Essence: rúž na pery

V DM-kách prebieha vo veľkom výpredaj Essence. Staré produkty postupne musia uvoľniť svoje miesto, aby ich mohli nahradiť nové. Ja som natrafila na dva alebo tri zlacnené rúže, z ktorých sa mi najviac zapáčil práve tento. Dostal svoje stále miesto v mojej taštičke na kozmetiku, pretože je to univerzálna farba, ktorú si môžem dopriať každý deň.

Môj odtieň má číslo 52 (In the Nude) a je to skutočná nude farba. Nosím ho namiesto balzamu a vždy, keď si spomeniem, natriem si ním pery. Na lesky zaťažená nie som. Radšej mám rúže.


Na pokožke rúž vyzerá hnedší, ale to je chrbát mojej bledej ruky. Keď skúšate tester, odporúčam, aby ste si ním zafarbili bruško prsta. Táto farba sa oveľa viac približuje perám. Tak ako sa javí rúž na brušku prsta, približne podobne bude vyzerať aj na perách. Pamätajte na to pri nákupoch.


Rúž má plastový obal, ktorý sa mi napriek tomu, že je celý z plastu, páči. Imponuje mi, že sa zhoduje s odtieňom výrobku. Vždy viete, čo kupujete. Už pár krát som si chcela nejaký rúž od Essence kúpiť, ale vždy bol rozbabraný. To isté sa mi stalo pri gélových linkách. To viete, v priestoroch drogérie sa zvyknú pohybovať aj nedisciplinované zákazníčky, ktoré akoby nechápali, že na skúšanie farieb sú testery a farba obalu testovacieho výrobku sa vždy zhoduje aj s farbou toho na predaj. Ja osobne nechápem, ako si môže niekto s pokojným svedomím otvoriť predajný produkt a ešte doňho aj pri zatváraní rýpnuť. Tentokrát sa mi našťastie podarilo natrafiť na rúže v dobrom stave, preto som si jeden aj kúpila. V akcii som videla aj fialový odtieň, tuším to bolo číslo 12. Môže to byť pekný rúž. Ak nebude poškodený, kúpim si aj taký.

Nemám nič proti značke Essence, je to síce lacná, ale stále dobrá kozmetika. Podľa môjho názoru by sa však mali na predajné produkty lepiť nálepky, aby ich takéto darebáčky nemohli hneď znehodnotiť. Stačila by jedna malá nálepka v mieste, kde sa tá vecička otvára, ktorá by sa otočením uzáveru poškodila.

Na perách sa mi mnou vybraný rúž veľmi páči. Pery s ním vyzerajú ani nie nalíčené, ale nie sú ani nenalíčené, čo je pri mojom výraznom mejkape viac ako žiadúce. Má krémovú textúru, jemný lesk a vôbec to nie je extrémne sýta farba, ktorá by mi mala byť nepríjemná. Výdrž nie je výborná, ale stále dobrá.



Moje hodnotenie:
Textúra: stredná
Farebná sýtosť: 5 (pery pokrýva presne taká istá farba, akú má samotný výrobok, žiadne nepríjemné prekvapenie nečakajte)
Výdrž: dobrá (2 - 3 hodiny)
Celková spokojnosť: 7 (bodíky stratil len za výdrž)
Cena: ani nie 1 EURo, pretože bol za polovicu

Pokiaľ ste uvažovali, že konečne začnete používať nejaký rúž, len sa neviete dokopať k nejakej farbe, kúpte si tento. Aj keby ste mali byť tou najmenej odvážnou ženou na svete, na tento odtieň si určite veľmi rýchlo zvyknete a pasovať vám bude vždy a za každých okolností. Je to naozaj univerzálna farbička.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes