Rimmel: tvárenka Match Perfection

Keď som naposledy skúšala bronzer, myslela som, že bronzer bude vrchol toho, čo si pri každodennom zhode budem ochotná dať na tvár ako položku navyše. Na ranné líčenie a obliekanie mám pol hodiny a skôr sa mi veru vstávať nechce. A potom mi v balíčku s výhrou v jednej súťaži prišla tvárenka. Už som kula plány, komu ju podarujem, keď som náhle a ako vždy... zmenila názor.


Ako celá kolekcia Match Perfection, aj tvárenka obsahuje modré zafírové pigmenty, ktoré presvetlia a rozžiaria tvár. Konzistencia je jemná a veľkosťou častíc by sa dala tvárenka prirovnať k púdru Match Perfection, čo je veľkou výhodou pre toho, kto už tento púder má. Skvele pasuje aj k mejkapu Match Perfection a všetkým mejkapom, ktoré matujú pokožku (napríklad iný mejkap od Rimmelu - Stay Matte). Menej si sadne s krémovými a výživnými mejkapmi ako napríklad krémový mejkap Match Perfection, Wake Me Up či Lasting Finish 25h.

Ako som už naznačila, kľúčom k dokonalosti je rovnaké zloženie tvárenky i podkladu, na ktorý sa farbička nanáša. Ak používate krémový mejkap akejkoľvek značky, pred aplikáciou si tvár prepudrujte, inak si vytvoríte fľaky.


odtieň Light (001) nanesený do tvaru trojuholníka (poriadne rozotretý) vidno len na dobrom svetle

V jednom obale sú namixované vždy až tri odtiene od svetlého až po najtmavší. Nech si vyberiete akékoľvek trio, so správnou technikou líčenia bude na tváričke vyzerať úplne prirodzene a nebude tvoriť farebné prechody. A to aj za tých okolností, že by ste si vzali pritmavý odtieň, ako som na sebe odskúšala ja. Taká je už celá rada Match Perfection - veľmi odolná voči chybám a preto mimoriadne vhodná pre parádnice, ktoré s mejkapom len začínajú. Líčte sa však pri dobrom svetle, aby ste to neprehnali a nenaniesli ho na väčšiu plochu, než by ste chceli či potrebovali.


odtieň Medium/Dark (004) - odfotený už pri trošku lepšom svetle

Bronzery sa nanášajú všade tam, kde nám bežne svieti slniečko a kde bežne bývame opálené - čiže na líca, spánky, čelo, brada a na hranu nosa. Tvárenka má imitovať rumenec a ten nám bežne vystupuje na líčka až smerom k spánkom. Určite sa nechceme červenať úplne celé a preto najlepšie i najprirodzenejšie tvárenka vyzerá na mieste, ktoré najviac vyčnieva, keď sa usmejete, čiže na lícnych kostiach.

Aby ste nepôsobili dojmom Marfuše z rozprávky Mrázik, nerobte si žiadne kolieska s ostro ohraničenými plochami a riaďte sa tak trošku aj intuíciou. Sami viete, kde sa červenáte, ak sa zahanbíte. Tvárenku treba rozotrieť do stratena a do takého geometrického tvaru, ktorý bude ladiť spolu s črtami vašej tváre. Pre ženy s oválnou alebo okrúhlou tvárou je ideálny polmesiac alebo trojuholník, ktorý sa smerom k nosu zužuje a jeho najširšia strana je na spánkoch. Ženy, ktorých tvár je úzka alebo hranatá, si pokojne môžu dovoliť kruhové útvary.

Ak to nejde štetcom, pomôžte si prstami. Nie každý dokáže citlivo narábať so štetcom. Ten totiž nevytvára súvislý nános farby, ale skôr púder na ploche rozpráši. Tak sa môže zdať, že stále nevidíte výsledky, až to napokon prešvihnete a zmachlíte sa úplne. Ste bleduľa a máte veľmi tmavé farbičky? Odklepte štetec a až potom prejdite k prvému ťahu. Veľmi dôležité je, aby ste tvárenku naniesli veľkoryso (radšej trošku viac, než málo), s čo najnižším počtom ťahov a všetko pekne rozotreli. Každý totiž vytvorí novú vrstvu, čím sa znižuje prirodzenosť líčenia. Jednu veľkú machuľu už veľmi ťažko rozotriete.

Aj majster tesár sa niekedy sekne. Pokiaľ ste dobre čítali a nezabudli na podklad, príliš silnú vrstvu zotriete vreckovkou alebo čistým štetcom. Bez problémov sa dá zamaskovať aj vrstvou púdru navyše.

Výrobok vyzerá veľmi pekne. Celá plocha púdru je farebne rozdelená na tretinky a v každej farbičke je vytlačená korunka. Že sú takto oddelené, to považujem za výhodu. Lepšie sa dajú miešať a míňajú sa rovnomerne. Pri bronzeri Match Perfection míňam viac stred než tmavú farbičku na kraji, lebo je to celé usporiadané to tvaru terčíka.


vľavo záber na trio Medium/Dark (004), vpravo odtieň Light (001)

Niekomu by sa mohlo zdať, že sa tvárenka príliš rozsýpa. Je to pravda. Stačí do nej načrieť štetcom a práši jedna radosť. To však nemusí byť na škodu. Viem si živo predstaviť, ako ťažko by sa dal namiešať ten správny odtieň a ako neprirodzene by moholvyzerať výsledok líčenia, keby bol obsah príliš nabitý. Avšak obavy, či sa vám púder časom či miernym nárazom úplne nerozsype, sú asi namieste. Počula som o tom, že niekomu prišla tvárenka poštou totálne roztlčená.

Ako sa už stalo zvykom u celej rady Match Perfection, jediným negatívom je obal. Mejkapy sú v ťažkých sklenených a nespratných fľaštičkách, do púdru som musela spočiatku liezť pilníčkom, bronzer i táto novinka majú vrchnák na jednoduchý závit. Vrchnáčiku stačilo prvé otvorenie a hneď som mu "pomohla" až natoľko, že už nikdy nebude dobre priliehať. Nech ho skrúcam akokoľvek, nadvihnutím sa tvárenka stále dá otvoriť. Do terénu teda veľmi nebude.


Jej čestné miesto však bude na stolíku, kde mám aj ostatné líčidlá, ktoré si nemôžem brávať so sebou. Určite ju len pre tento malý nedostatok neodložím (ako to zvyknem robiť s inými vecičkami, ktoré ma nenadchli).

Textúra: ľahká
Schopnosť priľnúť: 3 (priemer)
Aplikácia: jednoduchá (po pár pokusoch sa to naučíte)
Farebná sýtosť: 2 - veľmi prirodzená (záleží od zvoleného odtieňa)
Krycia schopnosť: 1 (bude sa to zdať čudné, ale táto tvárenka naozaj kryje. Síce slabšie ako púder, ale predsa dokázala zamaskovať fliačik na mojom líci).
Výdrž: dobrá (5 - 8 hodín, asi ako každý púder, záleží od podkladu)
Celková spokojnosť: 7

Pôvodne som nemala v úmysle si na tvár nič ďalšie plácať a teraz mám doma dve tvárenky, ktorým postupne prichádzam na chuť, hoci som sa tomu spočiatku bránila. Ešteže som žena blíženec a tie často menia názory, pokiaľ dostanú jasné argumenty alebo dôkazy. :-)
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes