L'Oréal Paris: 24H linka Super Liner Gel Intenza

Celé líčenie mi momentálne zaberie necelých 5 minút. Očistiť pokožku, naniesť mejkap alebo len korektor, linka na pravé a ľavé oko, riasenka, trošku lesku alebo rúž a letím do práce. Ak si teda mám niečo vybrať, siaham radšej po kvalite, ktorá zo mňa v tomto horku nestečie. Používam gélové očné linky a posledné týždne najviac míňam práve túto.

Na tiene som tak trošku zanevrela. Načo by som strácala drahocenné minúty narábaním so štetcami a tieňovaním viečok... To si radšej o 10 minút dlhšie pospím, ak sa to moje prehadzovanie vôbec dá nazvať spánkom. V práci mám hotové terno a takto s nervami a bez podpory zo strany kompetentných ľudí totálne vyčerpaná fungujem už mesiac. Je mi ľúto, že si toto všetko odskákal môj blog a že som v poslednej dobe písala tak málo. Až raz budem mať inú možnosť, zanechám tento spôsob života. Teraz sa však o tom nebavne. Predstavím vám jednu z tých super vecičiek, vďaka ktorým šetrím čas, námahu, nervy. A vďaka ktorej sa ma aspoň 3 dni z piatich kolegovia v práci nezľaknú.

Reč je o očnej linke od L'Oréal Paris. Ide o klasickú, nie vodeodolnú, gélovú očnú linku, ktorá má na viečkach držať 24 hodín. Ale žiadne žarty, lebo ona fakt toľko vydrží. Niekedy počas dňa neveriacky vyvaľujem oči na monitor počítača a triem si oči rukami, inokedy mi do oka niečo vletí, potom zasa podopieram tvár rukami a snažím sa ponechať oči otvorené nasilu, skrátka robím s očami kadečo a ona to všetko ustojí.

Doma mám už tri gélové linky (z toho dve z Rimmelu a jednu od Essence) a do včerajšieho dňa stále nebol na svete môj záver o tom, ako by mohla správna linka vyzerať. Dve sú málo na objektívne hodnotenie. Tretia bola nevyhnutná. To sa nákupom a vyskúšaním tejto tretej linky mení. Už čoskoro sa môžete tešiť na kozmetický súboj. Ale teraz späť k linke.


Super Liner Gel Intenza je linka, ktorá mi len v júni tohto roku prišla z obchodíku Parfums.sk. Mala som ju už minimálne tisíc krát na očiach, no nie a nie ju kúpiť. Na jednej strane mi imponoval ten parádny štetec, ktorý je pribalený extra, no na druhej strane som netušila, či sa s ňou vôbec budem vedieť líčiť a či bude pre mňa dosť čierna. Preto to otáľanie. A potom sa objavila v akcii za 4,25 EUR. Inak stojí raz toľko. No nekúp to, keď je to také lacné a keď je to tvoja obľúbená značka... Aj ten obal sa mi páči. Je pekný a zároveň bezpečný. Sklenená nádobka je v ňom uchytená v extra kartóne a pekne napevno. Ak váš balík neprejde cez nejaký lis, alebo vám po nej neprejde tak, mala by by vám dôjsť domov v nerozbitom stave.


Štetec je klasický. Presne taký už mám, len tento vyzerá byť o niečo jemnejší a aj trošku širší, čo nemôže byť nikdy na škodu. Veď linky si predsa môžeme kresliť v rôznej hrúbke.

Mnou zakúpený odtieň 01 Pure Black bol po odňatí vrchnáčika pekne vcelku. Žiadne stopy po miešaní či nalievaní obsahu do nádobky. V linke od Rimmelu boli také kruhy, ktoré svedčili o tom, že gél bude skôr krémom alebo penou. Možno to poznáte z procesu miešania bielkového snehu. V tom tiež ostávajú kruhy, keď v ňom pohybujete metličkou na šľahanie. Z niektorých obrázkov na internete sa zdalo, že sa linka od Rimmelu vie aj rozliať, to sa však zatiaľ nikdy u mňa nestalo a asi ani nestane. Gél od Essence mal pre zmenu na povrchu lesklú mastnejšiu vrstvu a dokonca tiež odtlačok prstov. To je možno aj taký mínus tejto značky. Nezabezpečí si svoju kozmetiku tak, aby do nej zákazníčky neliezli prstami. Až po príchode domov som objavila ten nepekný daktyloskopický nález. Táto linka od L'Oréal Paris vyzerá s nabratím na štetec viac ako gél a nie je na povrchu ani mastný, ani sa neprelieva.


Farba je čierna a poviem, že taká akurát. Nielen v nádobke, ale aj na pokožke, čo ma teší.


Tuším som sa už zmienila o tom, že z L'Oréal Paris mi rukami prešli už dva rôzne druhy liniek + jeden druh ceruzky (niektoré aj po viac kusov, lebo mi ozaj sadli), tak som si povedala, že dozrel čas skúsiť aj niečo nové. Predtým som nedala dopustiť na linky s hrotmi (tieto L'Oréal linky), lebo sa mi nimi lepšie maľovalo ako so štetcami. No dnes je situácia iná. Prácu so štetcami konečne zvládam a mám ju ako tak nacvičenú, takže prečo by to nemohla byť tentokrát pre zmenu aj gélová linka?

Gél je celkom výhodná konzistencia. Znesie viac pohybu očných viečok než vosk a obvykle vydrží aj spŕšku drobných kvapiek vody či dokonca slzy bez toho, aby sa rozmazal či stratil farbu. Jedinou nevýhodou môže byť dĺžka schnutia. Niektoré gély potrebujú dlhé minúty, aby zatuhli a prestali sa rozmazávať. Tento však medzi ne nepatrí. Stuhne raz dva a to je aj celkom fajn, lebo nemusíte nanášať linku kŕčovito a snažiť sa o čo najmenej ťahov. Každým novým ťahom si určite nepokazíte ten predošlý a teda aj s minimom skúseností môžete dosahovať celkom pekné výsledky.

Pekný výsledkom s minimom chýb napomôže aj dlhý štetec. Bežne mávajú linky dlhšie držadlo a kratší nadstavec s hrotom / štetcom. Ten potom nemôžete dostatočne natočiť bokom a sledovať, ako maľujete. Pre svoje zápästie vlastne nevidíte, akú líniu robí hrot či štetec a ťažko sa vám pri prvých pokusoch odhaduje potrebné množstvo aplikovanej farby. Tento štetec je dlhý takmer 15 centimetrov a to bohato stačí.

Vzhľad linky a testovanie výdrže

Očné tiene použité v tomto líčení sú Glam'Eyes od Rimmelu. Tieňom Star Secret Quad od L'Oréeal Paris sa výdržou nevyrovnajú, no sú to moje obľúbené tiene (zoženiete ich na Parfums.sk). Aj keď v neporušenom stave niekedy nevydržia viac ako tých 12 hodín, nesklamali ani tentokrát. Ani linka nesklamala. Za čerstva vám ju však ukazovať nejdem. Viete predsa, ako vyzerá čierna linka a poznáte už môj štýl líčenia. Keď ju navyše uvidíte po 12 hodinách, poviete si: "Wow, veď tie viečka vyzerajú (odhliadnúc od očných tieňov) ako čerstvo nalinkované!". Vážne, neverila som vlastným očiam.


Ani som nepokúsila skúšať ju odličovať. Mňa totiž zaujímalo, čo linka (a vlastne aj ten tieň) spraví po 24 hodinách. Aké bude to líčenie a či vôbec ešte dáke bude.


Ako vidíte, líčenie nezmizlo. Z riasenky už bohviečo neostalo, tiene ešte kde tu, hlavne pod očami, no linka je stále viditeľná. Už nie tak výrazne ako večer, zdvihnutý oblúčik z vonkajších kútikov sa už takmer stratil, no v takomto stave bývajú iné linky po 8 - 12 hodinách, nie po 24. Milé prekvapenie. Už viem, že na túto linku sa vždy môžem spoľahnúť.

Čo sa týka odličovania, čo myslíte? Bola to katastrofa? Nie, vôbec nie. Čakala som, že ju nedám z viečok, ale opak bol pravdou. Dáte ju dolu bez ohľadu na to, či ju máte na očku 2 hodiny alebo 24 hodín. S vodou to pôjde o niečo horšie, ale zvládnete to. Či je alebo nie je linka vodeodolná, to vám s istotou nepoviem, lebo túto informáciu som na obale nenašla, no fakt je, že micelárnou vodou ju odlíčite na jeden šup.

Moje hodnotenie:
Textúra: konzistenciou je to stredne tuhý gél, vďaka ktorému štetec dobre kĺže po viečku
Aplikácia: priemerná pre začiatočníčku, ľahká pre mňa, veľmi ľahká pre profesionála
Farebná sýtosť: 5 (perfektné krytie, perfektná intenzita farby bez vynechávania)
Výdrž: výborná (alebo priam vynikajúca, lebo je to vážne tých 24 hodín)
Celková spokojnosť: 10
Cena celého setu: cca 9 EUR

celkové hodnotenie - slovom
  NAJLEPŠIA Z NAJLEPŠÍCH
obal / prezentácia výrobku
štetec (klasika)
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Nemám jedinej výčitky voči tejto linke ako takej. Uvítala by som akurát viac farbičiek a možno trošku tvrdší štetec, ale inak maximálna spokojnosť. Toto rozhodne nebude moje posledné balenie. Až ju miniem, kúpim si ďalšiu. Čo sa týka liniek tejto značky, ešte by ma zaujímala fixka Blackbuster. A možno by som šla aj do tekutej linky Luminizer. Ak bude taká skvelá, ako je tekutá linka Super Liner, nemám čo pokaziť.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes