Pupa Milano: Luxury Eyes Kit

Nezvyknem kupovať kompletné sady na líčenie. Vždy mám nejakú výhradu. Buď nevyužijem ceruzku, alebo sa mi nepáči farebná kombinácia tienikov... Keď sa už líčim, urobím to po svojom. Nuž ale výnimka potvrdzuje pravidlo. Tentokrát s výnimkou prišla Pupa.


Sada Luxury Eyes obsahuje moju obľúbenú špirálku, perfektnú multifunkčnú ceruzku a duo tieňov.Ja som si prikúpila ešte svetlejšiu kontúrku na pery (tiež značka Pupa) a lesk som dostala k nákupu v predajni Yves Rocher.

  • Pery som jemne orámovala kontúrkou True Lips a kontúru rozotrela do stratena geniálnym aplikátorom na opačnej strane ceruzky.
  • Následne som na pery natrela lesk, čím sa ich objem napumpoval. Lesky zväčšujúce objem sú dnes už na trhu bežné aj u iných výrobcov (ja mám okrem Yves Rocher vyskúšanú aj Biodermu a Rimmel).
  • Na viečko som naniesla oba tieniky. Do vnútorného kútika a rovnako pod obočie patrí svetlý tieň Luminys. Blízko k sebe posadené oči sa opticky oddialia a zlatá farba pod obočím oči doslova "otvorí" a rozžiari. Do vonkajšieho kútila i na spodné viečko som dala bordový tieň.
  • Obočie i linku som dokreslila ceruzkou Multiplay.
  • Líčenie korunuje špirálka Diva's lashes.


Líčenie je veľmi jednoduché. Zvládne ho aj úplná začiatočníčka. Tieniky sú farebne výrazné, ale pokiaľ sa necítiš na priveľmi sýte farby, pokojne si môžeš naniesť aj slabšiu vrstvu (tak ako vidíš na obrázku).
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes