Rimmel: riasenka Extra POP Lash a L'Oréal Paris: tiene Color Riche

Na jednej strane som čakala fantastické očné tiene a na druhej priemernú až podpriemernú riasenku, ktorú budem kritizovať. Lenže niekedy aj tie najobyčajnejšie veci urobia fantastický efekt a super veci vás až tak nenadchnú. Preto je lepšie zahodiť svoje očakávania a nechať sa prekvapiť. Ak pravda nemáte doma krištáľovú guľu a neviete výsledky ešte skôr...

Ako Rimmel agentka som sa minulý týždeň dostala k novinke, ktorá zatiaľ ešte nebola uvedená na náš trh. V obchodoch sa objaví už čoskoro a ja som ju mala otestovať a zhodnotiť. Nalejme si čistého vína a povedzme si pravdu. Toľko "pindov" som voči testovaniu nejakého produktu už dávno nemala. Nachádzala som na nej samé negatíva. Ako prvé som kritizovala balenie. Obyčajný, ničím zaujímavý obal, priemerný aplikátor. Náplň sa mi zdala na dotyk suchá a málo čierna... A ešte ma sklamalo, že mi neposlali otestovať riasenku v tyrkysovej alebo fialovej verzii. Čiernych riaseniek mám predsa toľko... S farebnou by som sa viac pohrala a istotne by som vyskúšala aj štýl líčenia "ombre", no s týmto...

Dlho predlho riasenka ležala v obálke na stole spolu so sprievodným listom. Do testovania nie a nie sa dokopať. Až som sa napokon premohla a nalíčila sa ňou. A nielen ňou, ale rovno aj novými tienikmi od L'Oréal Paris, ktoré mi prišli z obchodu www.parfums.sk. Od tienikov som čakala len to najlepšie. Je to moja obľúbená značka a žiadne tiene od nej ma nesklamali. Od riasenky som nečakala nič. Že prečo som šla riskovať a skúšať ju na ostrom líčení, keď som mala voči nej toľko výhrad? Ani neviem dôvod. Očakávala som zrejme, že nebude maľovať a že ňou teda nemám čo pokaziť. Ale... ono to nakoniec dopadlo úplne inak. Keby ju dnes niekto nazval obyčajnou, vysmejem sa mu. Nie, nie, nie, ona nie je obyčajná, hoci tak na prvý pohľad vyzerá.



 Do líčenia som sa pustila s takouto výbavou:

1. fixka na pery Lasting Finish 1000 Kisses Stay On Lips od Rimmelu (odtieň Endless Blossom)
2. novinka - riasenka Extra Pop Lash od Rimmelu - čierny odtieň - jej kartáčik môžete vidieť na fotografii vpravo
3. korektor Match Perfection značky Rimmel (100 Ivory)
4. mejkap Match Perfection taktiež značky Rimmel (100 Ivory)
5. vysúvacia vodeodolná očná linka Exaggerate Eye Definer - Rimmel (Emerald Sparkle)
6. vodeodolná ceruzka na oči Scandal Eyes - Rimmel
7. púder Match Perfection od Rimmelu - odtieň 103 True Ivory (recenziu ešte musím napísať)
8. hubka na mejkap od Dermacolu (milujem tieto hubky, kúpite ich v drogérii alebo tu)
9. farba na líčka Mary Kay
10. nové očné tiene Color Riche od L'Oréal Paris - odtieň P3 Emerald Conquest - kúpite ich tu
11. kozmetické štetce zo sady

Riasenka Extra POP Lash  

Než zhodnotím riasenku Extra POP Lash a zhrniem jej pozitíva, vysvetlím vám, prečo toľko počiatočnej kritiky voči nej. Na prvej fotografii vidíte jej obal. Nemám rada tieto staré obaly. Takéto balenia frčali kedysi, no deväťdesiate roky sú už dávno za nami. Celé mi to pripadá, akoby v tých rokoch minulých niekto urobil preklep a pri objednávaní obalového materiálu sa zmýlil v počte núl alebo desatinnej čiarke. A tak má Rimmel teraz milióny rovnakých obalov s rovnakými kefkami, preto na ne stále necháva tlačiť nové obrázky a nové názvy. Extra Super Lash, Extra Wow Lash sme tu už mali.... čo bude nabudúce? Extra OMG Lash? Alebo len Extra Lash? To sa mi, poviem úprimne, vôbec nepáči. Ešte aj ten obrázok vyzerá taký prvoplánový. Tento kvázi komiksový dizajn sa mi absolútne nepáči a nechápem, čo tým chcel básnik povedať. Použiť praobyčajný font Comic Sans na obal produktu, ktorý používa široká veková skupina, to je ozaj dosť detinské. Možno to bol školský projekt či domáca úloha malej dcérky Kate Moss a mal osloviť žiačky základnej školy... Ako jediné normálne vysvetlenie takejto voľby mi napadá len nízka výrobná cena tohoto obalu. Asi za tým netreba vidieť nič zložitého. Produkt patrí do cenovej kategórie do 4 EUR (ako aj tie predošlé verzie ESL a EWL) a s obalom i jednoduchým dizajnom sa chcel výrobca vmestiť do tejto ceny.

Ako teda táto riasenka obstála v teste? Nad očakávania dobre.Vôbec nemaľuje ako riasenka za pár EUR. S pokojom Angličana prehliadnem cenu a radím ju v rebríčku vysoko na úroveň tých drahých.

Keď som kefku otrela o chrbát ruky, zdala sa mi suchá. Ale to som urobila riadnu hlúposť. Akoby som pozabudla, že správna riasenka nemá byť tekutá. Táto nie je suchá a ani príliš vlhká. Riasy pekne pigmentuje už jediným dotykom. Keby bola suchá, bolo by tých ťahov treba viac. Na konci kefky sa vždy zachytí nejaká farba a treba ju otrieť, no to robia aj iné riasenky. Ak nejakú máte a nerobí to, potom možno máte doma takú tú "vysoko kvalitnú katalógovú kozmetiku"... Niektoré exempláre jednej nemenovanej značky ja ani nepovažujem za riasenky. To sú také tekuté očné linky, s ktorými sa celé dobabrete a nič nimi nenalíčite.


Riasy nelepí. Ani s jednou vrstvou, ani s dvoma. Na fotke vidíte dve vrstvy. Ak by som ju mala porovnať s Extra Super Lash a Extra Wow Lash, potom by vyhrala táto. ESL riasy lepila, EWL som zasa musela vrstviť, lebo líčenie bolo príliš nenápadné a tak bolo treba minimálne 3 - 4 vrstvy. Niekedy vám ich porovnám, aby ste vedeli. Na dokonalé nalíčenie riasenkou Extra POP Lash vám však stačí aj jedna vrstva. Konečne správna štruktúra a riasenka, ktorá je použiteľná od prvého momentu.


Vôbec nie je až taká málo čierna, ako sa mi zdala byť. To skôr EWL bola málo intenzívna. Táto práveže riasy načiernila dosť, čo som ani v najlepšom sne nečakala. Moje riasy sú rovné, no riasenka ich vytočila smerom nahor a bez klieštikov. Aby ste mali lepšiu predstavu, pre porovnanie pridávam fotku rias bez nalíčenia. Ako vidíte, sú naozaj rovné ako klince a farebne nevýrazné.


Výdrž ma prekvapila tiež. Vonku bolo celý týždeň horúco a v dome rodičov vysoká vzdušná vlhkosť. Keď som si v izbe vyvesila vlhký uterák, ešte ráno nebol suchý a ešte aj čelo sa mi rosilo, takže som ho musela z času na čas utrieť. Farebný pigment však neutrpel takmer žiadnu ujmu. Nijaké olupovanie ani strata farby či pekne zatočeného tvaru rias. Nečakal na mňa ani horor pri odlíčovaní ako pri oranžovej riasenke Scandal Eyes. Zelená Scandal Eyes Lycra Fles šla odlíčiť dobre a táto tiež. Ak potrebujete klasickú čiernu riasenku, potom si kúpte práve túto novinku. Tak luxusne farbí a riasy točí možno desatina riaseniek z celého kozmetického trhu a za tak málo peňazí to je ozaj veľa muziky. Dostaneme ju aj vo fialovej a tyrkysovej farbe.

Moje hodnotenie riasenky Extra POP Lash:
Textúra (hustota): stredná a krémová, nie moc tuhá ani moc tekutá
Manipulácia s kefkou: priemerná, trošku ju treba otrieť, inak fajn
Výdrž: výborná (viac ako 8 hodín)
Odolnosť voči vode: 5 (a pritom nie je vodeodolná)
Celková spokojnosť: 10 (dá sa vrstviť)
Cena: cca do 4 EUR
Odtiene: 3 - čierna, tyrkysová a fialová (ja mám čiernu)

Grafické znázornenie hodnotenia podľa novej stupnice:
celkové hodnotenie - slovom
VYNIKAJÚCA
obal / prezentácia výrobku
http://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg
efekt po nalíčení
účinnosť v dlhodobom horizonte
pigmentácia
odličovanie
zloženie
pomer kvalita / cena
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg

Tieniky Color Riche
 
Tiene nesklamali, ale zasa ani nejako extra nenadchli. Čím to bude? Nuž aby som bola spravodlivá, kvalitou nie sú zlé. Toto moje zdanie môžu spôsobovať v prvom rade farby a použité efekty. A možno aj moja nešikovnosť. :-) Viac vám už napovie tento obrázok. Dobre sa naň zadívajte.


Všimnite si, aký lesk a aké zrno majú jednotlivé farebné odtiene. Denimovo modrá je hladká s jemným perleťovým leskom. Rovnako vyzerá smotanovo - zlatá. Tmavá šedá a smaragdovo zelená má v sebe drobné lesklé zrnká a ligoce sa viac. Obe vyzerajú drsnejšie. Pozrime si ich aplikované na pokožke.


Zdanie klamalol Na chrbte ruky to vyzerá úplne inak. Jediná lesklá farba s hrubým zrnom a veľkými trblietkami je zlatá (fotka budí dojem, že je strieborná, ale ona je viac zlatá). Lesk šedej sa stráca, lebo ona i modrá majú v skutočnosti úplne jemné častice a sú matnejšie. Zopár ligotavých čiastočiek má šedá len na povrchu. Zelená nie je až taká ligotavá, ale skôr jemná a perleťovo hladká. U tieňov Star Secret Quad boli perleťové všetky tiene a všetky boli jemných farieb. Tu je každý odtieň iný.

Čo toto znamená v reáli? Šedočierna i modrá prášia minimálne, zato sa však horšie tieňujú. Mám pre vás teda radu. Perleť sa natiera dobre a pri jemných farbách si nikto nevšimne nejaké hranice. Ak však idete používať také výrazné farby s takým drobným zrnom, bez dokonale suchého viečka a podkladu to ani neskúšajte. Nerozotriete ich ani štetcom, ani aplikátorom a garantujem vám, že tie prechody vidieť budú. Keďže bázu stále nemám kúpenú (idem kúpiť tento týždeň), dala som aspoň korektor a až potom to šlo. Zelená práši viac (ak ju nanášate štetcom), no tá drží najlepšie zo všetkých. So zlatou je to už horšie. Jej veľké zrná opadávajú a preto ju dávajte radšej až ku koncu líčenia. Možno by ste pre istotu mohli líčka poprášiť aj púdrom s hrubším zrnom. Ak by vám napadali trblietky pod oči, púder jednoducho zotriete štetcom a líčka budete mať čisté. Nebolo by zlé použiť aj nejaký fixačný sprej na záver, no ja žiadny nevlastním a preto neviem posúdiť, či by bol nápomocný.

Celé moje líčenie vyzerá tak, ako vidíte na ďalšej fotke. Ako podklad na očné viečka je použitý korektor. Na úvod som samozrejme nezabudla na očistenie a ošetrenie pleti čistiacim gélom, micelárnou vodou Sébium a krémom Sébium Global od Biodermy. Až na očistenú pleť prišiel mejkap, korektor, púder, tvárenka a všetky tie líčidlá. Vrchnú linku som schválne dala pod tiene, aby z nej ostal len náznak. Spodná linka je nakreslená béžovou ceruzkou a tesne pod hranicou viečka je tenká línia, ktorú som namaľovala najtenším štetcom a farbičkami z paletky Color Riche. Pery sú jemne zvýraznené fixkou a ošetrené balzamom (na druhom konci fixky).


Tiene mi na viečkách vydržali 8 - 11 hodín, čo je na hranici, ale ešte stále ide o výbornú výdrž. Ako prvá samozrejme zliezla zlatá, po nej zelená a nakoniec modrá so šedou. Šedú som v tomto líčení nepoužila, tak sa nečudujte tomu, že ju nevidíte. No v inom som samozrejme skúsila aj túto farbu. Nebudem predsa hodnotiť niečo, čo nepoznám.

Moje hodnotenie tieňov Color Riche z rady P (býva aj rada S a E):
 
Textúra: ľahká až stredná
Schopnosť priľnúť: 3 - 4
Aplikácia: jednoduchá, u sýtych odtieňov priemerná
Farebná sýtosť: 5 (najvyššia - farby sú presne také intenzívne, ako vyzerajú v obale)
Výdrž: aj bez podkladu výborná (8 > hodín)
Celková spokojnosť: 8
Cena: cca 12 EUR v drogériach, mne sa podarilo kúpiť ich za 6 EUR na Parfums.sk

celkové hodnotenie - slovom
  VYNIKAJÚCI
obal / prezentácia výrobku
aplikátor (klasika)
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Čo sa týka tienikov, som s nimi veľmi spokojná, no vysokú latku, ktorú nastavili tiene Star Secret Quad, tieto tiene neprekonali. Za 12 EUR by som si ich asi nekúpila, no za tú akčnú cenu by som pobrala pokojne aj všetky. Za horší výsledok môže byť totiž zodpovedné z veľkej časti aj to hnusné horúce počasie, lebo som sa pri skúšaní potila viac než po minulý týždeň. Určite ich teda budem ďalej skúšať a ak by som používaním dospela k iným výsledkom (či už s bázou, ktorú si tento týždeň idem kúpiť, alebo bez nej), urobím update tohoto článku.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes