Rimmel: lesk Stay Glossy (bláznivý experiment)

Urobila som tú najbláznivejšiu vec, akú kedy môj kozmetický kufrík zažil. Kúpila som si čierny lesk. Áno, dobre čítate. Nie ružový, ani červený či béžový, ale čierny. A prečo? Lebo som chcela vyskúšať niečo netradičné. A teraz hovorím, že som urobila dobre.


Lesk Stay Glossy v čiernom odtieni a ružovom u mňa nekončia. Stay Glossy ako taký je jeden z najlacnejších a súčasne najkvalitnejších leskov v mojej zbierke, no bez problémov sa kvalitou rovná aj leskom, ktorých cena sa pohybuje v niekoľkonásobných výškach. Ešte som na tomto blogu o ňom nepísala, tak sa o ňom zmienim aspoň v skratke.

Lesk má sympatický a žensky zaoblený obal, ktorý dobre sedí v ruke. Jeho aplikátor môžem nazvať mimoriadne príjemný. Vyrobený z bavlny, mäkký a rafinovane sploštený. Jeho sploštenie mi silno vyhovuje. Tenký koniec zastrčíte do medzierky medzi perami a jediným ťahom namaľujete celé pery. To sa hodí obzvlášť pre úzke pery a uponáhľané ženy - len tak mimochodom, obidva popisy ma presne vystihujú. Moje pery pripomínajú znamienko rovná sa. Hlavne horná pera sa určite nedá nazvať perou štandardnej šírky. Práve preto sa spolieham na prevažne lesklé rúže, ktoré úzkym perám dodajú objem. Matné rúže nie sú pre mňa až také vhodné ani z toho ohľadu, že zvýrazňujú akné, ktoré ma občas zvykne hnevať. Napriek všetkému zopár matných rúžov mám. Takže teraz už viete, načo je mi toľko leskov.
Z účinných zložiek spomeniem 4. Obsah nie je len farbou a pigmentami rozptýlenými v nejakom stabilnom prostredí. Okrem vitamínu E a lanolínu stojí za zmienku výťažok z hodvábu a bavlny, čo robí lesk takým jemmým na perách a zrejme aj tak odolným. Hodvábny look je najlepším priateľom nedokonalých pier a nedokonalej tváre. Nielenže nezvýrazňuje vrásky a pekne vyhladí povrch, ale tiež dodáva mimoriadne elegantný vzhľad. V primerane jemnom odtieni je vhodným spoločníkom na denné nosenie, nech máte jeden či desať pupákov.
Väčšina leskov je mastných a majú príchuť, ktorá mi väčšinou chutí a dráždi ma to k oblizovaniu pier. A to je kameň úrazu. Ako mi potom majú dlhodobo hydratovať pery, keď ich hneď odkragľujem? Stay Glossy sa môže pochváliť okrem úžasných aplikátorov aj veľmi slušnej výdrži (cca 4 hodiny) a minimálnej lepivosti a to je presne podľa môjho gusta. Z pier ho tak ľahko nedostanete.


Tvrdíte, že mi čierna farba nepasuje a neviete si ju na mojich perách predstaviť? Máte pravdu. Ani ja si neviem predstaviť, že by som ho nosila samostatný. Jedine, že by ma napadlo nejaké ďalšie crazy líčenie a chcela by som sa trošku odviazať. 
Ten ružový je nežný, jemný a hodí sa každej žene.

Čierny je prirpodzene jeho pravým opakom. Vyzerá drsne.
Spojenie čiernej a ružovej je už iná káva. To je nositeľnejšie.


Ale nie toto bol dôvod, prečo som si lesk kupovala. Pravým dôvodom je toto:


Z papiera to nie je veľmi jasné. Na papieri vyzerá všetko inak. Tak si teda povedzme k tomu niečo bližšie, aby ste pochopili, čo ste to vlastne videli na fotke vyššie. :-)

Môj zámer je nosiť tento lesk k rúžom na pery. Mám zopár takých, ktoré nenosím, pretože mám pocit, že mi úplne nepristanú.Na druhej strane mám aj také, ktoré nosím a ktoré by som z času na čas chcela obzvláštniť. A presne to je účel čierneho lesku. Verili by ste, že vám stačí 8 rúžov, aby ste dosiahli 16 rôznych líčení? Ja som tomu verila a ukážem vám to aj zblízka.


1. Prvým kandidátom na kombináciu s čiernym leskom je rúž od Rimmelu. Volá sa Hydra Renew. Rúž má sýtu staroružovú farbu a stredný lesk. Čierny Stay Glossy mu pridal intenzitu a studenší odtieň.

 


2. Druhým skúšaným rúžom je kúsok od Dermacolu. Tento je zlatistý (hoci to na fotke nevidno) a taktiež stredného lesku. Viac fotiek rúžu môžete vidieť v článku o plesovom líčení Dermacol. Zmiešaním s čiernou vyzerá viac ako bronzový.




3. Tretí odskúšaný rúž ste na mojom blogu mohli vidieť v testovaní len nedávno. Je to známy rúž Colour Whisper od Maybelline. Magentový odtieň (opäť stredného lesku) v spojení s čiernou dostáva zaujímavý vínový vzhľad.




 
4. Farba rúžu Color Riche od






5. Rúž z dielne Pupa Milano: Easy Rouge je jeden z mojich najobľúbenejších.Vonia i chutí ako žuvačka Pedro, na perách má veľmi príjemný vzhľad, lesk a ešte je aj hebký. Aj jeho textúra sa s leskom Stay Glossy veľmi rýchlo spriatelila a spravila z ružovo-hnedého odtieňa hnedý.




 
6. O tomto kúsku od Rimmelu som na tomto blogu zatiaľ nepísala. Ide o rúž Lasting Finish. Je to červený a matný rúž, hoci na fotke viac pripomína ružový. Tento som doteraz nenosila, pretože mi vyslovene nesvedčí. Pozrite sa však, čo s ním spravil čierny lesk. Teraz ho už môžem nosiť.







7. Tripple Core - multifunkčný zázrak od Oriflame - nie je na tomto blogu novou vecou. Ak by som mala popísať odtieň originálu, bol by to taký oranžovo-ružový tón. Po zmiešaní s čiernym tónom sa zmenil na viac ružový.



 
8. Posledným zmiešaným rúžom v experimente je rúž stredného lesku od Pupa Milano: Diva's Rouge. Tento je pôvodne bordový, no lesk Stay Glossy z neho robí tmavohnedý a s vysokým leskom. Tieto dve textúry sa veľmi nemusia. Ak ich teda budem chcieť v budúcnosti miešať, určite by som mala vrstvu rúžu pred nanesením lesku poprášiť púdrom. Inak sa lesk bude zhlukovať do fľakov.




Nenapísala som to, ale určite je vám všetkým jasné, že v každej trojici je na vrchu fotka bez lesku a v spodnej časti je fotka z leskom.
Dúfam, že sa vám moje experimenty páčili. Aké plynie ponaučenie z tohoto článku? Nikdy nesúďte žiadny kozmetický výrobok kvôli jeho farbe. Nechajte popracovať fantáziu, alebo skúste tester a potom si spravte názor. Ak sa vám čierny lesk páči, zakúpiť si ho môžete na stránke Parfums.sk. Stojí len neuveriteľné 2 EURá. To je skoro zadarmo.
Keď sme už pri tých názoroch, bola by som celkom rada, keby ste mi napísali, ktorá kombinácia (či už s leskom alebo bez neho) sa vám páčila viac. 
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes