Rockerské alebo rebelské líčenie s Rimmelom


Na Facebooku mám napísané, že som upírka. Že prečo som si to tam napísala? Tento nápad skrsol v mojej hlave po tom, ako som si pozrela ďalšiu sériu seriálu Upírske denníky (ktorý ma mimochodom baví) a z dlhej chvíle vytvorila špeciálny upírsky mejkap. Keďže mojou predošlou prezývkou bola "rebelka", tak vám teraz predstavím aj svoje dávnejšie vytvorené rebelské líčenie.

Či si to už priznávame, alebo nie, náš štýl líčenia sa stále mení. Raz sa líčime výstredne, inokedy jemne. Podobne to máme s oblečením. Niekedy nás berú žiarivé farby, inokedy volíme univerzálne farby v kombinácii s výraznými doplnkami. Nie je to nič neobvyklé, je to prirodzená reč nášho tela. Telo si niečo žiada a tým dáva navôkol najavo svoje pocity a postoje. Vy si to ani neuvedomujete, no niektoré oblečenie a líčenie podvedome používate na odplašenie ľudí. To sa hodí vtedy, keď si potrebujete udržať odstup a cítite potrebu mať vlastný priestor. To isté prezrádzajú aj prekrížené ruky na prsiach. Tieto pohyby tela však nie sú menej dôležité ako farby i štýl, v akom sa okoliu ukazujeme. Však kedy si narúžujeme pery červeným alebo výrazným rúžom a nechty nalakujeme červeným lakom? Predsa keď chceme zvádzať. K neutrálnym farbám sa utiekame vtedy, keď nechceme vyčnievať z davu a potrebujeme pôsobiť čo najprirodzenejšie. Zelené, tyrkysové či fialové nechty prezrádzajú, že máme hravú náladu a tlmené pastelové odtiene nás majú spraviť nežnými, mladistvými devami. Farby človek potrebuje a nepoznám človeka, ktorý by celý život hral jednu a tú istú úlohu. Každá osobnosť je svojim spôsobom rozpoltená. Tak ako vieme prejaviť lásku, tak isto vieme ukázať hnev a tým sme pre iných ľudí zaujímaví. Objavovanie druhého človeka je úžasné. Nikdy neviete, na aké prekvapenie narazíte.

Ja som pre svoje okolie prekvapením vždy. Ľudia pohybujúci sa v mojej blízkosti vedia o niektorých mojich záľubách, poznajú z časti moje názory na niektoré veci, no v podstate nevedia nič o mne. Ani nestrpím, aby ma ľudia mali úplne naštudovanú. Rečním veľa, miestami môj jazyk môže dokonca niekomu pripadať neovládateľný a neudržateľný, vo mne sa však nedá veľmi čítať, pretože moje správanie je miestami nevyspytateľné a nikdy nehovorím o sebe to, čo si myslím, že by iní nemali vedieť. Ja neklamem. Ak je niečo, čo ma naučil život, tak je to hovorenie pravdy a lož ma predsa len krátke nohy. Rozprávam však jedine vtedy, keď sa mi to hodí za okolností, kedy sa nemôžu moje slová obrátiť proti mne. Aj preto pod rúškom tajomstva ukrývam niektoré svoje schopnosti i názory. Jedno sa mi však nedá odškriepiť. Moja nálada sa dá vidieť na sto kilometrov, pretože aj keď svoj jazyk udržím na uzde, moje telo reční ďalej. Líčením, oblečením, gestami, postojom...

Dnes som si pre vás nachystala popis líčenia v rámci ktorého spomeniem dva výrobky, ktoré mám od Rimmelu rada a ako bonus ešte jeden, o ktorom som zatiaľ na svojom blogu nepísala. Je to presne taký vzhľad, k akému som nedávno inklinovala. Jeho účelom bolo upútať pohľadom, spriateliť sa, no nepúšťať si ľudí príliš k telu. Nezľaknite sa tej zdanlivej tmavosti fotky. To robí to pozadie. Na svetle nevyzerám až tak nepriateľsky a takto sa ksichtím len keď sa fotím. :-D A takáto bola téma. Mali sme sa pre Rimmel nalíčiť s použitím produktov, ktoré som vypísala nižšie.


Ako som naznačila, použité boli tri výrobky (vlastne 4, ale ceruzka nepatrí k tejto značke). Ide o tieto výrobky:


1. Tiene Glam'Eyes - Union Jack (viď obrázok) som použila presne rovnakým spôsobom ako minule - z každého trošku. Najtmavšia farba vytvorila rámik okolo 4/5 oka. Túto najtmavšiu líniu som zaostrila do špičky a tú vytiahla smerom von z očka. Vnútorné kútiky som obtiahla bielym tieňom, aby som nevyzerala ako krtko. Oči majú žiariť, nie zanikať. Vnútorný kútik potom dostal trošku modrej, stred viečka ružovej a priestor pod obočím som zvýraznila opäť bielou farbičkou.Trbliece sa, čiže spraví aj z tých najmenších očí poriadne okále.

Tieto tieniky považujem za skvelé, akurát už úplne zmizli z predaja. Obehala som drogérie v troch mestách, lebo som chcela ešte jedny tyrkysové, ale nikde ich už nemali. :-( Žiaľ, kto neskoro chodí, sám sebe škodí. Ešteže mám aspoň dva... Tieto modro-bielo-ružové a potom ešte jedny v odtieňoch fialovej.

2. Už známy rúž Lasting Finish by Kate (z limitovanej kolekcie Kate Moss) skvele dopĺňa výrazné líčenie očí, lebo ide o neutrálny béžový odtieň. K tomuto rúžu mám silný vzťah, pretože vyzerá úplne prirodzene, akoby som žiadny nemala. Super kompromis, keď chcete ísť niekam aj namaľovaná aj nenamaľovaná. Nahé pery stále nie sú IN a dúfam, že ani nebudú. Mne osobne sa nepáči, keď má niekto namaľované len oči. To je taká istá blbosť, akoby ste šli na ples a nedali si náušnice. Proste jedno bez druhého nie je úplne kompletné.

3. O riasenke Extra Wow Lash som zatiaľ písala len v agentskom blogu. Je to kúsok, ktorý si môže dovoliť aj študentka, ktorá nemá peniaze na rozhadzovanie. V e-shope i v obchode ju kúpite za 4 EURá, čo je priateľská cena. Pigment riasenky je ostro čierny a riasy pekne zvýrazní. Akurát na toto konkrétne líčenie treba dať viac vrstiev (aspoň 3), inak je líčenie príliš jemné. Táto vlastnosť by sa však mohla hodiť ženám, ktoré sa líčia do práce. V nej nepotrebujeme riasami zametať, stačí ich trošku primaľovať, takže jedna či dve vrstvy by boli úplne v pohode. Kartáčik je hustý a riasy pekne rozčeše, čo je výhoda obzvlášť pri toľkých vrstvách. Vy sama rozhodujete, koľko vrstiev chcete, nie riasenka (s koľkými vrstvami dokáže riasy nepolepiť).

Na riasenke sa mi páči aj jej odolnosť. Ak sa bežná lacná riasenka rozhodne dať zbohom riasam, urobí to veľmi nepekným spôsobom. Začne sa vo veľkom mrviť a žena chodí s machuľami od očami. Nevyzerá to esteticky a už tobôž to nepoteší majiteľky kontaktných šošoviek. Táto drží ako kliešť. Keď som raz prišla z akcie spoločensky unavená, neodlíčila som sa. Vrcholom mojich síl bolo vyškriabať sa na svoje piate poschodie a zvaliť do postele ako peň, ráno som teda čakala machule. Žiadne ale neboli. Riasenku som našla tam, kde som ju večer zanechala - na riasach. Neboli už pravda také pekné, ale nebolo to ani žiadne fiasko. Keby sa vedľa mňa prebudil dáky fešák, rozhodne by sa ma nenaľakal. :-)

Detail iného líčenia s použitím riasenky Extra Wow Lash. Celý agentský blog si môžete si pozrieť tu.

Keďže som o tejto riasenke nepísala v blogu, dovolím si ju zhodnotiť aspoň v tomto článku:

Textúra: ľahšia náplň, treba viac vrstiev
Manipulácia s kefkou: veľmi jednoduchá, vôbec sa pri tom nenarobíte, lebo riasenka nelepí
Výdrž: výborná (9 - 12> hodín)
Odolnosť voči vode: 3 (síce nie je vodeodolná, ale drží pekne)
Celková spokojnosť: 8 (dva body som strhla len za to, že ja osobne nerada dávam veľa vrstiev)

Hodnotiť svoje líčenie nebudem. Na to ste tu vy. Ak by ste niečo vylepšili, uvítam návrhy. :-)
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes