Dermacol: očné tiene Mineral Holographic Diamond

Čože to leží v tráve? Je to kúsok z neba, alebo konkurencia nezábudiek? Ale čoby. To je môj posledný Dermacol úlovok. Nie, nestratila som ho. Zahodila? Ani to nie. Ešte to by tak chýbalo. Taký pekný tienik... Je to darček od 101 drogérie k nákupu iných DC produktov. A v tráve si leží len na chvíľku, kým stihnem vyfotiť ten parádny súzvuk modrých a zelených odtieňov.

Bez akcie by som si ho možno nekúpila, lebo takto na stojane nevyzeral dostatočne zaujímavo, aby ma to donútilo chňapnúť po ňom. Videla som ho tam pár krát, no úprimne, modrých tieňov mám miliónpäťstošesťdesiatštyri a možno aj jeden či dva navyše. :-) Aj teraz som len prešla zrakom okolo a hľadala niečo iné.

Vlastne som o celej tejto akcii ani nevedela. Šla som si vybrať nejaký spevňujúci lak na moje rozštiepené nechty a do rany mi padol práve lak značky Dermacol. Zdal sa mi najlepší a popri študovaní zloženia mi do oka padli ešte hubky na nanášanie mejkapu. Ani jedno ani druhé nebolo v zľave, no bez dlhšieho uvažovania som oboje hodila do košíka a šinula si to rovno k pokladni presvedčená o tom, že kupujem to najlepšie. Po ceste sa môj pohľad stretol s pohľadom jednej slečny, ktorá so záujmom obzerala regál so zlacnenou kozmetikou. Čosi sa tam zatrblietalo a mne to, ako správnej strake, samozrejme nedovolilo ísť ďalej bez pristavenia sa. Penový tienik na mňa priam kričal "Vezmi ma so sebou, nechcem tu byť" a mne nebolo treba dvakrát hovoriť. :-) Pri platení predávajúca vytiahla akúsi dózu, postavila ju na pult a riekla mi, nech si niečo vyberiem, že som nakúpila nad... neviem koľko. Boli tam nejaké penové tiene, potom ešte nejaké laky na nechty a niečo, čo vyzeralo ako lícenka a ešte toto modré čudo.

Že prečo píšem o modrom tieni, keď na obrázku je tieň v tyrkysovej či mätovej farbe? Nebojte, nie som farboslepá, ani mi nepreskočilo. Čítajte ďalej a dozviete sa.


Lakov na nechty mám doma dosť a ďalší penový tieň nebolo treba. Nuž som chmatla spomínané modré čudo a trielila na svoj kurz,  až nezmeškám. :-) Až vonku som si popri preskakovaní kaluží a lopát pracujúcich robotníkov uvedomila, čo to vlastne mám. Tienik mi v ruke prakticky zmenil farbu z modrej na už spomínanú tyrkysovú a takto ju zmenil ešte niekoľko krát.


Je mi nad slnko jasné, že holografické tiene meniť farbu majú, ale úprimne, ešte som nevidela taký, ktorý by ju naozaj menil. Obvykle sa len ligocú a to je asi tak všetko. Je to len niekoľko farbičiek, ktoré sú zlisované dokopy, takže po nanesení vidím všetky farby naraz. A samozrejme z každého uhla i pri každom svetle vyzerajú rovnako. Toto ale nie je ten prípad. Druhá fotka ukazuje modrú v odtieni svetlého zafíru - nebesky modrá farba.

Odtieň 02- Sweet blue
Ale tým farebnosť tieňov nekončí. Na slnečnom svetle sa nebesky modrá mení na akvamarínovú. Zatiaľ ste videli len tri fotky a na každej z nich vyzerá tienik inak. Avšak tienik má aj svoju štvrtú tvár, len sa mi ju nepodarilo zachytiť. Je to klasická zelená a takto sa javí na slabom svetle žltej (nie bielej) žiarovky. Miestami zdal aj šedo-modrý a na bielom svetle žiariviek bol opäť modrý. Bola som z toho, ľudovo povedané, v keli. :-)

Hodnotenie obalu

V obale je tienik stlačený tak, aby jeho povrch dostal zaujímavý reliéf. Vyzerá to pekne, to sa musí uznať. Už menej chápem ten zatočený aplikátor. Také ja nemám rada, lebo sa s nimi zle pracuje. A nebude ani bohvieako kvalitný. Ani som ho nemala riadne otvorený a aj tak bol penový koniec mierne zdeformovaný od toho, ako ležal natlačený vo svojej priehradke. Ale nevadí. Veď ja aj tak používam štetec. V krajnom prípade sa dá tienik aplikovať aj prstami. Obal sa otvára i zatvára ľahko, no zato bezpečne. V kabelke by sa vám otvoriť nemal a veľkosťou je celkom šikovný na to, že obsahuje až 3,5g tieňa. Akurát ma zaskočilo, že prečo sa otvára na bok. Všimnite si, že zatvárací mechanizmus nie je umiestnený súbežne s aplikátorom a logom. Oboje je na pravom boku. Je to také netradičné.

Test kvality

Prášok je dobre pigmentovaný a ubitý je tak akurát. Nebudete s ním musieť bojovať a zdolávať ho silou. Má drobné zrno, vďaka čomu disponuje výbornou priľnavosťou a pri aplikácii prstami sa vám nebude prášiť. Na viečkach vydrží dobu, ktorá je v hornej hranici a nezachytáva sa ani vo vráskach. Môžem ho nazvať odolným a odporúčiť ho vrelo aj na líčenie do práce, pretože tých 8 pracovných hodín vydrží s prehľadom. S menšou pomocou podkladu aj viac. Keďže prášok odráža svetlo a mení farby, líčenie vyzerá plasticky a dostáva tretí rozmer. S odlíčením nebol problém. Na koži po ňom neostávajú žiadne trblietky ani nič, čo by nešlo zotrieť bežným vatovým tampónikom a troškou micelárnej či obyčajnej vody.

Moje hodnotenie:


Textúra: ľahká (o niečo ľahšia  by už bola na škodu)
Schopnosť priľnúť: 5
Aplikácia: veľmi jednoduchá
Farebná sýtosť: od 1 do 5 (pričom 1 je najnižšia, 5 je najvyššia)
Výdrž: s podkladom výborná (9 > hodín) - bez neho dobrá (7 - 8 hodín)
Celková spokojnosť: 10
Cena: 3 EUR, momentálne ho vidím takmer všade v zľavách, asi sa vypredáva

celkové hodnotenie - slovom
VYNIKAJÚCI
obal / prezentácia výrobku
aplikátor
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Veľmi pekne by tento tienik mohol vyzerať, keby som ho na očkách vytieňovala aj s iným, najlepšie tiež holografickým tieňom. Niekedy to vyskúšam a fotky z pokusu potom zverejním. Tieto tiene odporúčam ženám s vpadnutými očami a vlastne si ho môžete kúpiť úplne všetci. Podľa mňa nič nerozjasní váš pohľad viac. Za tú relatívne nízku cenu je to veľa muziky.

Nabudúce sa môžete tešiť aj na ďalšie recenzie produktov tejto značky. Pribudnú testy výrobkov ako je krycí mejkap, lak na nechty, ceruzky a ešte jeden očný tieň - ten spomínaný penový.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes