Nivea: sprchovací gél Harmony Time

Zatiaľ čo na každom blogu vidím články o telovom mlieku do sprchy, tento môj bude výnimkou. Práve som vyšla z vane osviežená sprchou a voniam nie od mlieka, ale od sprchového gélu. Jeho vôňa naozaj pohladí vaše zmysly a preto ten nápis na obale tentokrát celkom výstižne pomenoval obsah.


V mojom poslednom článku o jednom z produktov tejto značky som bola kritická. No sme ľudia a aj keď zvykneme vynaložiť všetku snahu na vytvorenie tých najlepších vecí, z času na čas sa nám niečo nepodarí. Tentokrát budem písať o produkte, ktorý ma naopak veľmi potešil a ktorý radím medzi tie podarené. Výrobca bol pri vytváraní etikiet na obaly možno trošku skromný. Alebo skúpy na slovo. Takže si zhrňme teraz to, čo čo nám o výrobku prezradil a čo naopak zabudol. :-)

Sprchovací gél Harmony Time je koktail príjemných vôní a zvláčňujúcich látok. Bohato hydratuje pokožku, o čo sa stará celá skupina hydratačných látok od glycerínu (GLYCERIN), GLYCERYL GLUCOSIDE (čítaj rovnako, ako sa to píše, len bez písmena "E") a vody, až po rastlinné extrakty.

Prášku z listov aloe (ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER) boli už odnedávna pripisované zázračné účinky. A vôbec sa tomu nečudujem, pretože obsahuje úplne všetko. Aminokyseliny, vitamíny a minerály, enzýmy, polysacharidy, proteíny a rôzne stimulačné látky, vďaka čomu aloe dnes už nielen natierame na pokožku, ale aj pijeme v nápojoch. Medicína i kozmetika s využitím tejto rastliny nezaváhali a rátajú s aloe v takmer všetkých hydratačných, regeneračných, čistiacich (šampóny, sprchové gély, prípravky na holenie) prípravkoch, najmä prípravky na hĺbkovú regeneráciu poškodenej či popálenej pokožky. Pozitívny dopad na krásu je nepopierateľný. Kráľovná Kleopatra bola známa tým, že sa natierala olivovým olejom a gélom z aloe a to je považované za dôvod, prečo jej pleť bola taká krásna a hebká. O tejto rastline sa predpokladá, že dokáže vyburcovať imunitný systém a dokonca vie zničiť niektoré rakovinové bunky, no v pochvalnom popise na etikete chýba. Keby som nepozrela ingrediencie, ani sa o nej nedozviem.

Výrobca píše na obale aj o vôni bielych ruží a mandľovom mlieku. Žiadny extrakt z bielej ruže nehľadajte, to je len voňavá esencia a nie účinná látka, zato mandle v obsahu skutočne nachádzam (PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL). Výstižnejším pomenovaním by bol skôr olej než mlieko, no slovo "olej" by mohlo v niektorých menej znalých ženách budiť dojem, že gél je mastný a to teda nie je. Sprchovací gél Harmony Time využije žena s takmer akýmkoľvek typom pokožky. Azda menej sa hodí pre mastnú pokožku s akné, no to neznamená, že by ste sa ním nemali umývať, ak ste si ho už kúpili. Akné liečiť nebude, no určite ho nezhorší. Ide predsa o prípravok dennej hygieny, ktorý sa z pokožky po použití zmyje. Oveľa viac uškodí klasické mydlo, keďže mydlo kožu vysušuje a tá sa potom bráni zvýšenou tvorbou mazu.

Vlastnosti gélu

Nie je príliš tuhý, ale ani tekutý, takže aby ste ho dostali z obalu, nepotrebujete nutne dávkovač. No na druhej strane, pumpička ešte nikdy nikoho neurazila, všakže? 

Keď už sme pri obale, tak na jeho adresu musím povedať, že je veľmi pekný. Nepochopila som, prečo je obrázok na etikete do ružova, no ten dizajn je fantastický. Je na ňom ružička, cez ktorú sa prelieva gélovitá tekutina ružovej farby a po boku sú ružové bublinky.



Gél jemne pení po styku s vodou a mechanickým trením, takže ho odporúčam nanášať na vlhkú pokožku a potom rukami či špongiou vytvoriť jemnú penu. Sám od seba peniť nebude, lebo neobsahuje veľa penivých prísad, ale to vôbec nie je na škodu. Peniče bývajú agresívne.

Tentokrát výrobca našiel tú správnu mieru a gél parfémoval primerane. Má veľmi príjemnú a nie príliš silnú vôňu. Cítim z nej oboje - aj mandle, aj ružu. Či bielu, to posúdiť neviem, ale k ružiam to má blízko.

Účinky gélu

Hydratačné účinky sú neodškriepiteľné. Už len samotný fakt, že výrobok obsahuje aloe, ho posúva v hydratácii na vyššiu úroveň. U mňa sa toto prejavilo tak, že keď som vošla do kancelárie, kde mali kolegovia zapnutú (mnou nenávidenú) klimatizáciu, cítila som ju na hlasivkách (večné bolesti hrdla), cítila som ju na krížoch, no na pokožke nie. Bežne je moja pokožka ako vyšťavený pomaranč a cítim pnutie už po hodine pobytu v klimatizovanom prostredí a tentokrát sa držala oveľa statočnejšie. Pre vysvetlenie, to som mala popoludňajšiu smenu, na ktorú som dorazila čerstvo osprchovaná.

Zvláčnenie sľubované výrobcom sa konalo taktiež. Pokožka po sprchovaní neostáva taká gumová, že by ste sa okamžite museli ísť niečím natrieť, ale úplne hladká. Neviem presne popísať ten pocit, aký býva po sprchovaní obyčajnými gélmi, ale pokožka býva taká divná. Keby ste po nej pustili gumovú utierku, určite by sa zadrhávala. Preto som ju nazvala gumovou. No nie s týmto gélom. Ja som si pred hodinkou bola v kúpeľni pripomenúť, ako silne gél pení (aby som to mohla spomenúť v článku) a skúšala som penu na rukách. Ešte aj teraz mám ruky jemné, akoby som ich práve teraz nakrémovala a podotýkam, že ešte stále nádherne voňajú.

Moje hodnotenie:

Textúra:
gél je mliečne sfarbený, stredne tuhý
Hydratácia a výživa: 5 (jednoznačne skvelá)
Čistiaci efekt:
4 (ak si nedáte námahu a nevytvoríte penu), inak 5
Zmývateľnosť: pol bodu uberám, lebo ide trošku ťažšie z pokožky, ale výživné gély bývajú také
Vôňa: sladká, príjemná a na sprchovací gél úplne primeraná, vôbec nie silná
Celková spokojnosť:
10 
Cena: dostala som ho na narodeniny, ale v obchode som ho videla v cene do 3 EUR za 250ml

celkové hodnotenie - slovom
NAJLEPŚÍ Z NAJLEPŠÍCH
obal / prezentácia výrobku
krátkodobá účinnosť
účinnosť v dlhodobom horizonte
hydratácia vs. výživa
zmývateľnosť
vôňa
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie
Keby sa ma niekto pýtal, ako si predstavujem harmóniu v kúpeľni, tak by som ho poslala do sprchy a dala mu so sebou tento gél. Tentokrát Nivea zabodovala na celej čiare.
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. Neviem či sa teraz nebudem opakovať ale nevadí! Ja jednoducho milujem tvoje články a hlavne recenzie! Zase si ma milo prekvapila :)Super recenzia a tá fotka je krásna! Zase mám o dôvod viac ísť na nákupy. Hneď si píšem tento produkt na zoznam čo kúpiť. Aj keď si nie som úplne istá či vôňa ruží bude pre mňa tá pravá. Nie že by sa mi ich vôňa nepáčila ale na leto mám rada niečo svieže citrusové. Každopádne si kúpim aj tento a využijem ho neskôr. Ďakujem za krásnu recenziu. Teraz v lete mávam strašne suchú pokožku hlavne na rukách a nohách. No a telové mlieka veľmi neobľubujem skrátka nechce sa mi nimi natierať :D Tak toto rozhodne ocením!
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes