
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
zloženie
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
pomer UVA/UVB ochrana
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
pomer kvalita / cena
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
 

Na tomto spreji sa mi páči všetko. Toto leto som si veľa slnka pre zdravotné dôvody neužila, no už sa teším, ako ho budúci rok vytasím v plnej paráde. 
Asi sa budem opakovať, ale Photoderm od Biodermy je kvalitná kozmetika na opaľovanie a keby som si mala udeľovať body za kvalitu, Bioderma by sa spolu so značkou Avéne umiestnili na prvom mieste. Keď je reč o opaľovaní, alebo celkovo o ochrane pred slnkom, nepoznám žiadne kompromisy. Ide predsa o zdravie.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes