Rimmel: lak 60 Seconds a môj letný nail art

Milé žienky, tento mesiac som dostala za úlohu pohrať sa so svojimi nechtami a vytvoriť niečo, čo by sa dalo nazvať pojmom "nail art". Neviem, nakoľko vás moja snaha osloví a nakoľko nie, no ja si v tejto dobe na ozdôbky nejako nepotrpím. Preto som vytvorila niečo jednoduché. Niečo pre každého.


Je to štýl moderný, preto v kútiku srdca dúfam, že ma neznesiete pod čiernu zem svojou kritikou. Tohto času som doma so silnými bolesťami chrbtice, takže musím poctivo zvážiť každý uhol, do ktorého sa moje telo počas aj toho najmenšieho pohybu dostane. Najmenšie problémy mi robí písanie na notebooku a tak som si povedala, že bude lepšie, ak sa posnažím a čo najskôr napíšem článok, aby som mala túto tému z krku a mohla sa plne venovať zotavovaniu, prípadne písaniu ďalších článkov. Však natestovaných produktov i fotiek mám doma dosť. Už len nájsť čas a napísať o každom...

Laky použité na tento ombré dizajn sú dostupné v každej dobrej drogérii a nie sú žiadnou novinkou. Ja som však na tomto blogu o nich zatiaľ nepísala. A ani neviem prečo. Asi pre svoju zábudlivosť? Bohvie. Pár výhrad proti lakom 60 Seconds určite mám, no sú to vcelku dobré laky. Majú pekné farby, k dispozícii je dostatok rôznych zaujímavých i menej zaujímavých odtieňov, ktoré sa dajú ľubovoľne kombinovať. Mne prišli poštou tieto a z mojej strany vyjadrujem veľkú spokojnosť s vkusom dámy, ktorá kombináciu vyberala.


Okrem lakov si pripravte ešte kúsok špongie. Najlepšie nejakej tvrdšej. Ja používam hubku na mejkap od Dermacolu. V balíčku boli 4 a jednu som si nastrihala, aby som s ňou mohla stvárať kúsky tohto typu. Mohli ste ju vidieť v článku s líčením (druhý obrázok, číslo 8). Kto by bol nešikovný, tak mu ešte môže poslúžiť vatová tyčinka namočená do odlakovača, ak bude treba. A tu je postup.

1. Nalakujeme si nechty jednou z vybraných farieb. Ja obvykle ako prvý volím ten svetlejší, ale pekné je to aj naopak. Ak to však budete skúšať s lakmi inej značky, dbajte na to, aby boli dostatočne pigmentované. U laku 60 Seconds stačí jedna vrstva na prekrytie, no polo-priesvitnými lakmi sa narobíte oveľa viac.


2. Zoberte hubku, odstrihnite z nej malý kúsok (stačí ešte aj menší od toho na obrázku) a na konček naneste štetcom trošku toho druhého laku.


3. Zbytočne dlho nečakajte a na okrajoch nechtíkov spravte takúto hranicu jemným pritlačením hubky pozdĺž celých okrajov. A neľakajte sa, ak to nebude vyzerať super na prvý pohľad, alebo ak sa zababrete. To sa spraví... Ja si obvykle na jedno namáčanie takto pomaľujem aspoň dva nechtíky naraz. Prečo, to vám názorne vysvetlím pri ďalšom obrázku.


4. Keď som ten najsilnejší nános laku minula na "bodkovanie" okrajov dvoch nechtov, na hubke mi ostalo už len trošku laku. Takže ju teraz začnem pritláčať od okrajov smerom k nechtovému lôžku. Na okraji je viac farby a smerom na opačnú stranu je jej čoraz menej. Tak vzniká tieňovanie.


5. Kto by chcel, môže si zobrať ešte tretí lak a mierne ním zvýrazniť okraj. Veľmi pekne na nechtoch ukáže nejaký metalický. Ja som však už ďalší nedávala a po zaschnutí červenej vrstvy som výsledok zafixovala a súčasne celú plochu vyhladila bezfarebným lakom. Komu drsné nechty nevadia, môže Top-Coat vynechať, mne to však vadí.


Ak ste si nechtíky zababrali, očistite kožu okolo nich vatovou tyčinkou namáčanou v odlakovači, alebo špeciálnym zmizíkom. Nič si z toho nerobte a nenadávajte si do nešikovných. To sa obvykle stáva vtedy, ak máte čerstvo ostrihané alebo nie veľmi dlhé nechty, poprípade širokú hubku. Vtedy si pokožku pomimo nechtov raz dva zafarbíte.

A takto vyzerá výsledok.


Môj tip:

Na túto kreáciu si pre istotu vyberte nejaké kontrastné a k sebe sa hodiace odtiene. Tento štýl však veľmi pekne ukáže aj s metalickými lakmi alebo lakmi približne rovnakých farieb. Dám aj príklad. Dajme tomu, že si vezmete podklad čierny alebo tmavý modrý či tmavý fialový a ako lak na kombináciu len o niečo svetlejší odtieň. Ak budú mať obidva laky trblietky a výsledok zafixujete priesvitným lakom s iným druhom trblietok, výsledok bude pripomínať nočnú oblohu. To by mohlo byť pekné a viem si také niečo úplne živo predstaviť s lakom Cocktail Colour a konkrétne s týmto odtieňom (Baby Belliny).

Kým som vytvorila na nechtoch to, čo vidíte, trvalo mi to len pár minút. Názov 60 Seconds úplne vystihuje rýchlosť, akou tieto laky schnú. Jedna videobloggerka vás možno na internete bude presviedčať o opaku. ale jej testovanie nepovažujem za objektívne. Videla som jedno video, kde si práve tohto laku naniesla na nechty priam mega-hrubú vrstvu, po minúte začala klepkať nechtami o stôl a zahlásila, že Rimmel v reklame zavádza. :-) Fakt je taký, že ak si nanesiete úplne normálnu vrstvu, ani nedolakujete nechty jednej ruky a prvý nechtík máte suchý.

U niektorých lakov možno treba aspoň dve vrstvy, odskúšané nemám úplne všetky, no s primerane hrubou vrstvou by ste to mohli zvládať aj v jednom kroku. Vôbec sa nebojte, schne naozaj dosť rýchlo. Farebná intenzita je dobrá a odtiene nestrácajú na intenzite ani na ďalšie dni.

Horšia je už výdrž tohto laku. Tú by som už hodnotila len ako dobrú, nie výbornú -  u tých matných  - o niečo lepšie sú na tom metalické odtiene. Z metalických mám doma 510 Euphoria a 610 Pompous a tie veru zotrvajú trošku dlhšie. V žiadnom prípade si nelakujte nechty bezprostredne po tom, ako z nich odlakovačom odstránite predošlý lak. Životnosť nového laku (akejkoľvek značky) tým skracujete o 50% a u tohto laku to platí dvojnásobne. Pokiaľ s rukami po odlakovaní musíte nutne niečo robiť, radšej choďte mame poumývať riad, potom ho utrite (aby nechty neostali nadmerne vlhké) a až potom si ich lakujte. Ak si nedáte povedať, lak zlezie dolu už na druhý deň. 

Na záver už pridám len moje hodnotenie, tak ako ste si mohli u mňa zvyknúť, keďže som tento článok venovala aj popisu tohto laku a nielen dizajnu.

Moje hodnotenie laku:

Textúra: stredná (nepresvitá, je akurát)
Aplikácia: veľmi jednoduchá, lak má široký a dvojitý štetec
Farebná sýtosť: 5 (presne ako vo fľaštičke, tak aj na nechtoch)
Výdrž: dobrá (2 až 3 dni).
Celková spokojnosť: 9
Cena: do 2 EUR v e-shope, do 3 EUR v kamenných obchodoch
Predávané odtiene: na stránkach Rimmel.sk je k dispozícii 14 farieb


celkové hodnotenie - slovom

  VYNIKAJÚCI
obal / prezentácia výrobku
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
jednoduchosť používania
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
okamžitý efekt
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
výdrž
http://nd06.jxs.cz/478/151/e1bfd40f60_92820933_o2.jpg
odstrániteľnosť odlakovačom
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
farebná sýtosť
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
pomer kvalita/cena
http://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
celkové hodnotenie
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg

Vo výslednom hodnotení obstál lak 60 Seconds lepšie ako lak Salon Pro, no na druhej strane, Salon Pro má zasa pre mňa zaujímavejšie odtiene. V každom prípade, oba laky sú kvalitné, neskutočne dobre sa pracuje ich štetcami a preto keď sa rozhodujem medzi značkou Rimmel a inými značkami, väčšinou to cenou i kvalitou vyhráva Rimmel. Uznajte, dať 2 EURá za lak, to ozaj nezruinuje žiadnu peňaženku.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes